Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin "pakke" det der. Hvor mye ga du fol alt sammen ?

Utsytnings rampe ja. Må fikse det en dag jeg og, slik at det blir stødig og fint  :)

7600604[/snapback]

For å si det sånn, utsalgspris er 2500-3000kr +moms. Jeg fikk det BETYDELIG billigere. Tror det er skikkelig trøkk av dette, pga. prisen... Ser jo her at folk får mye fyrverkeri for en liten penge...

Hva er den høyeste klassen som er lov å selge i Norge? Dette var klasse III. Sjekket ute nå.

Endret av wazzza
Lenke til kommentar
Fin "pakke" det der. Hvor mye ga du fol alt sammen ?

Utsytnings rampe ja. Må fikse det en dag jeg og, slik at det blir stødig og fint  :)

7600604[/snapback]

For å si det sånn, utsalgspris er 2500-3000kr +moms. Jeg fikk det BETYDELIG billigere. Tror det er skikkelig trøkk av dette, pga. prisen... Ser jo her at folk får mye fyrverkeri for en liten penge...

Hva er den høyeste klassen som er lov å selge i Norge? Dette var klasse III. Sjekket ute nå.

7600665[/snapback]

klasse 4, men er ikke mange som selger det. Må ha spesial kontainer og gyldig "serfikat" fra brannvesenet etc.

Men ja det finnes.

Lenke til kommentar
Dagens fangst er 10 fempakninger med happyspring, og 2 hundrepakninger med sånne små fisehylere, samt 6bittesmå rakketter....

Ser ikke helt vitsen med å kjøpe rakketer å slikt, da det alltid er noen som overgår deg, pluss at hotellet her i bygda pleier ha saklig fine smell...

7600320[/snapback]

Eg kjøpte 2 sånne 100 pakninger med hylere i fjor, du blir drit lei etter 50....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...