IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Er whistling base akkurat det samme? Ja, helt lik. Det er Svea sin versjon... Endret 28. desember 2009 av StargateLOVER Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ok, var det jeg trodde. TAKK Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Tror jeg satser på å unngå pakker med alt for mange lunter i år. Er spådd -20 på nyttårsaften i Oslo. Har prøvd å få brukt opp en pakke med altfor mange lunter når det er så kaldt en gang før. Og det slutter å være morsomt når man ikke kan føle verken fingre/tær eller ansiktet sitt. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener? Har Hong Kong rett ved siden av meg nå, og det står "Multishot fontene" så er nok en fontene av et slag Tviler på at den er så bra, 40 gram krutt Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann? Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener? Har Hong Kong rett ved siden av meg nå, og det står "Multishot fontene" så er nok en fontene av et slag Tviler på at den er så bra, 40 gram krutt hehe,okei hvilket pakke er det du har kjøpt? Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann? Idag eller i år? ? De har fyrverkerishow på odderøya på nyttårsaften, Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @Kizza: Power pack 2.0 Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann? Idag eller i år? ? De har fyrverkerishow på odderøya på nyttårsaften, I dag, mange pleier ha det dagen før de har lov til å slege for å vise frem produktene sine. Fastival som holder til (hvis de ikke er konk da) har alltid show på mjåvann, mens PriceClub har hatt utenfor de siste årene også. Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ok, men i tilfelle blir det imorra siden de ikke har lov til å selge før på onsdag her i Kristiansand :S Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ok, men i tilfelle blir det imorra siden de ikke har lov til å selge før på onsdag her i Kristiansand :S Noooooo, jeg som hadde planlagt å shoppe kruttet i morgen Endret 28. desember 2009 av runesole Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) @Kizza: Power pack 2.0 Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea - er det overhylere? Endret 28. desember 2009 av kizzza Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er synd det :S Men det står på kommunens nettsider at de ikke får lov til å begynne før den 30. desember :s Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 /gleda seg Skal til haugesund i morgon og då skal det bli fyrverkeri-handling Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @Kizza: Power pack 2.0 Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea - er det overhylere? Det er "Store Brølere" 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @Kizza: Power pack 2.0 Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea - er det overhylere? Det er "Store Brølere" 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere Okei, takk for svar lignende de løvebrølene til europris? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @Kizza: Power pack 2.0 Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea - er det overhylere? Det er "Store Brølere" 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere Okei, takk for svar lignende de løvebrølene til europris? I størrelse - ja. Regner med at de har så og si samme effekten også Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ingen som har bilder fra årets fangst her? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Joda. Bare leit litt bakover i tråden, så finner du mitt (hvis du ikke har sett det da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå