Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg satser på å unngå pakker med alt for mange lunter i år. Er spådd -20 på nyttårsaften i Oslo.

Har prøvd å få brukt opp en pakke med altfor mange lunter når det er så kaldt en gang før. Og det slutter å være morsomt når man ikke kan føle verken fingre/tær eller ansiktet sitt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan se video av Hong Kong og New yorker? er dette batterier/fontener?

Har Hong Kong rett ved siden av meg nå, og det står "Multishot fontene" så er nok en fontene av et slag :) Tviler på at den er så bra, 40 gram krutt :p

hehe,okei ;) hvilket pakke er det du har kjøpt?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er fyrverkerishow i kr.sand i dag? F.eks på mjåvann?

Idag eller i år? ? De har fyrverkerishow på odderøya på nyttårsaften,

I dag, mange pleier ha det dagen før de har lov til å slege for å vise frem produktene sine.

Fastival som holder til (hvis de ikke er konk da) har alltid show på mjåvann, mens PriceClub har hatt utenfor de siste årene også.

Lenke til kommentar
@Kizza: Power pack 2.0 :) Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først :)

Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea :p - er det overhylere? :p

Endret av kizzza
Lenke til kommentar
@Kizza: Power pack 2.0 :) Bilder kommer hvert øyeblikk hvis jeg klarer å legge ut! Fant ut at jeg hadde tatt alle bildene i RAW, så må konvertere til JPEG først :)

Har tenkt å kjøpe samme pakken.. hva er den ene pakken med elefant utenpå? ser bare deler av den i avisen til svea :p - er det overhylere? :p

Det er "Store Brølere" :) 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere :)

Lenke til kommentar

Det er "Store Brølere" :) 5 i pakken, de er omtrent 4 ganger så store som overhylere :)

Okei, takk for svar :D lignende de løvebrølene til europris?

Lenke til kommentar

Okei, takk for svar :D lignende de løvebrølene til europris?

I størrelse - ja. Regner med at de har så og si samme effekten også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...