Enojo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Og om noen har Team Starpryo avisen og, er det superknall ^^, Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det hadde vært fint om noen kunne legge ut Starpyro ja Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har vært å handlet jeg også nå Legger ut bilder senere. Fikk ikke tak i Whistling Thunder, så jeg tok Knock Out i stedet. Mannen bak disken så rart på meg når jeg ba om 15 pk airbombs Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Da har jeg vært ute og kjøpt mitt :> 12 pakker med grisehyl >: 1 Familie pakke fra Smart Club (den billigste) 1 pakke med masse rart i, fikk den for 99 istedenfor 179 . ----------------------- Off Topic: Kexxy er Sexxy!, husker navnet kexxey fra et internettspill . FisH het jeg der da, og Kexxey var moderator Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 12 pakker grisehyl? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Bor i Ålesund :!: Kjedelig for dere andre da Begynner å selge 28. i Arendal også Mens i nabobyen grimstad selger de ikke før 30. litt rart egentlig, de fra grimstad reiser bare til arendal. Det er jo ikke langt =) Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Japp. 12 pakker med grisehyl. Aner ikke hva jeg skal med dem Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvor mange i hver pakke, PostSpareBanken? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Japp. 12 pakker med grisehyl. Aner ikke hva jeg skal med dem Pulvriser dem og stapp en softgun kule i enden. Pakk alle sammen og set fyr på. BANG! Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvor mange i hver pakke, PostSpareBanken? er ikke det vanlige 25 da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hvordan er Multi Sonic fra Europris? Eller hvordan er Bizarre fra Nova sammenlignet med Sonic? ------------------------------------------------------------------------------- Tenker å kjøpe dette: Powerstar Fireworks: 1stk Multisonic 1stk Multipower 1stk Magic Whip 1pk Camelia Jordsol [Kansje de virker i år=) Mye snø ute =)] Svea Fireworks: 2stk Absolute MIX 1pk cracklings Balls Nova Pyrotechnics: Eventuelt 1stk Bizarre Totalt: 310.96,- EDIT: Selger de ikke MultiFlash løst på Europris? Likte de så godt det året jg fikk de med i en familiepakning så europris! Endret 28. desember 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 12 pakker grisehyl blir 300 hyl Pluss litt annet. Kommer vel bilder i år :O Gjorde ikke det ifjor, og da hadde jeg mye mer Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Her er årets og fjorårets pangpang :!: Mitt fyrverkeri fra forrige år og årets: Svea: 1x Crackling Balls Megapack = 99,- Festival: 1x Thunder String = 25,- 4x Color Pearl = 60,- 3x Megablink = 30,- 10x Grisehyl = 150,- (kjekt å ha utover året) Rema 1000: 15x Knock Out = 225,- Total= 589,- Fjorårets og rester: 5stk Tanks (skal spare på de lenge ) 3stk Ville veps 9stk StreetSun/SunStreet og Mega Jumpingjack 2stk Bizzi Shot 1stk King Airbomb 5stk (Spectra) Happy Spring 6stk (Spectra) batterier og fontener (kjøpte av en kompis noen dager etter nyttårsaften) 1stk Candle King 1stk (Spectra) Kulespruter 1stk Magic Whip 4stk Camelia Jordsol 1/10 av en CB Megapack En haug med stjerneskudd Softgunkuler (detaljer utelukkes ) Og selvfølgelig - Beskyttelsesbriller. Sikkerhet først! Tror dette blir en "travel" nyttårsaften. Hadde mye mer igjen i fra i fjor enn hva jeg trodde... Endret 28. desember 2009 av sch1zo Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er Saturn Missiles fra cosmos bra? Likner det på multi power? Ser at Jula selger de til 15 kr Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Er Saturn Missiles fra cosmos bra? Likner det på multi power? Ser at Jula selger de til 15 kr De er mye mindre, har mye mindre stighøyde, og har lite med effekt, sammenlignet med multipower... Kan jo ikke skade å prøve, og se om du liker, er jo tross alt en hygglig pris... Edit: leif Film her... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 28. desember 2009 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @sch1zo: airsoft-kuler, wtf? Lenke til kommentar
hyft Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er Saturn Missiles fra cosmos bra? Likner det på multi power? Ser at Jula selger de til 15 kr De er mye mindre, har mye mindre stighøyde, og har lite med effekt, sammenlignet med multipower... Kan jo ikke skade å prøve, og se om du liker, er jo tross alt en hygglig pris... Edit: leif Film her... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ok:P Skal kanskje prøve en for gøy. Er whistling base akkurat det samme? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 @sch1zo: airsoft-kuler, wtf? Softgunkuler ja. Men hva jeg bruker de til, forblir unevnt, med tanke på trådtittel Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 aha, tenkte meg det. Men hadde det ikkje vore litt kulare med paintball-kuler? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hvem selger Cosmos? Gjerne i Tromsø hvis noen vet... Eurospar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå