Läkerol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg lurer på om Europris's Løvebrøl er no bra ? Jeg hadde slike i fjor og jeg synes ikke de var noe særlig kom bare litt gnist og ett hyl Kjøpte sånne for 3 år siden tror jeg. Og da var de skikkelig kule, bråka som bare det og fløy vekk hvis du la de på bakken. Og ifjor kjøpte jeg de igjen. Men som skrevet kun et lite gnist og ett hyl. Ble nesten akkurat som speedfire Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 vil noen anbefale noe under 50 kr fra europris, svea og rema 1000? Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 vil noen anbefale noe under 50 kr fra europris, svea og rema 1000? King airbomb/.35 Monster og noen hylere ihvertfall Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 de hadde 2 for 1 tilbud på Price Club/Price/Happy men siden det er nye eiere så har de ikke det tilbudet lengre eneste butkken jeg så som hadde ett slikt tilbud var Natvigs brukthandel i krysset mellom Dronningens og Holbergsgate skal innom der enn tur senere i uka for å se om de kommer til å ha like godt tilbud i år og hvis ikke så blir det billigste stedet Crazy Price på lumber haha, bare fordi du jobber der martin! TRor ikke jeg skal kjøpe så mye iår, regner med det blir NOK å ta av i filla. Ifjor hadde vi jo 7-8 stk bare av Hot stuff goliath batteriene som vi tente på. Var jo sikekrt for 50-60k bare i fyrverkeri rundt fordelt på 5-6 stk. Sånn er det med gode venner! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen som har testet Ursus fra Cosmos? Ser den ble testvinner i VG eller noe slikt. Lenke til kommentar
kizzza Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har noen erfaring med europris sin Super Power pakke? Er dette noe? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Nå tror jeg at jeg har funnet ut av hva jeg skal ha. 1st Eldorado 2.0 kr 399 fra Svea. 1st Big bang kr 259 fra Svea 2 st 3 pack King Airbomb 30 kr totalt kr 688. Det blir nok dette hvis mamma betaler familiepakken, hun har sagt hun skal betale, men ikke hvor mye. Så jeg håper hun betaler for familiepakka, så bruker jeg 300 kr selv til resten. Endret 27. desember 2009 av andersio Lenke til kommentar
uptheirons Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Noen her som vet om Svea selger Explosive i år? finner det ikke i Svea sin avis :S Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Noen her som vet om Svea selger Explosive i år? finner det ikke i Svea sin avis :S Det er vel det samme som TNT fra Nova regner jeg med? I så fall selger XXL TNT for 59kr. Endelig 28. desember! Endret 27. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Lykke til, til dem som skal handle imorgen! Vi misunner dere;) Endret 27. desember 2009 av Bibbo Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Takker Er så utrolig spent på om de har CB Megapack! Snakket med de forleden, og da sa de at den kom til å være på en av utsalgsstedene. Men han oppfordret oss (en venn og meg) til å komme tidlig, i tilfelle de ble utsolgt. Typisk min flaks at jeg ikke får handlet før i 5 tiden Edit: Rub1n har vært å handlet, og han sa at de hadde mange Megapacks igjen Endret 28. desember 2009 av sch1zo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Da har jeg kjøpt litt småting fra Svea Absolute Mix blant annet og en del King Airbomb. Har vist en Cosmos forhandler her også, noen batteri til under 100-lappen å anbefal der? Fikk forresten 5 brosjyrer i dag også Endret 28. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Jeg hørte at de ikke hadde fått inn Absolute Mix her enda Edit: Beklager Mr.Anki! Helt glemt av det der Endret 28. desember 2009 av sch1zo Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg minner om dette: Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fikk forresten 5 brosjyrer i dag også Hvilke? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noe hylere av noe slag sikkert. Ja, det er det nok. Men åssen? edit.. Store Brølere tror jeg de heter. Det er en eske med fem litt store hylere som varer ganske lenge og har et ganske godt lydnivå. Jeg har en eske av dem igjen fra i fjor og testet en her om dagen. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noe hylere av noe slag sikkert. Ja, det er det nok. Men åssen? edit.. Store Brølere tror jeg de heter. Det er en eske med fem litt store hylere som varer ganske lenge og har et ganske godt lydnivå. Jeg har en eske av dem igjen fra i fjor og testet en her om dagen. Okei! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fikk forresten 5 brosjyrer i dag også Hvilke? Svea, Spectra, Cosmos, Europris og Plantasjen. Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 H**vete!! Europris selger ikke her lengre. De har en boligblokk over seg, som gjør at de ikke har lov til å selge. Må lage helt ny handleliste jeg nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som kan anbefale batteri fra cosmos til under 100-lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå