hyft Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, Gleder meg villt til nyttårsaften. Men er Bigbang pakken fra Svea noe å satse på i år? Er den verdt prisen? Big Bang pakken anbefale eg på det sterkaste PS : Det er to airbomb som ser ut som fontener der skremte vettet av meg Et spørsmål til : Hvilke butikker i kristiansand selger svea ? Gå på svea sin hjemmeside og forhandlere så ser du der ingen svea forhandler i kr sand:( nermeste er søgne og vennesla:) Takk for svar:D Vet at det ikke står noen forhandlere på nettsiden, men det har vært enkeltbutikker som har solgt svea. Lurte på om noen visste hvilke disse var:P Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Starter salget på mandag? Lenke til kommentar
hyft Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Starter salget på mandag? Hvor? I Kristiansand starter ikke salget før 30. Men gå inn på din kommunes sider og der skal det stå noe. Var der jeg fant ut av Kristiansand Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, Gleder meg villt til nyttårsaften. Men er Bigbang pakken fra Svea noe å satse på i år? Er den verdt prisen? Big Bang pakken anbefale eg på det sterkaste PS : Det er to airbomb som ser ut som fontener der skremte vettet av meg Et spørsmål til : Hvilke butikker i kristiansand selger svea ? Gå på svea sin hjemmeside og forhandlere så ser du der ingen svea forhandler i kr sand:( nermeste er søgne og vennesla:) Takk for svar:D Vet at det ikke står noen forhandlere på nettsiden, men det har vært enkeltbutikker som har solgt svea. Lurte på om noen visste hvilke disse var:P tull, de selger svea på XXL (Avenyen) i sørlandsparken Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Wee, har vist blitt en svea forhandler her i år også Skulle hatt tak i en del billige hylere, hvem er billigste utenom Europris? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Wee, har vist blitt en svea forhandler her i år også Skulle hatt tak i en del billige hylere, hvem er billigste utenom Europris? rema 100 selger screamers 10 kr for 25 stk Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Fy f***, årets priser er det dobbelte av fjoråret! Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Fy f***, årets priser er det dobbelte av fjoråret! Prisene er ikke dobbelt så stor, de er nesten det samme og på noen av artiklene til svea har prisen sunket Lenke til kommentar
hyft Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Årets Handleliste: - Big Bang (Svea) - Absolute Mix (Svea) - 100pk Speedfire (europris) - Chili Shots / Happyspring. Holder dette? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Årets Handleliste: - Big Bang (Svea) - Absolute Mix (Svea) - 100pk Speedfire (europris) - Chili Shots / Happyspring. Holder dette? IKKE kjøp speedfire! Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Årets Handleliste: - Big Bang (Svea) - Absolute Mix (Svea) - 100pk Speedfire (europris) - Chili Shots / Happyspring. Holder dette? IKKE kjøp speedfire! Koffer ikje? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som har erfaringer med Big Bang eller Power Pack 2.0? står mellom disse to for meg, av pakker altså.. skal ha en del king airbomb (til postkasser utover året), overhylere ++ Handleliste kommer når jeg har litt mer oversikt! Vet jeg svarte litt kort på den over her, men istedenfor å kjøpe speedfire burde du kjøpe overhylere, screamers eller lignende. 1/3-1/2 av speedfire pakken har til vane og ikke fungere, og i fjor da jeg kjøpte overhylere ble jeg positivt overrasket i forhold til speedfire-dritet Vil forresten minne om at man får MYE mer ut av en eske overhylere, screamers eller lignende ved å kjøpe en pakke teit ved siden av å lage kinaputter Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Kjøp Big Bang det er timevis med moro vis du tar det med ro Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Kjøp Big Bang det er timevis med moro vis du tar det med ro og sekunder av morro viss du ikke tar det med ro Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vis du tenner på heile pakka men da går det ikkje så bra :!: Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vis du tenner på heile pakka men da går det ikkje så bra :!: hehe så sant så sant. Noen som har noen batterier og anbefalle på svea fra 100 til 400 kroner Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Bandit til svea er bra, koster 499 da. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 spurte tidligere i tråden men fikk ikke noe svar, så derfor spør jeg igjen er det noen som vet om fyrverkeriet som selges på denne butikken er billigere enn tisvarende fyrverkeri andre steder? tror det er festival fyrverkeri Lenke til kommentar
uptheirons Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 spurte tidligere i tråden men fikk ikke noe svar, så derfor spør jeg igjen er det noen som vet om fyrverkeriet som selges på denne butikken er billigere enn tisvarende fyrverkeri andre steder? tror det er festival fyrverkeri hmm Har aldri hørt om den siden så jeg vet ikke helt. Men prisene der var ganske bra Lenke til kommentar
uptheirons Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Min handleliste så langt: 10 pakker King Airbomb = 150 kroner 1 Absolute Mix = 59 kroner (før kl 12:00) 5stk 35 Monster = 145 kroner 1stk Fifty Armybox = 349 kroner Skal kjøpe noe hos europris også, men har ikke bestemt meg for hva jeg vil ha der ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå