Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Må si at de blir ganske tamme i lengden (etter to stykker), men har ikke budsjett til de batteriene som nærmer seg høvdingen. Blir vel noe midt i mellom som vanlig.

kjedelig uten pinneraketter ja. ser nesten bare vårt eget nå.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Sånn grisehyl og sånt. Synes det har vært så mye klaging på prisene, og ellers mye diskusjon rundt dem :p

Ja, hvis de brukes på "riktig" måte :) Kjøp en pakke teip fra europris og 200 hylere så har du kinaputter for hele året :) Hvis man lager det riktig (regner med at flere her inne vet hva jeg mener) har jeg opplevd at det blir tilnærmet lik tiger skott :)

Lenke til kommentar
Whistling Thunder fra festival er nok det samme som Happy Spring og Chilli Shot som også er fra festival. Happy Spring og Chilli Shot er i værtfall ganske bra, de har en liten palme med smell i 3 forskjllige varianter. Bedre en King Air Bomb. :)

jepp også koster jo bare chilli shot 10 kroner får 3 stk :) :)

Lenke til kommentar
Whistling Thunder fra festival er nok det samme som Happy Spring og Chilli Shot som også er fra festival. Happy Spring og Chilli Shot er i værtfall ganske bra, de har en liten palme med smell i 3 forskjllige varianter. Bedre en King Air Bomb. :)

jepp også koster jo bare chilli shot 10 kroner får 3 stk :) :)

Hvem selger til 10kr? En brosjyre jeg har oversett? :dribble:

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...