Fish Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvis du ikke har Festival, så har du jo kanskje Svea som selger overhylere og Rema som selger Screamers . I siste tilfelle... Europris med Speedfirene sine :o Endret 23. desember 2009 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen her som erfaringer med Power box 100 eller Ultimate fra Festival? Tenkte en av disse kunne passe til pappa. Og fordi de som skulle lure, pappa er ikke sånn "da tar vi 3 av den" Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Power Box 100 er et veldig fint batteri (syntes jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja til en lang og informativ førstepost. Synes dere de greiene til 15kr er morsomt? Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja til en lang og informativ førstepost. Synes dere de greiene til 15kr er morsomt? hvilke greier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sånn grisehyl og sånt. Synes det har vært så mye klaging på prisene, og ellers mye diskusjon rundt dem Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sånn grisehyl og sånt. Synes det har vært så mye klaging på prisene, og ellers mye diskusjon rundt dem eg synes det er veldig artig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 De kraftige tingene er helt klart best. Stå å tenne på 20 hylere er bare kjedelig. Synd pinne rakettene er borte, så mye mer på himmelen da, med tanke på stighøyde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Må si at de blir ganske tamme i lengden (etter to stykker), men har ikke budsjett til de batteriene som nærmer seg høvdingen. Blir vel noe midt i mellom som vanlig. kjedelig uten pinneraketter ja. ser nesten bare vårt eget nå. Endret 23. desember 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
bigbang123 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen som vet om whistling thunder er bra Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sånn grisehyl og sånt. Synes det har vært så mye klaging på prisene, og ellers mye diskusjon rundt dem Ja, hvis de brukes på "riktig" måte Kjøp en pakke teip fra europris og 200 hylere så har du kinaputter for hele året Hvis man lager det riktig (regner med at flere her inne vet hva jeg mener) har jeg opplevd at det blir tilnærmet lik tiger skott Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, whistling thunder er veldig bra! Bedre enn king airbomb tror jeg(har bare sett den på video da). Noen som vet om whistling thunder er bra Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen som har erfaringer med D-ZIRE batteriet fra Svea? Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, whistling thunder er veldig bra! Bedre enn king airbomb tror jeg(har bare sett den på video da).Noen som vet om whistling thunder er bra Whatever, postkassa lager fin lyd uansett Lenke til kommentar
Andi93 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Whistling Thunder fra festival er nok det samme som Happy Spring og Chilli Shot som også er fra festival. Happy Spring og Chilli Shot er i værtfall ganske bra, de har en liten palme med smell i 3 forskjllige varianter. Bedre en King Air Bomb. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Whistling Thunder fra festival er nok det samme som Happy Spring og Chilli Shot som også er fra festival. Happy Spring og Chilli Shot er i værtfall ganske bra, de har en liten palme med smell i 3 forskjllige varianter. Bedre en King Air Bomb. jepp også koster jo bare chilli shot 10 kroner får 3 stk :) Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Whistling Thunder fra festival er nok det samme som Happy Spring og Chilli Shot som også er fra festival. Happy Spring og Chilli Shot er i værtfall ganske bra, de har en liten palme med smell i 3 forskjllige varianter. Bedre en King Air Bomb. jepp også koster jo bare chilli shot 10 kroner får 3 stk :) Hvem selger til 10kr? En brosjyre jeg har oversett? Endret 23. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja til en lang og informativ førstepost. Enig, hadde ikke gjort noe med en litt mer oversiktlig tittel på tråden heller... Fikk forresten noen aviser i dag jeg å, fikk Svea, Festival og Hot Stuff.. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Hvis noen her får brosjyrer som ikke er lagt ut så ta gjerne bilder og legg de ut her. Endret 23. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg har fått fra hot stuff,spectra,europris og svea:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå