NICOLAY1 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 http://www.tuwinor.no/Vet ikke noe om utsalgssted, men du kan sikkert lese deg fram på hjemmesiden deres. Har fått vite at europris legger ut fyrverkeribrosjyren på ettermiddagen på lille julaften jeg sjekket litt og de selger bare noen få steder Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Noen som vet forskjellen på "Svea Store" og "Svea Fireworks"? Svea Store (store er engelsk) er Sveas egne butikker. Er det lokale butikker du skal handle i er det Svea Fireworks avisen du skal se i. Endret 17. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Svea Store (store er engelsk) er Sveas egne butikker. Er det lokale butikker du skal handle i er det Svea Fireworks avisen du skal se i. Feil! Svea Store er dedikerte Svea forhandlere (dvs. butikker som kun selger Svea fyrverkeri). De har gjerne større butikklokaler/utsalgsboder i tillegg til flere produkter (større vareutvalg) enn vanlige Svea forhandlere. Iceman: Raketter med styrepinne er så absolutt ikke tillatt i år (heller). Selv ikke i Klasse IV (Display Light - som for øvrig forsvinner til neste år) er det tillatt. For øvrig er ikke Cosmos Fyrverkeri en importør, det er bare merkenavnet. Selve importøren heter Tuwinor. Endret 17. desember 2009 av Nénmacil Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ok, så Svea Store er ikke Sveas butikker? Jeg bare tolket "Svea Store butikkene er våre større salgssteder" som om de var akkurat deres. Beklager om det var feil. Endret 17. desember 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Andi93 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Link til fyrverkeri artikkel i stavanger aftenbladet: http://www.aftenbladet.no/lokalt/stavanger...i_minuttet.html Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 jeg syns det er litt rart navn på denne tråden.. liker spesielt "bruk på dyr" Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Her er Cosmos prisliste http://www.stickypond.com/fyrverkeri/viewt...asc&start=0 Endret 18. desember 2009 av skybattle2 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 det er ikke utsalgspris, det er prisen som rema og butikker kjøper fra cosmos. så hvis du skal ta utgangspunkt fra disse prisene må du plusse på noen kroner.. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Her er Novas avis Fant den når jeg var innpå Svea sin Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Hvor selger Nova i Buskerud, noen som vet? Prøvde å se på hjemmesiden, men det ser ut som den ikke fungerer. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 La akkurat ut en film fra fyrverkerishow i Arendal i går kveld=) Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Her er Novas avis Fant den når jeg var innpå Svea sin du kunne og ha lagt ut link til svea, noko som eg gjer no http://issuu.com/allguna/docs/sveafireworksavis09 Endret 18. desember 2009 av BigJaffa Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 La akkurat ut en film fra fyrverkerishow i Arendal i går kveld=) *Video* Fin video Deila Noe spesielt dere feiret? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Nei, er en årlig tradisjon med ett fyrverkerishow rett før jul=) Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Hvor selger Nova i Buskerud, noen som vet? Prøvde å se på hjemmesiden, men det ser ut som den ikke fungerer. G-sport på Ål i hallingdal tror jeg selger Nova Endret 18. desember 2009 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 noen som hvet når dem begynner og selge i rogaland? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Det er vel kun 2 dager med salg i Rogaland? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 okei. helt sikkert? årker ikke å kjøre 1 time også selger dem ikke før neste dag:( Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 2 dager i Rogaland og Hordaland var bare en prøveperiode som varte i 3 år som nå er ferdig.. Nå er det opp til hver enkelt kommune hvor lenge de skal selge... BigJaffa: Den er allerede lagt ut? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 2 dager i Rogaland og Hordaland var bare en prøveperiode som varte i 3 år som nå er ferdig.. Nå er det opp til hver enkelt kommune hvor lenge de skal selge...BigJaffa: Den er allerede lagt ut? altså, de fleste kommunene i hordaland har kun 2 dager, f.eks bergen dat is some shiiiet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå