Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser jo helt konge ut! Fy faen jeg gleder meg til nyttårsaften!! Hadde det ikke vært for at jeg akkurat har kjøpt meg Canon 100mm f/2.8 Macro USM hadde jeg hatt større budsjett i år, men shit au!

Her lager jeg en liste med årets oppturer og nedturer. Kun fra Svea siden jeg ikke har sett noen andre ennå.

Årets nedturer:

15 kroners marked fra svea! (ikke 10)

Årets oppturer:

Fortsatt "morgenfugl-kampanje" på Absolute Mix! 9 kroner dyrere enn i fjor, men det bryr jeg meg lite om. For de som ikke vet hva denne kampanjen er kan det oppsummeres med at de som får ræva si til en Svea butikk før klokken 12 uansett salgsdag sparer 90 kroner ved kjøp av dette batteriet.

Fifty Army Box (NY) kroner 349! Denne ser helt rå ut i forhold til prisen.

Familiepakkene! (side 4 og 5 i Sveas nye avis) Jeg har ingen erfaring med verken Power 2.0, Champ 2.0 eller Eldorado 2.0, men budsjettet mitt tilsier at jeg kommer til å gå for Eldorado (399).

Jeg håper noen kan fortsette (lage ny) denne listen med hva de syntes er årets oppturer og nedturer i Sveas avis! :D

Dette er min ønskeliste for i år:

Eldorado 2.0: 399,- Det er mulig jeg dropper denne for Metro pluss en hel pakke .35 Monster

Overhylere 25pk x4: 60,-

Absolute mix før

klokken 12 x2: 120,-

Diverse fra Europris og ting jeg finner. Noen som vet når og hvor man finner Europris sin avis?

Endret av oletangen
Lenke til kommentar
Ble utrolig skuffet over at de kutter ut Crackling Balls Megapack i år :thumbdown: Og at King Airbomb koster 15kr...

Vel vel... Kanskje man trår til med et par småbatterier isteden (som Multi Power). Kan jo tross alt gjøres om til mange enkeltskudd :innocent:

Jeg som hadde planlagt å kjøpe Crackling Balls Megapack :cry:

Lenke til kommentar
Ble utrolig skuffet over at de kutter ut Crackling Balls Megapack i år :thumbdown: Og at King Airbomb koster 15kr...

Vel vel... Kanskje man trår til med et par småbatterier isteden (som Multi Power). Kan jo tross alt gjøres om til mange enkeltskudd :innocent:

cracling balls hadde ikke svea fått tak i derfor selger de dem ikke

Lenke til kommentar

det er godt mulig at forhandleren din har noen pakker igjen av den selvom den ikke er i årets avis...

Lenke til kommentar

det er godt mulig at forhandleren din har noen pakker igjen av den selvom den ikke er i årets avis...

men han sa at dem tviler på at butikker hadde de igjenn fordi magnge kjøpte cracling balls i fjor

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på alle som kjøper 100-pack av småting, som hylere og crackling balls. Det er jo dønn kjedelig å stå hele kvelden og vel så det med de greiene. Handlelisten min kommer til å bestå av batterier og til nøds noen effektrør, så jeg slipper å fryse fingrene av meg for noe som bare er irriterende etter at den tredje lunta er tent. Fyrverkeri skal gå opp i luften, og det skal lage lyd. Punktum.

Lenke til kommentar

her er forøvrig min handleliste 09/10

svea.

Absolutt mix (2) 118

Metro (1) 229

Power pack 2.0 (1) 299

Massive (1) 349

Eldorado 2.0 (1) 399

The champ 2.0 (1) 499

Big bang (1) 259

Street bang (1) 99

Party mix (1) 99

35 monster 12 pack (1). 229

festival/ powerstar.

Thunder 25 (12) stk. 348

Chilli shots (20) stk. 200

Crazye mix(1) stk. 119

Cameli jordsol (1) stk. 10

Speed fire (2) stk.89

Løvebrøl (2) stk.44

Magig whip (2) stk. 44

Gull fontene (1) stk. 56

Familie mix (1) stk. 159

Mega jumping jack (1) stk 20,

Lenke til kommentar
Skjønner meg ikke på alle som kjøper 100-pack av småting, som hylere og crackling balls. Det er jo dønn kjedelig å stå hele kvelden og vel så det med de greiene. Handlelisten min kommer til å bestå av batterier og til nøds noen effektrør, så jeg slipper å fryse fingrene av meg for noe som bare er irriterende etter at den tredje lunta er tent. Fyrverkeri skal gå opp i luften, og det skal lage lyd. Punktum.

Forstår hva du mener, men jeg kjøper de for å ha noe utover året.

Lenke til kommentar

Skuffet over at samtlige bokser med småting har steget 50% i pris på ett år (les: «Stort 15-kronersmarked»).

Men bra med morgentilbud i år også!

Synes egentlig det er veldig synd at raketter er forbudt. Fordelen med raketter er at de går mye høyere enn batterier, ifjor var det jo knapt fyrverkeri å se på himmelen bortsett fra sitt eget. :(

Lenke til kommentar
her er forøvrig min handleliste 09/10

svea.

Absolutt mix (2) 118

Metro (1) 229

Power pack 2.0 (1) 299

Massive (1) 349

Eldorado 2.0 (1) 399

The champ 2.0 (1) 499

Big bang (1) 259

Street bang (1) 99

Party mix (1) 99

35 monster 12 pack (1). 229

festival/ powerstar.

Thunder 25 (12) stk. 348

Chilli shots (20) stk. 200

Crazye mix(1) stk. 119

Cameli jordsol (1) stk. 10

Speed fire (2) stk.89

Løvebrøl (2) stk.44

Magig whip (2) stk. 44

Gull fontene (1) stk. 56

Familie mix (1) stk. 159

Mega jumping jack (1) stk 20,

Er prisene fra powerstar/festival fra i fjor eller finnes det en avis ute på internett? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...