Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N00by89 mye har du handla for?

7594697[/snapback]

På det bildet tror jeg det er fyrverkeri for en 1200 eller noe slikt=)

Å drive å legge ut oppskrifter på egenkomponert fyrverkeri er ikke ønskerlig her. Det kommer og inn under norsk lov og slikt blir dermed slettet uten varsel.

7587346[/snapback]

Har noen andre hatt problemer med defekte kulesprutere fra Europris?

Jeg har fyrt av 3 stykk og alle stoppa opp før de var ferdige. :thumbdown:

7594792[/snapback]

Har fyrt av 3stk og alle har funket fint. Men det du kan gjøre er jo bare å tenne på de luntene som evt er igjenn, siden disse er bygd opp på en svært enkel måte er ikke det noe problem. Skal du ha litt ekstra morro tar du å heller innholdet fra en cracling bal, de kulene som er i rakketter eller de sorte smell kulene fra knasterbånd nedi røret! Da blir de løftet ut av de fargekulene som kommer fra røret=)

Her kan du se hva jeg gjor med 2 slike demonterte rør:

Lenke til kommentar

startet med å sende opp de første batteriene i går, også pakker det bare på seg :blush: Sender opp en 2 raketter om dagen + noen air bombs :)

På nyttårsaften starter jeg tidig på dag, og til mer klokka blir til større blir fyrverkeriet- så kl 12 går det opp en trekasse eller 2 :D

Der da? når starter dere?

Lenke til kommentar
Her det det jeg har til nå:

+ noen små hylere.

Kom med bilder dere og da! :)

7594242[/snapback]

Detta her^. Er bare 15 år så får ikke kjøpt noe selv :thumbdown:. Og foreldrene mine liker ikke fyrverkeri noe serlig

Edit: Se på forige side for bildene. To poster over din.

Endret av anki91
Lenke til kommentar
Her det det jeg har til nå:

+ noen små hylere.

Kom med bilder dere og da! :)

7594242[/snapback]

Detta her^. Er bare 15 år så får ikke kjøpt noe selv :thumbdown:. Og foreldrene mine liker ikke fyrverkeri noe serlig

Edit: Se på forige side for bildene. To poster over din.

7596446[/snapback]

Der har du jo et helt greit fyrverkeri der!

Lenke til kommentar

Hva er det med gutter og fyrverkeri ?

Jeg har hund, så hele romjula og nyttårsaften og noen dager derpå går som oftest med på å sitte inne og trøste en hysterisk hund fordi hun har blitt skremt av vettlause ung-gutter som fyrer av raketter når vi er ute og går tur...

For min del kan de bare gjøre det uovelig å kjøpe raketter for privatpersoner :)

Lenke til kommentar
Hva er det med gutter og fyrverkeri ?

Jeg har hund, så hele romjula og nyttårsaften og noen dager derpå går som oftest med på å sitte inne og trøste en hysterisk hund fordi hun har blitt skremt av vettlause ung-gutter som  fyrer av raketter når vi er ute og går tur...

For min del kan de bare gjøre det uovelig å kjøpe raketter for privatpersoner  :)

7598375[/snapback]

ja det er snakk omraketter men de batteriene og sånt skal fortsatt være lov trur jeg;)

er mange som har hund der jeg bor som blir sure;) jeg prøver og ta hensyn til de går en plass der jeg hvet ikke er noen hunder og skyter opp der;)

Lenke til kommentar

Har kjøpt:

Europris:

5 Multi Power 115,-

5 Kulebatteri 40,-

Spectra:

1 Rakettpakke med 11 raketter til 199,-

+ 1 som jeg fikk med gratis

1 100 skudd + 1 som jeg fikk med gratis 10,-

Svea:

Space Inferno 599,-

Totalt: 963,-

Vet ikke om jeg skal ha mer. Noen som kjenner til fyrverkeriet fra spectra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...