Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Nei, det er ikke det, så lenge man vet hva man gjør og tar forhåndsregler Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Er du på WarIsPeace? Hva heter du? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Er det noen som har kjenskap til "strykere"? Vi kalte de i hvert fall det. Vi kjøpte de i Danmark før i tiden. De var grønne med rød eller gul topp som man strøk på en fyrstikkeske. De orginale smalt sykt bra. Men så kom det en litt dårligere versjon som var litt mer pinglete. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Noe som jeg liker og gjøre med sterjeskudd. Vil ikke si dette kommer under noen modifisering av fyrverkeri? er sterjeskudd fyrverkeri? Uansett: Tar 2 pakker lange stjerneskudd og sliter av alt pulveret, så samler man alt pulveret i en liten beholder (eske funker) og fyrer på. Ingen smell eller noe sånt men du får en sånn liten sopp, slik som i atombomber. Dessuten så var den ikke så liten heller, ser meget kult ut. Anbefales hvis man skulle ha litt stjerneskudd til overs trenger sikkert ikke to pakker heller Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Noe som jeg liker og gjøre med sterjeskudd. Vil ikke si dette kommer under noen modifisering av fyrverkeri? er sterjeskudd fyrverkeri? Uansett: Tar 2 pakker lange stjerneskudd og sliter av alt pulveret, så samler man alt pulveret i en liten beholder (eske funker) og fyrer på. Ingen smell eller noe sånt men du får en sånn liten sopp, slik som i atombomber. Dessuten så var den ikke så liten heller, ser meget kult ut. Anbefales hvis man skulle ha litt stjerneskudd til overs trenger sikkert ikke to pakker heller har ca 15 pakka liggende så kanskje jeg prøver dette en gang. Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 26. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Var ute og prøvde noen Knitter Fritz nå nettop. Kjenner jeg gleder meg noe utrolig til salget starter! Lukten av krutt er noe av det beste som finnes EDIT: Svea har oppdatert hjemmesiden sin. Nye artikler! Check it out Endret 27. oktober 2009 av sch1zo Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 27. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2009 masse fine batterier og familipakker på sveas hjemmesider:) handle liste 09/10 Absolutt miks (2stk) 100kr Power pack (1) stk 269kr Massive (1) stk 379 The champ 2.0 (1) stk 549kr King airbomb (10) stk 100kr Crackling balls megapack (4) stk 396kr Big bang (1) stk 269kr Metro(1)stk249 Eldorado (1)stk449 =2760 kr Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Fyrte opp en 35 monster ++ for noen uker siden. Deilig med litt smell av og til. Da gleder jeg meg mer til nyttår CIMG3829.wmv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Er du på WarIsPeace? Hva heter du? Sosjojuror. Ikke vært noe aktiv i år, men var det da WIP ble splitta ut fra nFF først. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Begynner å glede meg til fyrverkeri jeg også Og i år kan jeg endelig gå å handle alene. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 gleder meg voldsomt til søndag, det skal være et stort fyrverkeri i ålesund. i lokalavisa sto det dette: Huse forteller at feiringa på St. Olavs plass vil avrundes med det største fyrverkeriet Sunnmøre hittil har sett. håper dette blir så bra som jeg håper, og ikke bare noen batterier. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2009 Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 må nesten melde min interesse for fyrverkeri nå, sidan det ikkje er så frykteleg lenge til nyttår also: er det nokon her som har tatt klasse 4-kurs? kor mykje kosta det, og kor gjorde du det? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Er det noen som har kjenskap til "strykere"? Vi kalte de i hvert fall det. Vi kjøpte de i Danmark før i tiden. De var grønne med rød eller gul topp som man strøk på en fyrstikkeske. De orginale smalt sykt bra. Men så kom det en litt dårligere versjon som var litt mer pinglete. dem selger dem bare i tyskland nå Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 var akkurat i byen og så på cupfinale feiringen til AaFK, avslutningen var med klasse 4 fyrverkeri. Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Var i Ålesund sentrum jeg også i kveld. Fine effekter, men det varte ikke særlig lenge Ingenting slår fyrverkerishowet jeg så i Spania for noen år siden! Klasse IV såklart Prøvde å ta en nærmere titt på fyrverkeriet, men det var vakter overalt, så det gikk ikke.. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 noen som vet når forhandlerlista til svea kommer ut?? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Har vært 1. Desember tidligere.. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Har vært 1. Desember tidligere.. Oki takk. Noen som har laget handleliste?? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 14. november 2009 Rapporter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Nja... Har tenkt på hva jeg skal kjøpe, men er ganske usikker. Venter på årets priser. Blir nok mye av det samme som i fjor. Masse lunter! Edit: Leif Endret 14. november 2009 av sch1zo Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Nja... Har tenkt på hva jeg skal kjøpe, men er ganske usikker. Venter på årets priser. Blir nok mye av det samme som i fjor. Masse lunter! Edit: Leif endel av sveas priser 09/10 ligger jo på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå