Hansoen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg er veldig fornøyd med at antall skader gikk ned. Det er bedre å ha rakettforbud enn å ha fyrverkeri-forbud. Og tror ikke at dem som har fått skader har noe imot at det er rakketforbud. Det er lov å tenke på folks velferd, ikke bare egen moro. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549856 Bull synes hvertfall fyrverkeri bør bli forbudt for oss vanlige folk. Hater Bull, sikkert mange her som kunne tenkt seg å sende en rakket i trynet hans. Tenk å være fyrverkeri fan og sønn av Bull. Hva er problemet ditt? Siden du spør, ingen ting Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549856 Bull synes hvertfall fyrverkeri bør bli forbudt for oss vanlige folk. Hater Bull, sikkert mange her som kunne tenkt seg å sende en rakket i trynet hans. Tenk å være fyrverkeri fan og sønn av Bull. Dei bure forby mangen andre ting før dei forbyr fyrverkeri. Tobbak; mangen for seriøse skader av det. Bil; mangen blir drept og skada kvar år. Levande lys; ekstremt mangen branner starter av dette. Sukker; Mangen blir feite, hjerte problemer og dør av dette. Sykkel, gardintrapper osv... Gidder ikkje å ramse opp alt. Så eit forbud mot fyrverkeri er bare tull det finnest mangen andre ting å forby før fyrverkeriet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Men sett at fyrverkeri var tilgjengelig hele året. Da hadde jeg ikke blitt overrasket hvis ulykkesstatistikken hadde overgått hva "gardintrappulykkene" angikk. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Nå kommer det en ny periode med dvale. Tusen takk for alt folkens, kommer til å savne dette forumet. Snakkes om noen måneder. Skummelt å tenke på hvor lenge det er til neste nyttårsaften, men jaja. Nå takker jeg for meg. Endret 2. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549856 Bull synes hvertfall fyrverkeri bør bli forbudt for oss vanlige folk. Hater Bull, sikkert mange her som kunne tenkt seg å sende en rakket i trynet hans. Tenk å være fyrverkeri fan og sønn av Bull. Hva er problemet ditt? Siden du spør, ingen ting Tydeligvis har du iallefall et, mot at det er satt forbud mot raketter? Må ikke la egen moro gå utover lovreglenes forbud. Du burde ikke engang uttale deg om dette forbudet, med tanke på at du ikke engang er gammel nok til å kjøpe/bruke fyrverkeri. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549856 Bull synes hvertfall fyrverkeri bør bli forbudt for oss vanlige folk. Hater Bull, sikkert mange her som kunne tenkt seg å sende en rakket i trynet hans. Tenk å være fyrverkeri fan og sønn av Bull. Dei bure forby mangen andre ting før dei forbyr fyrverkeri. Tobbak; mangen for seriøse skader av det. Bil; mangen blir drept og skada kvar år. Levande lys; ekstremt mangen branner starter av dette. Sukker; Mangen blir feite, hjerte problemer og dør av dette. Sykkel, gardintrapper osv... Gidder ikkje å ramse opp alt. Så eit forbud mot fyrverkeri er bare tull det finnest mangen andre ting å forby før fyrverkeriet. Nå finnes det mange begrunnelser for dine dårlige argumenter. Grunnen til at det kom forbud mot raketter var jo pga, det er altfor mange dumme skaller i dette landet, som skal ødelegge for andre. Som feks, den episoden i Randaberg, der mange ungdommer(som ikke engang var 18 år), skyter etter hverandre! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nå kommer det en ny periode med dvale. Tusen takk for alt folkens, kommer til å savne dette forumet. Snakkes om noen måneder. Skummelt å tenke på hvor lenge det er til neste nyttårsaften, men jaja. Nå takker jeg for meg. I second that Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Da sier jeg bare takk for meg, og takk til alle som har vært med i denne tråden. Og ønsker dere et riktig godt nyttår! Kom på tråden igjen neste år! Endret 2. januar 2009 av mwftw Lenke til kommentar
duligot Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Godt nyttår ! Har foresten alt fyrverkeriet fortsatt ettersom jeg var for full til å tenne på noe som helst xD Endret 2. januar 2009 av duligot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da må du dra til skogs og ha det litt gøy en av helgene som kommer. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 har en god del igjen jeg også. hall pakke med crackling balls (mega pack) 2 pakka med mega jumping jack 2 pakka med camelia jordsol 8 pakka king airbomb 2 pakka happy spring å ca 15 pakka stjerneskudd (kommer sikkert aldri til å bruke de) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da må du dra til skogs og ha det litt gøy en av helgene som kommer. Er det bare nyttårsaften det er "lov" å skyte opp? Fra 24.00-02.00 elns? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da må du dra til skogs og ha det litt gøy en av helgene som kommer. Er det bare nyttårsaften det er "lov" å skyte opp? Fra 24.00-02.00 elns? det er nyttårsaften 18:00 - 02:00!! Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 var ute å fyrte opp en pakke med king airbombs nå, men bare to av de funket så det var litt skuffende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Det virker som mange har problemer med disse. Jeg anbefaler "Happy spring". Endret 2. januar 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Happy Spring Funket bra de. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det virker som mange har problemer med disse. Jeg anbefaler "Happy spring". har 2 pakker med happy spring også, men sparer de til litt senere på året Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Chilli Shot som er tingen da Og Happy Spring da (Tenkte da på normal size rørene og ikke .35 Monster og sånt) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 fikk skutt alt utenom to romerske lys som jeg tar senere engang;) fremdeles godt nyttår alle sammen. på linje som en rekke andre så kommer jeg tilbake når det nærmer seg 2010:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå