Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter å ha sett nyhetene om en såkalt dramatisk nedgang i fyrverkeri relaterte ulykker nyttårsaften etter forbudet mot raketter med styrepinner,så vil heldigvis totalforbudet mot privat bruk av fyrverkeri vente;)

hadde vært verre dersom det ikke var noen forskjell på i fjor og i år,da ville nok spørsmålet om totalforbud blitt vurdert på nytt og om kort tid kanskje tredd i kraft.

selv uten raketter så var ikke nyttårsaften fullstendig bak mål.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det som er greit med rakettforbud er at i stedet for å kjøpe en rakett, så blir man tvunget til å kjøpe batterier, noe som igjen gjør at det totalt sett blir skutt opp mer.

Lenke til kommentar

Det er ingen som tvinger noen til noe som helst, får det til å høres som rakettoppskyting er en tvangshandling.

Jeg skjøt ikke opp noe som helst i går, leker meg nok som det er ute i lufta ellers om året så har ikke den infantile trangen til å måtte tenne ei lunte for å se noe gå til himmels.

Lenke til kommentar
Det er ingen som tvinger noen til noe som helst, får det til å høres som rakettoppskyting er en tvangshandling.

Jeg skjøt ikke opp noe som helst i går, leker meg nok som det er ute i lufta ellers om året så har ikke den infantile trangen til å måtte tenne ei lunte for å se noe gå til himmels.

Hvis du skal kjøpe fyrverkeri har han ikke noe annet alternativ..

Lenke til kommentar
Hmm, opplevde noen andre at sprengladningen i King Airbomb ikke gikk av? Det skjedde med meg 3-4 ganger i går.

Tror jeg hadde rundt 10 pakker av disse, et par som ikke gikk av...

Jeg opplevde ikke noe lignende, men hos oss var derimot løvebrølene særdeles skuffende. De bli ikke kjøpt neste år, garantert.

Hadde et par selv so bare brannt opp...

Raketter er og blir best :love:

Enig, så et par stykker som gikk opp sent i går... Ingen ting som slår de som ple sent opp da... Heftig :ph34r:

Lenke til kommentar
Dummeste svaret noen kunne komt med, sorry.

Ingen tvinger deg til noe, uansett hva det er!

Men det må ikke stoppe deg i å gjøre ting du liker.

Vel om det jeg liker blir forbudt så må jeg stoppe med det, og når forbudet gjelder noe så lite viktig som pinneraketter som man om det ikke var noe forbud kun hadde lov til å skyte opp 8 timer i året ja da ser ikke jeg problemet.

Men ettersom svaret mitt er så dumt så er tydeligvis rakettoppskyting en tvangshandling.

Det skremmer meg i grunnen hvordan folk kommer med argumenter som at man må ditt eller datt grunnet et forbud, må man virkelig smugle raketter fra sverige for å få skutt opp raketter med styrepinne så har man et seriøst psykisk problem på høyde med spillegalskap eller rusavhengighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...