Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heiane!!

Våknet for en og en halv time siden, etter en fantastisk nytttårsfeiring!!

Hadde litt forskjellig. Her er det jeg vil komme med litt annbefalinger om:

0,35 Monster

hadde to stk, og luntene ville ikke tende!!! Superskuff!! Fikk tent til slutt, men lunten bare sluknet. Så tok jeg en stormfyrstikk og festet den slik at den ble lunten... Det funket på den ene.. UTROLIG FLOTT!! Annbefales på det sterkeste. Skikkelig fin når den virket!! Men tidenes skuff at den ene ikke virket.........

karakter 4/5 (6 om begge hadde gått av,,)

King Air Bomb..

Litt daff... Savnet mer guffe..

Karakter 3....

Magnum

7 skudds batteri med 0,45 mm indre rørdiameter.. Sykt fet!! Den annbefales virkelig! Effektene var så store at jeg bare greide å se litt av de.... Fantastisk batteri til en 100-lapp... Savnet drønn...

5+

Super 8

Litt mindre heftig en Magnum. Hadde 8 skudd, men bare 0,35 mm indre rørdiameter.. Absolutt et godt kjøp. Veldig gøy!!

5

Absolutt Mix

Kjempegøy. Litt lite varierte effekter, Men til prisen, FANTASTISK!! Kjøper det uten tvil igjen!!

5

Chili Shot

Skuffer aldri. Litt dårligere enn i fjor.. Men fortsatt en god airbomb

5

Moab

Fantastisk Airbomb. Stor pen effekt. Annbefales

5+

Ellers hadde jeg en pakke av typen "Power Pack Explorer"

Veldig fin. mye gode fontener. De var små, men pene. Gøy å ha i hagen! (Tettbebygget strøk..) Romerlysene var fine, litt lang tid mellom hvert skudd. Den største firkantete esken i pakken som så ut som det heftigste var bare en liten puslete fontene. Ganske lik som de bittesmå... SKUFF!! Men den hadde to små batterier med 36 skudd som var skikkelig bra i forhold til størrelsen.. 7 cm diamteter? Mye skudd som gikk fort. Disse var pakkens høydepungt!!

karakter 5/6 - - Kunne vært enda mer variert!

Grisehyl-FESTIVAL

Veldig bra. Akkurat lik som de pleier. Mye guffe, og mye kraft i de... Slager!!

6 (hehe)

Vil ellers ønske alle dere andre fyrverkeri-entusiaster et RIKTIG godt nyttår!

Takk for alle erfaringer og tips dere har gitt meg på tråden!

Bra gjeng!

Lenke til kommentar

God morgen!

En liten oppsummering:

Happy Spring:

Like bra hvert år!

Terningkast: 5

TNT, 25 skudds batteri:

Variert og bra, absolutt verd 99 kr.

Terningkast: 5

Multipower:

Absolutt godkjent for 49 ,-

Om jeg skal trekke for noe så må det være at skuddene gikk noe lavt.

Terningkast: 4

Neste år blir det bare Batterier, ikke noe dritt som fungere annenhvert år.

Leser forresten at Dagbladet rapporterer om svært rolig Nyttårsfeiring.

Godt Nyttår!

Endret av Novair
Lenke til kommentar
Håper alle poster videoer og erfaringer etter denne kvelden. ;D

Svea sine 10 kr effekter suger.

Det eneste King Airbomb er morsomtå bruke til er å sette de oppned å sprenge istykker batterier og .35 Monster :thumbup:

Men det er ennå morsomere å sette .35 Monster oppned i 40mm batterier :dribble:

Fyrte av 3x Monster sammtidig oppned sammtidig i går i et stort batteri, skal si batteriet flyttaseg ja..

La også 2x King Airbomb oppi den stål kassa som svea har til det enne batteriet, og satt batteriet oppå... Veggene på stål kassa fly 10 metter til vær side :!:

Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

:p

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg liker å sette "Happy spring" en anelse på skrått, da dette gir en "raketteffekt". Så lenge de står støtt er ikke dette farlig. Jeg brukte noen treplanker.

Lenke til kommentar
Håper alle poster videoer og erfaringer etter denne kvelden. ;D

Svea sine 10 kr effekter suger.

Det eneste King Airbomb er morsomtå bruke til er å sette de oppned å sprenge istykker batterier og .35 Monster :thumbup:

Men det er ennå morsomere å sette .35 Monster oppned i 40mm batterier :dribble:

Fyrte av 3x Monster sammtidig oppned sammtidig i går i et stort batteri, skal si batteriet flyttaseg ja..

La også 2x King Airbomb oppi den stål kassa som svea har til det enne batteriet, og satt batteriet oppå... Veggene på stål kassa fly 10 metter til vær side :!:

Sikkert gøy, men les topic.

Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

Lenke til kommentar

WARN betyr?

Vet ikke om der er dysleksien eller engelsk vansklighetene som slår inn her.. :blush:

Gidder ikke å søke :whistle:

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

WARN betyr?

Vet ikke om der er dysleksien eller engelsk vansklighetene som slår inn her.. :blush:

Gidder ikke å søke :whistle:

Warn = Warning = Advarsel

EDIT: Skriveleif

Endret av mwftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...