Lypsyls Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Åjaa det er liv i tråden Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 SNIP Fiks på signaturen din. Maks 4 linjer. ok Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg og hadde kjøpt en del smått. Men når vi begynner og høre stort, så blir det jo bare sånne små gørr kjedlige fise greier. Men hvis en tar det før på kvelden ogsånt er jo mye av det kult. Så neste år vil jeg kjøpe mer sånn som king airbomb og .35 monster. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vell her var det fett, vi tok 5 trekasser til 899kr pr stk på en gang! det var ett skikkelig festhow +++ mange andre batterier, bilder kommer senere men fikk ikke med meg trekassene på bildene Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Heiane!! Våknet for en og en halv time siden, etter en fantastisk nytttårsfeiring!! Hadde litt forskjellig. Her er det jeg vil komme med litt annbefalinger om: 0,35 Monster hadde to stk, og luntene ville ikke tende!!! Superskuff!! Fikk tent til slutt, men lunten bare sluknet. Så tok jeg en stormfyrstikk og festet den slik at den ble lunten... Det funket på den ene.. UTROLIG FLOTT!! Annbefales på det sterkeste. Skikkelig fin når den virket!! Men tidenes skuff at den ene ikke virket......... karakter 4/5 (6 om begge hadde gått av,,) King Air Bomb.. Litt daff... Savnet mer guffe.. Karakter 3.... Magnum 7 skudds batteri med 0,45 mm indre rørdiameter.. Sykt fet!! Den annbefales virkelig! Effektene var så store at jeg bare greide å se litt av de.... Fantastisk batteri til en 100-lapp... Savnet drønn... 5+ Super 8 Litt mindre heftig en Magnum. Hadde 8 skudd, men bare 0,35 mm indre rørdiameter.. Absolutt et godt kjøp. Veldig gøy!! 5 Absolutt Mix Kjempegøy. Litt lite varierte effekter, Men til prisen, FANTASTISK!! Kjøper det uten tvil igjen!! 5 Chili Shot Skuffer aldri. Litt dårligere enn i fjor.. Men fortsatt en god airbomb 5 Moab Fantastisk Airbomb. Stor pen effekt. Annbefales 5+ Ellers hadde jeg en pakke av typen "Power Pack Explorer" Veldig fin. mye gode fontener. De var små, men pene. Gøy å ha i hagen! (Tettbebygget strøk..) Romerlysene var fine, litt lang tid mellom hvert skudd. Den største firkantete esken i pakken som så ut som det heftigste var bare en liten puslete fontene. Ganske lik som de bittesmå... SKUFF!! Men den hadde to små batterier med 36 skudd som var skikkelig bra i forhold til størrelsen.. 7 cm diamteter? Mye skudd som gikk fort. Disse var pakkens høydepungt!! karakter 5/6 - - Kunne vært enda mer variert! Grisehyl-FESTIVAL Veldig bra. Akkurat lik som de pleier. Mye guffe, og mye kraft i de... Slager!! 6 (hehe) Vil ellers ønske alle dere andre fyrverkeri-entusiaster et RIKTIG godt nyttår! Takk for alle erfaringer og tips dere har gitt meg på tråden! Bra gjeng! Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) GLEM DET! Vet ikke om dere så det jeg skrev, men bare drit! Endret 1. januar 2009 av Sskitzzo Lenke til kommentar
simentp Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Vell det var det vi hadde på bilde nr 2 så er 3 kasser med thunder demontert fikk ikke med meg de 3 trekassene til 899kr pr stk men med prisen kan dere sånn ca tenke dere størrelsen Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg fyrte opp 4x Absolutt Mix kl 18.00 i går sammtidig, kan fint si at starten på nyttårsaften ble lovende... Det var heftigere enn noen av bombene til 1000,- Endret 1. januar 2009 av Dyver`n Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) God morgen! En liten oppsummering: Happy Spring: Like bra hvert år! Terningkast: 5 TNT, 25 skudds batteri: Variert og bra, absolutt verd 99 kr. Terningkast: 5 Multipower: Absolutt godkjent for 49 ,- Om jeg skal trekke for noe så må det være at skuddene gikk noe lavt. Terningkast: 4 Neste år blir det bare Batterier, ikke noe dritt som fungere annenhvert år. Leser forresten at Dagbladet rapporterer om svært rolig Nyttårsfeiring. Godt Nyttår! Endret 1. januar 2009 av Novair Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Håper alle poster videoer og erfaringer etter denne kvelden. ;D Svea sine 10 kr effekter suger. Det eneste King Airbomb er morsomtå bruke til er å sette de oppned å sprenge istykker batterier og .35 Monster Men det er ennå morsomere å sette .35 Monster oppned i 40mm batterier Fyrte av 3x Monster sammtidig oppned sammtidig i går i et stort batteri, skal si batteriet flyttaseg ja.. La også 2x King Airbomb oppi den stål kassa som svea har til det enne batteriet, og satt batteriet oppå... Veggene på stål kassa fly 10 metter til vær side :!: Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN Endret 1. januar 2009 av Patience Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Et lite 1.nyttårsdag tips til Dyver'n: Les topic på tråder du skriver i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg liker å sette "Happy spring" en anelse på skrått, da dette gir en "raketteffekt". Så lenge de står støtt er ikke dette farlig. Jeg brukte noen treplanker. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Håper alle poster videoer og erfaringer etter denne kvelden. ;D Svea sine 10 kr effekter suger. Det eneste King Airbomb er morsomtå bruke til er å sette de oppned å sprenge istykker batterier og .35 Monster Men det er ennå morsomere å sette .35 Monster oppned i 40mm batterier Fyrte av 3x Monster sammtidig oppned sammtidig i går i et stort batteri, skal si batteriet flyttaseg ja.. La også 2x King Airbomb oppi den stål kassa som svea har til det enne batteriet, og satt batteriet oppå... Veggene på stål kassa fly 10 metter til vær side :!: Sikkert gøy, men les topic. Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Sikkert gøy, men les topic. Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN WARN betyr? Vet ikke om der er dysleksien eller engelsk vansklighetene som slår inn her.. Gidder ikke å søke Endret 1. januar 2009 av Dyver`n Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Sikkert gøy, men les topic. Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN WARN betyr? Vet ikke om der er dysleksien eller engelsk vansklighetene som slår inn her.. Gidder ikke å søke Warn = Warning = Advarsel EDIT: Skriveleif Endret 1. januar 2009 av mwftw Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Warn = Warning = Advarsel EDIT: Skriveleif JAJA, da trenger jeg ikke å legge ut filmen av de 3 monsterne oppned Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Warn = Warning = Advarsel EDIT: Skriveleif JAJA, da trenger jeg ikke å legge ut filmen av de 3 monsterne oppned Du kan jo gjøre det. Men kanskje ikke så smart? Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg liker å sette "Happy spring" en anelse på skrått, da dette gir en "raketteffekt". Så lenge de står støtt er ikke dette farlig. Jeg brukte noen treplanker. Gjorde jeg også, Fungerte flott. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Yeye bare 1 år til neste gang, skal begynne å spare til fyrverkeri nå. Selvom denne høytiden for oss er over, håper jeg vi fortsatt kan diskutere vår lidenskap her. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Til dere som vil skyte opp raketter på lovlig vis, ta en titt her. http://www.hobbyshop.no/raketter.html Og disse kan du sende opp når du vil og så mange ganger du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå