Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat kjøpt meg en fyrverkeri pakke :D

Jeg så etter en singel rakett, passe stor til å fyre opp i fylla på nyttårsaften, endte med en pakke på 4 raketter som er passe store ;)

Vi knakk av pinnen og lekte astronauter istad :p

7593853[/snapback]

ikke send opp i fylla! da er det lettere du ikke hvet hva du gjør og blir skada og ikke lov og kjøpe til neste år

Lenke til kommentar
kan nesten love deg at ingen selger kl4 til folk uten serfikat for det. Jeg skal ta serfikat om 7mnd.

7593512[/snapback]

Feil! (se for deg Dougs "wrong sound" i King of queens) ;)

Her er det en kar som selger klasse 4 fra kontainer (spesial kon. som bla. har eget hull for tilkobling av brannslange tilfelle faenskapet brenner!). Dem som vill vedde kan jo satse en 500 lapp eller noe?? (se om dere er like tøffe nå i påstandene deres nå ;) )

anyone! :cool:

Edit: ja seff. så har han serfikat og alt det der...

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Budsjettet til fyrverkeri er klart. Samlet kommer nok jeg og min fetter til å legge omtrent 3000kr i fyrverkeri i år. Vi har kartlagt ruta vi skal kjøre for å få tak i det vi vil ha (etter gjennomgang av omtrent alle fyrverkeribrosjyrer som er å oppdrive..) og kommer nok til å bruke en del timer i morra på shopping. Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Her er det jeg har kjøpt hittil, kommer 60 kilo med fyrverkeri på fredag :)

7594403[/snapback]

Har du noen tidligere erfaringer med Multi Power? Smeller de bra?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
jeg var ute og så på hylerene! så kom den får fu*ka nabon ut go kjefta! det ligger små unger og sover osv osv....! skal ut etter på og ta hevn;) noe forslag?

7594458[/snapback]

Kjipt, Men du må ta hensyn ;)

Naboen har nok loven på sin side, all bruk av fyrverkeri er forbudt med untak av den 31. Desember fra kl 18.00-02.00

Så du bør være glad han ikke ringte politiet...

Edit:

Ja politiet bryr seg...

Du kan få en klekkelig bot :whistle:

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
jeg var ute og så på hylerene! så kom den får fu*ka nabon ut go kjefta! det ligger små unger og sover osv osv....! skal ut etter på og ta hevn;) noe forslag?

7594458[/snapback]

Kjipt, Men du må ta hensyn ;)

Naboen har nok loven på sin side, all bruk av fyrverkeri er forbudt med untak av den 31. Desember fra kl 18.00-02.00

Så du bør være glad han ikke ringte politiet...

7594623[/snapback]

trur du polti brur seg pga 20 hylere?

i stad var det store batterier og masse annent"

Lenke til kommentar

HE, som i "High Explosives"?

Dessuten, selv om det er fult mulig tviler jeg på at du sitter hjemme og snekrer c4? Og en håndgranat? Hvor skulle du liksom ha fått den fra?

Om dette utsagnet er sant, håper jeg virkelig du blir tatt av politiet. Om du i tillegg har forsynt deg av et militært lager, er nok straffen enda værre. Nei, sånne som deg burde sperres inne. :nei:

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Var i sverige i går og kjøpte en pakke til 200 + en pakke thunderkings... Tenker jeg gjør som jeg har gjordt tidligere år: Tar å åpner tuppen av den største raketten med tapetkniv og fyller på litt "ekstra" fra det andre fyrverkeriet. Så taper jeg igjen med "metalltape" og fyrer den avgårde! mye mer spennende enn vanlige raketter. Du vet aldri hvordan de ser ut når de sprenger :D

Og ikke kom å snakk om sikkerhet :p Alle som kjenner meg vet at meg pluss fyrverkeri = utrygt :p :p :p

Lenke til kommentar
Å drive å legge ut oppskrifter på egenkomponert fyrverkeri er ikke ønskerlig her. Det kommer og inn under norsk lov og slikt blir dermed slettet uten varsel.

7587346[/snapback]

Har noen andre hatt problemer med defekte kulesprutere fra Europris?

Jeg har fyrt av 3 stykk og alle stoppa opp før de var ferdige. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Å drive å legge ut oppskrifter på egenkomponert fyrverkeri er ikke ønskerlig her. Det kommer og inn under norsk lov og slikt blir dermed slettet uten varsel.

7587346[/snapback]

Har noen andre hatt problemer med defekte kulesprutere fra Europris?

Jeg har fyrt av 3 stykk og alle stoppa opp før de var ferdige. :thumbdown:

7594792[/snapback]

rart gå og bytt de? si i fra til de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...