Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell da var jeg ferdig. Er litt skuffet, har alltid likt ting som grisehyl og sånne småting før, men nå var det skjedelig. Det eneste jeg syntes var fett er .35 Monster og King Airbombs. Til slutt så var jeg så kald på henda at jeg ikke gadd mer. Så nå har jeg en pepperkake boks med små ting igjen til neste år. Men da skal jeg kjøpe skikkelig fyrverkeri, litt batterier og sånt, kansje teste romerske lys, og selvfølgelig 35 Monster. Skal ikke gjøre samme feil igjen. Og jeg skal alldri skjøpe heksehyl fra Svea igjen. Godt nytt år, håper ingen andre er skuffa som meg.

Lenke til kommentar

Merka denne nyttårsaften at det ikke var så høye smell som tidligere år og at fyrverkeriet ikke gikk så høyt som før.

Men dere som blåser av en hel haug penger på ting som går i lufta burde seriøst vurdere RC flyging i en eller annen form.

Der sender dere ting i lufta så mye dere vil og samtidig har kontroll på greiene og de kommer som oftest ned hel igjen også.

Godt nytt år folkens!

Lenke til kommentar

Skal si at Spooky batteriene fra Festival var bra til å være så billige. Samme gjelder Multi Power, greit batteri, nokså samme greiene de to. Hero fra Festival var positiv, mens Thunder Mix var ikke helt like bra.

Ellers så var jo Nyttårsaften knall, bare synd det er et år til neste gang ^^

Lenke til kommentar

godt nyttår alle sammen.

hadde en stålende nyttårs feiring her, nesten alle naboene hadde kjøpt mange store batterier.

en venn av meg hadde også fått alt som var igjen fra et utsalgs sted, han sa ikke vilket. han nevnte blant annet ca 400 raketter. men så ingen av de så vet ikke hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar

Står ingenting om noen ulykker enda, det lover bra. Kanskje jeg får sjansen til å kjøpe fyrverkeri et par ganger også :D

Bre lurte på en ting. Hvis man har kl4 serfrikat, hvor kan man kjøpe kl 4 fyrverkeri da? Hvor kraftig er det? Og hvor mye koster kl 4 fyrverkeri? Jeg kunne tenk meg og ta det om endel år.

Kl 4 er pinneraketter tror jeg.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

space senter 2 er noe av det dårligste som finnes, det var mer lyd på fontenene enn batteriene. var absolutt ikke verd 349kr. Absolute mix vil jeg anbefale til alle, var noe av det beste av batterier til 50kr.

var også veldig fornøyd med king airbomb.

gullfontenen fra europris til 56kr var også veldig skuffende, fontenene til 20kr var bedre.

Lenke til kommentar
Noen som ble tatt av politiet eller så noen som ble tatt ?

bor i utkanten av byen å bor rett ved en fotball bane (grus) der var hele tiden folk med store raketter, merket også at det ristet i bakken når de smalt de på bakken ( var over 100 meter i fra når det smalt) skulle likt at de ble tatt. Alle var under 18 å hadde likevel svære batterier, uten at noen voksne var tilstede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...