Athon Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? Typisk at jeg finner ut at de er ulovlig etter jeg har reist rundt til alle utsalgene. Alt som er gøy blir ulovlig Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? Typisk at jeg finner ut at de er ulovlig etter jeg har reist rundt til alle utsalgene. Alt som er gøy blir ulovlig Det er riktig. Men husk at den eneste grunnen til at de gjør alt dette, er jo pga sikkerheten. Endret 31. desember 2008 av mwftw Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? Typisk at jeg finner ut at de er ulovlig etter jeg har reist rundt til alle utsalgene. Alt som er gøy blir ulovlig Det er riktig. Men husk at den eneste grunnen til at de gjør alt dette, er jo pga sikkerheten. Det synes jeg er tull, sikkerheten skal jo ligge i skallen til de som bruker det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Slutt med alle denne quotingen! Er ingen vits å quote det som står i posten over! Lenke til kommentar
Athon Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Det er idiotisk at vi alle skal bli straffet fordi et mindretall personer ikke har vett nokk til å bruke fyrverkeri på en forsvarlig måte. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 på den måten kan man si at de dumme bestemmer over de smarte,men slik er det i politikken ellers også. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Mange av de ulykkene er folk som er dumme. Men mange av dem er også uhell. Jeg kjenner noen som er skikkelig forsiktig med fyrverkeri, og dems batteri sto helt rett og fint på bakken, men alikevell velvet. Ingen ble skadet eller noe sånt da. Og jeg har hørt om mange flere som det samme har skjedd. Så det er ikke bare teite og usmarte folk som får ulykker til og oppstå. Endret 31. desember 2008 av mwftw Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Hele nyttårsaften er ødelagt :/ Sto opp 9 i dag, så stakk jeg til byen, alt var tomt og utsolgt. Kjempekjekt. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Du må dra før vettu.. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Virker som største delen av de som blir skadet "på ærlig vis" opplever at batteriet velter. Bransjen har jo et potensiale når det kommer til å lage mer stabile effektbatterier, men et avlangt tungt batteri (ala absolutt mix) kan ikke velte på et flatt og fast underlag. Det må isåfall være av en heftig vindkule. Da får man heller unngå høyreiste og ustabile battterier. Endret 31. desember 2008 av Bibbo Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har lært at det ikke alltid er lurt å vente til siste minutt. ----------------------------------------------------------- Til dere som ble sinte for at det ikke finnes enkle jumping jack. De mega jumping jack består av 12 enkle, bare å ta de ut. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Skal ut om 1 time og begynne med litt av tingene Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Min tremenning tente på en rakett men den sprengte 1 sek etterpå Sykehuset da... Så ulykker skjer med folk som er forsiktige! Endret 31. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Skal ut om 1 time og begynne med litt av tingene Tenkte meg ut no eg, det er ein del som skyter rundt her i feltet no. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Ulykker skjer uansett hva du holder på med. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Hører raketter allerede (Sannsynligvis ikke pinnestyrte) som smeller her Lenke til kommentar
fosamax Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg hører også at folk har startet å fyre opp her i Oslo. Synes litt synd på meg selv, siden jeg bare har nok til kl: 00:00 Det vi kjøpte var: 1xAbsolute Mix - 50 1xMega Bom - 169 2x King airbomb - 20 3x.35 Monster - 59,90 Og noen stjeneskudd osv. Kom på rundt 400. Føler jeg har alt for lite lunter. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Smeller godt her også. De aller fleste lokale sjappene her var tomme idag så tror endel har handlet. Satser på himmelen blir vakker i år også! Noen som har noen æss i ermet til klokken er 00.00 ? Sparer dere det grommeste til slutt? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Mine raketter Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg kjører til Alta nu og sitt i biln og vente på og komme frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå