Mr.Anki Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 vell hvis det er maks 50gram krutt pr ladning så sliter jeg :S jeg har jo en bomba med 4-500 gram krutt og en på nesten en kilo Dette er vel et batteri? Da går ikke 500gram av med en gang, men det er fordelt på flere rør. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Da kommer endelig bilder fra meg Liste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EuroPris: 4x Camelia Jordsol 1x Crazy Mix 1x Familie Mix 1x Løvebrøl 2x Magic Whip 2x Mega Jumping Jack 1x SpeedFire 2x Storm Tennstikker 1x Gratis Beskyttelsesbriller 471.56,- --------------------------------- Svea: 1x Big Bang 1x Bizzy Bag 1x 150pc Crackling Balls 2x Blink Bomber 2x Micro Fountain 2x Crackling Bombs 4x Sun Street 1x Gratis Beskyttelsesbriller 660,- Til Sammen 1131.56,- Bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
sexten Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 2xAbsolute Mix 100.- 2xStar Track 320.- 2xThunder Cascade 120.- 2xT-Rex 320.- Big Boss pakke: 800.- 1xPatriot 1xMulti Shot 1xSitting Bull 1xMagnum 1xTripple 1xFlash Light Totalt 1660.- P.S. Big Boss-pakken har en netto kruttvekt på 1.8kg og er nesten "gitt bort" i forhold til hva andre forhandlere tar for tilsvarende batterier. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har erfaring med "131 lunter" fra Cosmos, hva er det i denne? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Noen som har erfaring med "131 lunter" fra Cosmos, hva er det i denne? 131 lunter? No er det under 3 timer til det er lov å tenne på krutte!!! Har så mått varma opp med litt mått fra i fjord som ikkje gjer for mykje lyd. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Er multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ? Endret 31. desember 2008 av Novair Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ? Multipower og thunder er ihvertfall som jeg kan huske ikke like. Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ? Nei.. Europris og Plantasjen har Festival mens XXL har Svea... Jeg har hatt både Thunder og Mulitipower.. De er litt forskjellige, men relativt like. TNT skal utprøves i kveld... TNT er forskjellig fra de andre, men gjetter den er ganske så lik den også... TO TIMER IGJEN!!! Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ? Nei.. Europris og Plantasjen har Festival mens XXL har Svea... Jeg har hatt både Thunder og Mulitipower.. De er litt forskjellige, men relativt like. TNT skal utprøves i kveld... TNT er forskjellig fra de andre, men gjetter den er ganske så lik den også... TO TIMER IGJEN!!! 15:34 + 2 t 16:34 17:34 Forsatt 2t 26 min igjen.. Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ? Nei.. Europris og Plantasjen har Festival mens XXL har Svea... Jeg har hatt både Thunder og Mulitipower.. De er litt forskjellige, men relativt like. TNT skal utprøves i kveld... TNT er forskjellig fra de andre, men gjetter den er ganske så lik den også... TO TIMER IGJEN!!! Hovedsaken er at det ikke er noe dårlige greier. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) hadde vært artig å sendt en slik en opp i lufta idag;P 120cm i diameter og veier 420kg hør at den slår ut alarmer på bilene. Endret 31. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Då ble det en kasse med øl og noen batterier. Thunder på rema kostet 49. Spørte om jeg fikk kjøpe en kartong, men det fikk jeg ikke lov til pga da fikk han ikke solgt resten... Nova på xxl hadde også litt nice batterier til 100kr og .35 monster, var billig på xxl i forhold til andre plasser, men var seint ute og da var mye av det billige utsolgt. Blir kanskje bedre neste år når de har tjent seg rike på blodprisene i år og har dekket tapet av pinneraketter. Lov å håpe. Tror det blir direkte import fra kina neste år gjennom en jeg kjenner. Klasse IV Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Litt av en bukett! Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 15:34+ 2 t 16:34 17:34 Forsatt 2t 26 min igjen.. Hehe... Ops... PC klokken min er stilt feil.... Tar selvkritikk Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 modifisering tillat i tråden? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? Helt enig. Kinaputtere skulle heller aldri blitt forbudt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 modifisering tillat i tråden? Nei, det er ikke lov å snakke om. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig? fordi det er slik våre politikere vil ha det. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jepp, det får vi håpe blir fikset i september. (Valg 09) De skal alltid prøve å passe på oss, akkurat som små unger. Klok av skade er viktig lærdom, noe vi snart ikke får lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå