Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kommer endelig bilder fra meg ;)

Liste:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

EuroPris:

4x Camelia Jordsol

1x Crazy Mix

1x Familie Mix

1x Løvebrøl

2x Magic Whip

2x Mega Jumping Jack

1x SpeedFire

2x Storm Tennstikker

1x Gratis Beskyttelsesbriller

471.56,-

---------------------------------

Svea:

1x Big Bang

1x Bizzy Bag

1x 150pc Crackling Balls

2x Blink Bomber

2x Micro Fountain

2x Crackling Bombs

4x Sun Street

1x Gratis Beskyttelsesbriller

660,-

Til Sammen 1131.56,-

Bilder:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-95211-1230731156_thumb.jpg

post-95211-1230731165_thumb.jpg

post-95211-1230731173_thumb.jpg

post-95211-1230731184_thumb.jpg

post-95211-1230731193_thumb.jpg

post-95211-1230731210_thumb.jpg

post-95211-1230731218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

2xAbsolute Mix 100.-

2xStar Track 320.-

2xThunder Cascade 120.-

2xT-Rex 320.-

Big Boss pakke: 800.-

1xPatriot

1xMulti Shot

1xSitting Bull

1xMagnum

1xTripple

1xFlash Light

Totalt 1660.-

P.S. Big Boss-pakken har en netto kruttvekt på 1.8kg og er nesten "gitt bort" i forhold til hva andre forhandlere tar for tilsvarende batterier.

post-79792-1230732036_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ?

Nei.. Europris og Plantasjen har Festival mens XXL har Svea...

Jeg har hatt både Thunder og Mulitipower.. De er litt forskjellige, men relativt like. TNT skal utprøves i kveld... TNT er forskjellig fra de andre, men gjetter den er ganske så lik den også...

TO TIMER IGJEN!!!

Lenke til kommentar
Er Multipower fra Europris, det samme som Thunder og TNT fra Plantasjen og XXL ?

Jeg har hatt både Thunder og Mulitipower.. De er litt forskjellige, men relativt like. TNT skal utprøves i kveld... TNT er forskjellig fra de andre, men gjetter den er ganske så lik den også...

TO TIMER IGJEN!!!

15:34

+ 2 t

16:34

17:34

Forsatt 2t 26 min igjen.. :D

Lenke til kommentar

TO TIMER IGJEN!!!

Hovedsaken er at det ikke er noe dårlige greier.

Lenke til kommentar

Då ble det en kasse med øl og noen batterier. Thunder på rema kostet 49. Spørte om jeg fikk kjøpe en kartong, men det fikk jeg ikke lov til pga da fikk han ikke solgt resten...

Nova på xxl hadde også litt nice batterier til 100kr og .35 monster, var billig på xxl i forhold til andre plasser, men var seint ute og da var mye av det billige utsolgt. Blir kanskje bedre neste år når de har tjent seg rike på blodprisene i år og har dekket tapet av pinneraketter. Lov å håpe. Tror det blir direkte import fra kina neste år gjennom en jeg kjenner. Klasse IV :)

Lenke til kommentar

Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig?

Lenke til kommentar
Multipower kostet 23kroner ifjor kjøpte 3 kartonger. Var mye kraftigere smell når de kom i fjor var de nedgradert, sikkert samme i år. Kraftigste batteriet som fantes av de små med 25 skudd het kruttrøyk fra tornado fyrverkeri. De var også blitt ulovlige i år pga det var for mye krutt i de... Er det mulig? Hvorfor skal alt som er gøy være ulovlig?

Helt enig. Kinaputtere skulle heller aldri blitt forbudt.

Lenke til kommentar

fordi det er slik våre politikere vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...