Lypsyls Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Hmm nu venter jeg bare på at vi skal kjøre nord over så jeg kan begynne og forberede meg Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Imponerende samling mange av dere har. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen ting, jeg er heldigvis ikke stukket av den basillen, men jeg blir fascinert av dere som nesten går inn i det med liv og sjel. Hehe, vi er da nok to unormale personer i denne tråden vi da! ^^ Man vokser det av seg kan man si. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Hmm nu venter jeg bare på at vi skal kjøre nord over så jeg kan begynne og forberede meg Svalbard, Bodø? XD Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Er maks tillatt kruttvekt på 50 gram per ladning? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Alta Det er langt til alta ja Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Andre enn meg det kribler litt hos? Været er strålende og fyrverkeriet er tatt opp på gutterommet. Herlig! Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Yeey Tåka ligger sjuk som graut. Håper den blir borte før i kveld Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Vell prøv og demontere sånne crackbomber og legg i en brusboks, vell det var en ide jeg kom på jeg skal prøve dette skal ta av :P:P heheh Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Leser på sveas reklamebidrag " Masse kokosladninger og kraftige smell" Hva er kokosladninger? har lurt på det samme, og får 0 treff på google. Her er en LINK til Svea sin side hvor det er bilder av de forkjellige effektene,, Når du tar musen borttil står det hva de heter.. Hvis du begynner i Venstre hjørne og går en til høyre og en ned, finner du en såkalt Gull Kokospamle.. Det er det samme soom en kokosladning.. Ble selv veldig glad når jeg fikk vite at batteriet inneholdt denne effekten, ettersom det er en effekt jeg savner fra de gode gamle pinnerakettene!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Typisk at det skal være tåkete og -13 kalde idag da. Håper det bedrer seg mot natten. 11 timer nå dere! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Her er det strålende sol og et par grader. Skyfri himmel! Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Fuckin' rain Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Her er det vindstille, overskyet, men ikke noe regn Tror det blir bra. Er meldt vindstille her! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Kjempefint vær her i Arendal, et par minus grader, solskinn, skyfri himmel og nesten vindstille Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) I Hamar er det vindstille, nesten åpen himmel. Men jeg kan se skyer langt borte, og noe tåke. Men det er - 13,5 EDIT: Var bare jeg som så ifra en annen vinkel. Endret 31. desember 2008 av mwftw Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Vindstille her i Ålesund, men det snør/sludder og er helt overskyet. Ca 2 grader Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 vell hvis det er maks 50gram krutt pr ladning så sliter jeg :S jeg har jo en bomba med 4-500 gram krutt og en på nesten en kilo Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Her på Eidsvoll er det kjempe fint vær, men dritt med 12 minus grader=( Håper på at det blir litt varmere utover kvelden da;) Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Sjekk åssen været deres blir i kveld her! Eller kan du også se her! EDIT: Trykka på feil sånn greie. Endret 31. desember 2008 av mwftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå