Dyver`n Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 *Bli nabo med Dyver`n* Naboen smiller godt fra 18.00 til langt på natt han.... Men han blir altid så deppa når han må inn får i spise siern Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 *Bli nabo med Dyver`n* Naboen smiller godt fra 18.00 til langt på natt han.... Men han blir altid så deppa når han må inn får i spise siern Ja, det kan jeg tro.. :!: Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jippi Nå har jeg Bursdag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jippi Nå har jeg Bursdag grattis;) Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jippi Nå har jeg Bursdag grattis;) Jo takk:) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jippi Nå har jeg Bursdag Ble du født på denne dagen? WTF EDIT: Endret settningen etter Mr.Anki kommentar Endret 30. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det er nok en del år siden tenker jeg Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Litt under 24 timer igjen nå - I'm super stoked! Tror jeg stopper innkjøpene, det er jo bare å skyte penger opp i lufta uansett... Selv om det er moro Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 OH! Alle de jævla rompebutikkene som selger kruttet stengte jo såklart tidlig idag! Jeg må ha meg noe kraftig å blåse opp i lufta i år.. Tips til ting fra Svea? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Vell hvis du skal ha noe kraftig så kan jeg anbefale klasse 4 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Vell hvis du skal ha noe kraftig så kan jeg anbefale klasse 4 Haha er ikke det det kraftigste man får tak i a? Må man ha noen kurs eller noe? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=Klasse+4+Fyrverkeri Der finner du svaret Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Må ha kurs for kl. 4 ja. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 17 timer og 20 minutter til jeg kan begynne å fyre opp ting Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Inndeling i klasser I Norge deles fyrverkeri inn i fire klasser. I, II, III og IV (alternativt 1, 2, 3 og 4) Klasse I (eller 1) deles igjen inn i 2 klasser, 1a og 1b. * Klasse 1a består av Kruttlapper, knallbon-bon og lignende. * Klasse 1b består av bordbomber, party-poppers, stjerneskudd, mindre fontener og lignende. * Klasse II og III består av markfyrverkeri, raketter, effektrør, effektbatterier samt stjerneskudd over 30 cm og lignende. * Klasse IV består av større luftbomber, effektrør, effektbatterier, romerske lys og raketter og lignende. EDIT: Lol, brukte CODE i steden for QUOTE Endret 30. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Haha, hadde vært morsomt med det ja.. Men desverre er det nok umulig. Hva heter sånne som man sender opp, og lyser noe inni helve**e og daler ned sakte og forsiktig i en slags fallskjerm? Er en flare sak eller noe. Er dette vanlig kost å få tak i? De er litt morsomme siden de lyser opp noe sinnsykt.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Siden det ikke blir noe tanks i år, blir det selvlagd motorsykkel på meg Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 HAHA! Specs? Du burde mekke en felles lunte for hele skiten da! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mamma har Crême Brulê blåser Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Eg kjenner nokre som klarte å sprenge ei heil brygge med ei bensinbombe (trur eg det var) Litt overdriven nyttårsfeiring, fleire vindauge som rista og ein del som vart knust i husene som stod nærmast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå