Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det..men HS er uansett en fontene, uavhengig av hvem som selger...

Jeg vil si meg uenig.. :p

Happy spring er en Airbomb... Det skytes opp en sylinder fra et rør, som kan ha flere forskjellige effekter..

Den kan hyle og gi fra seg et saftig smell, den kan skytes opp på himmelen og lage en peon.. Eller andre effekter.. Litt forskjellig...

På himmelen kan den se ut som en liten rakett.. Men de pleier ikke å ha så stor stighøyde... 10-15 m 15-30 på de kraftigste..

yeah

Happy spring liker vi,,, Men Chili shot liker jeg bedre!

Lenke til kommentar

Happy spring er en Airbomb... Det skytes opp en sylinder fra et rør, som kan ha flere forskjellige effekter..

Den kan hyle og gi fra seg et saftig smell, den kan skytes opp på himmelen og lage en peon.. Eller andre effekter.. Litt forskjellig...

På himmelen kan den se ut som en liten rakett.. Men de pleier ikke å ha så stor stighøyde... 10-15 m 15-30 på de kraftigste..

yeah

Noen som vet om de dem selger på Plantasjen er fontene, eller sånn som skytes i luften?

Lenke til kommentar

yeah

Noen som vet om de dem selger på Plantasjen er fontene, eller sånn som skytes i luften?

Noen som kan svare på om de ifra plantasjen er sånn som går opp i luften, eller fontene?

Lenke til kommentar

Har bare en liten morsom historie.

Og det var at en venn av meg hadde 2 grisehyl i en liten eske. Han la den ved siden av peisen, før han gikk ned for og se etter en lighter.

Uventet kom faren hans hjem, og satt i gang og fyre på peisen. Og tok da selfølgelig med den lille esken.

1 min etterpå kom vi opp igjen.

Men da var ikke esken der, så vi spurte faren hans, og i det begynte det og hyle og skrike inne i peisen.

Så da fikk vi en god latter etterpå.. :w00t:

Lenke til kommentar
Hvordan får folk til innkjøpspris? Jobber der de selger?

Er man pyrotekniker kan man bestille rett fra importør, sparer fort 70% av utsalgs pris vis man bestille endel store ting...

Men må kjøpe er par paller for at det skal lønne seg, å gå sammen 5-6 stykker og bestille et par paller til 15lapper er kurant... Er først da man sparer stort, og at det er vert bryet med og bestille og motta varer...

Dyver'n du er mann, alt jeg kan si på innkjøpet ditt

Har handla for 500 til i dag, ble bare noen 1 rørs bomber :blush:

Får besøk i morgen av fettern min også, han har handla ca likke mye som meg, da han får innkjøps pris oss Svea :new_woot:

Håper bare naboen kan hjelpe til å få tent opp noe i år også, så ikke vi må stå kontant fra 18-02 :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...