Epsilon- Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan får folk til innkjøpspris? Jobber der de selger? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Da var årets innkjøp gjort: 5 x & 2 x Han jeg skal til har kjøpt inn en hel del, så dette blir en lang natt xD Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mulig det..men HS er uansett en fontene, uavhengig av hvem som selger... Jeg vil si meg uenig.. Happy spring er en Airbomb... Det skytes opp en sylinder fra et rør, som kan ha flere forskjellige effekter.. Den kan hyle og gi fra seg et saftig smell, den kan skytes opp på himmelen og lage en peon.. Eller andre effekter.. Litt forskjellig... På himmelen kan den se ut som en liten rakett.. Men de pleier ikke å ha så stor stighøyde... 10-15 m 15-30 på de kraftigste.. yeah Happy spring liker vi,,, Men Chili shot liker jeg bedre! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 King Airbomb hadde et bra høyt smell må jeg si, selv om det bare var en lyskule visuellt sett. Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan får folk til innkjøpspris? Jobber der de selger? Jeg jobber i en butikk som selger fyrverkeri, så jeg får 40% avslag Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mulig det..men HS er uansett en fontene, uavhengig av hvem som selger... Jeg vil si meg uenig.. Happy spring er en Airbomb... Det skytes opp en sylinder fra et rør, som kan ha flere forskjellige effekter.. Den kan hyle og gi fra seg et saftig smell, den kan skytes opp på himmelen og lage en peon.. Eller andre effekter.. Litt forskjellig... På himmelen kan den se ut som en liten rakett.. Men de pleier ikke å ha så stor stighøyde... 10-15 m 15-30 på de kraftigste.. yeah Happy spring liker vi,,, Men Chili shot liker jeg bedre! Noen som vet om de dem selger på Plantasjen er fontene, eller sånn som skytes i luften? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Dyver'n du er mann, alt jeg kan si på innkjøpet ditt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan får folk til innkjøpspris? Jobber der de selger? Jeg jobber i en butikk som selger fyrverkeri, så jeg får 40% avslag Får du 40% på alle artikkler? De billigeste også? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jepp Nice! :cry: Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Bare minne om at alle dere som har kjøpt..få opp bilde! xD Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mulig det..men HS er uansett en fontene, uavhengig av hvem som selger... Jeg vil si meg uenig.. Happy spring er en Airbomb... Det skytes opp en sylinder fra et rør, som kan ha flere forskjellige effekter.. Den kan hyle og gi fra seg et saftig smell, den kan skytes opp på himmelen og lage en peon.. Eller andre effekter.. Litt forskjellig... På himmelen kan den se ut som en liten rakett.. Men de pleier ikke å ha så stor stighøyde... 10-15 m 15-30 på de kraftigste.. yeah Happy spring liker vi,,, Men Chili shot liker jeg bedre! Noen som vet om de dem selger på Plantasjen er fontene, eller sånn som skytes i luften? Noen som kan svare på om de ifra plantasjen er sånn som går opp i luften, eller fontene? Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Det er luftbomber Hovedforskjellen på luftbombene som blir solgt, er at noen huler på vei opp, mens andre sprenger litt finere, dvs. at de er mer visuelle. Endret 30. desember 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Og her er restene fra i fjor: To hylere uten lunte og en kvestet tennstav. :party: Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Og en pakke cigarillos? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Og her er restene fra i fjor: To hylere uten lunte og en kvestet tennstav. :party: Ser ut til at du får den beste nyttårsaften ever! Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har bare en liten morsom historie. Og det var at en venn av meg hadde 2 grisehyl i en liten eske. Han la den ved siden av peisen, før han gikk ned for og se etter en lighter. Uventet kom faren hans hjem, og satt i gang og fyre på peisen. Og tok da selfølgelig med den lille esken. 1 min etterpå kom vi opp igjen. Men da var ikke esken der, så vi spurte faren hans, og i det begynte det og hyle og skrike inne i peisen. Så da fikk vi en god latter etterpå.. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Hvordan får folk til innkjøpspris? Jobber der de selger? Er man pyrotekniker kan man bestille rett fra importør, sparer fort 70% av utsalgs pris vis man bestille endel store ting... Men må kjøpe er par paller for at det skal lønne seg, å gå sammen 5-6 stykker og bestille et par paller til 15lapper er kurant... Er først da man sparer stort, og at det er vert bryet med og bestille og motta varer... Dyver'n du er mann, alt jeg kan si på innkjøpet ditt Har handla for 500 til i dag, ble bare noen 1 rørs bomber Får besøk i morgen av fettern min også, han har handla ca likke mye som meg, da han får innkjøps pris oss Svea Håper bare naboen kan hjelpe til å få tent opp noe i år også, så ikke vi må stå kontant fra 18-02 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Håper bare naboen kan hjelpe til å få tent opp noe i år også, så ikke vi må stå kontant fra 18-02 trenger ikke naboen til dette, alt du trenger er å sende det du ikke gidder å sende opp selv til meg;P Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 *Bli nabo med Dyver`n* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå