Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er for rundt 3-4k. Var veldig dyrt i år syns jeg. Tar turen til sverige neste år og er der en uke, er fyrverkeriet bra og billig i sverige? Svea er jo en svensk bedrift, så det har de mye av der. Det koster også litt mindre enn det gjør i Norge, men ikke det er ikke en vill prisforskjell. Og det er jo ulovlig hvis du tar det med inn i norge.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er all import av fyrverkeri ulovlig? Altså at det ikke er noen kvote i det hele tatt? Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Det er riktig oppfattet... ...Desverre.. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er all import av fyrverkeri ulovlig? Altså at det ikke er noen kvote i det hele tatt? Ja, som heisanns sa. Blir du tatt i tollen, kan du få en saftig bot Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Har noen prøvd Spooky? Er det verdt pengene? Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Finnes det noe som overrasker hvert år, så er det Spooky! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Utvidet årets innkjøp litt ikveld: Fra spectra: 1 Air Cruisader smellbatteri 1pk Night Thunder airbombs 1 pk stjerneskudd Totalt 80,- Fra Cosmos: 1 25-skudds batteri. 2 pk Happy Spring (totalt 12stk) Dette kom på 100,- Føler jeg har en god del lunter til imorgen nå Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Jaja her var det jeg ende opp med: Big Bang 10 pk King AirBomb 3 pk Overhyler 4 stk ABSOLUTE MIX 3 stk EXPLOSIVE det her kom på 800,- kr Men jeg føler meg ikke utstyrt med nokk lunter enda Og kan ikke handle flere Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) her er bilder av happy sitt utvalg men de selger bare enkelt i år, og ikke 2 for 1 som alle andre år :( Takk for listene fra happy. Var innom selv til morran idag, og: Ble passe skuffet over utvalget på happy... De hadde jo KUN det på listen der, og ikke noe annet fra nova Og heller ikke 2 for 1 som de har hatt alle de årene jeg kan huske Og prisene var ikke noe og rope hurra for, og de "lure normal prisene" stemmer jo overhodet ikke med Nova sine veiledende priser!!!! Endret 30. desember 2008 av mr_scoopex Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Her er mitt innkjøop for i år, utsalgspris ligger på 1299,- men jeg fikk det for 779 Endret 30. desember 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Her er mitt innkjøop for i år, utsalgspris ligger på 1299,- men jeg fikk det for 779 Hvordan greide du det?? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Har ingen batterier jeg Selger de aller fleste restene til lavere priser? Endret 30. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Neon som har erfaring med EXSPLOSIVE fra Svea ?? Hørtes råå ut på filmen Endret 30. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Dem selger sånn Happy Spring på plantasjen. 3 stk får 17 ,- Du ser det på baksiden. Men er det en slags rakket som skyter opp luften, eller er det en fontene? Takker for svar.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er nokk en slaks rakket Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Aftenposten sin test av fyrverkeri:http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_f...ticle131359.ece Eirikbizzybag-gutten, hadde det vært opp til meg, hadde du vært utestengt fra denne diskusjonen for lengst!!!!! Men det er det altså ikke.... Har kjøpt El Ninjo i år. Et kongebatteri! Utvilsomt best i sin klasse. Og jeg har testet de fleste. Ellers er lista som følger, 1 El Ninjo 1 Thunder Finale 2 Bomb Festival 1 Crossfire 2 Absolute Mix 6 Multi Power 2 TNT + noe småbatterier. Men det blir i grunn for kjedelig. Bedre å legge pengene i de større. Endret 30. desember 2008 av Aliventerio Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Er nokk en slaks rakket Svarer på ting du ikke har peiling på ser eg. Happy Spring er en FONTENE. Oi, se her du..... Edit:Leif Endret 30. desember 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er nokk en slaks rakket Svarer på ting du ikke har peiling på ser eg. Happy Spring er en FONTENE. Oi, se her du..... Edit:Leif Sikkert mulig, men pakka på plantasjen ser ikke sånn ut.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Mulig det..men HS er uansett en fontene, uavhengig av hvem som selger... Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Selger de aller fleste restene til lavere priser? Nei, men du kan klare å prute. Grunnen til at det ofte går "tom" for varer på slutten av dagen, er ikke nødvendigvis pga at det faktisk er tomt, men at butikken ikke vil åpne en ny eske med det innholdet. Esker som ikke er åpnet, kan nemlig returneres, og derfor blir du overtalt til å heller kjøpe andre produkter som ligner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå