Heisanns Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Aftenposten sin test av fyrverkeri: http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_f...ticle131359.ece Eirikbizzybag-gutten, hadde det vært opp til meg, hadde du vært utestengt fra denne diskusjonen for lengst!!!!! Men det er det altså ikke.... Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Bare et lite tips! I og med at det ikke blir raketter i år, blir det nok begrenset for mye det blir å se på, med mindre du fyrer opp selv. Batteri og annet bakkefyrverkeri går bare 20-30 m opp i luften, i motsetning til pinneraketter som gikk 100-200m! Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Her er det jeg kjøpte: + 5 pk'er king airbomb til da som ikke er med på bilde.! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 155 ble skadet av fyrverkeri i fjor. Er det noen som vet i hvor mange av tilfellene alkohol var innblandet?Noen som vet? Nå er salget igang i rogaland Jippi! Sikkert omtrent alle. 7/10 skal visstnok ha vært pga. pinneraketter. Det er nesten stygt å si, men jeg håper nesten at like mange blir skadet i år, slik at det viser at pinnerakettforbudet ikke hjelper. Huff, dette var slemt sagt. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 her er bilder av happy sitt utvalg men de selger bare enkelt i år, og ikke 2 for 1 som alle andre år :( Den flise butikken rett ved siden hadde en del til 2 for 1.. Var bra fyrverkeri også, festival/star Skal prøve å få lakt ut bilder av dagens kjøp bare usb portalen begynner å virke igjen Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Noen som har noen bra tips for å støtte opp romerlys? Har før brukt en bruskasse opp ned, for det hadde jeg meg med til rakettene, men i år gidder jeg ikke drasse på en bruskasse bare til noen romerlys... En grei måte å støtte opp batterier på er å ta to brosteiner, en på hver side av batteriet, og feste de med en tvinge.. Enkelt, funksjonelt, og ganske idiotsikkert! Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Var ute å prøvde en King Airbomb for noen minutt siden. Smalt bra den Lenke til kommentar
stwa Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) [quote name='StargateLOVER' post='12726878' Sikkert omtrent alle. 7/10 skal visstnok ha vært pga. pinneraketter. Det er nesten stygt å si, men jeg håper nesten at like mange blir skadet i år, slik at det viser at pinnerakettforbudet ikke hjelper. Huff, dette var slemt sagt. Da blir det vel totalforbud.. Endret 30. desember 2008 av stwa Lenke til kommentar
Timster Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Ser absolut hva du prøver å si Olum, men pinneraketter er å bli skumle. Jeg og fammen er veldig forsiktige og nøye med rakketoppskytninger, men i jor holdt jeg på i bli truffet av en rakett som føkka seg. Smalt så det sang i øra lenge etterpå. Så håper det blir mindre skader i år. Men angående innkjøpet mitt, ble det en 12 pack med .35 Monster og en hel haug smågreier. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Batterier kan være like farlige som raketter...på en måte... Mange som ikke vet hvordan man skal støtte de riktig opp, seff er det en del som har et lavt tyngdepunkt men mange som ikke har det. I fjor veltet ett av våre som var godt støttet opp, pluss at en av multipowerene detonerte på bakken (ikke kødd) Naboen var ennå dummere og satte en Tornado fra Svea rett ned på grusen, ingen skade, bare matrix dans fra alle i nærheten... Vel, raketter var aldrig helt min greie - litt kjipt at de ikke selges siden jeg iløpet av sommeren mistet lysten og "overgleden" for bakkeknatter. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Til LunaticFanatic: Du er ikke særlig bedre når du siterer alle bildene en gang til da. Grunnen til at jeg ikke siterte svaret ditt er at jeg ikke helt fikk til spoiler Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Meg og en kompis har 60 happy springs +masse smått og et stooort batteri Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Litt ensformet vel? Forresten.. Hvordan skyter folket opp kruttet? Bruker dere kasser/bøtter med sand e.l ? Ting må jo stå støtt:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Til LunaticFanatic: Du er ikke særlig bedre når du siterer alle bildene en gang til da. Grunnen til at jeg ikke siterte svaret ditt er at jeg ikke helt fikk til spoiler Det var det som var poenget mitt da.Eg postet det en gang til slik at den som postet det så hvordan det så ut. Skulle eg redigert innlegget og så bedt HAN om å redigere det? Kunne satt det i spoiler men hadde eg hatt ett poeng med innlegget mitt da?Nei.... Men du skjønte tydeligvis ikke det. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Meg og en kompis har 60 happy springs +masse smått og et stooort batteri Hvorfor 60 happy springs, når du kunne fått 180 king airbomb for samme prisen? Hvis ikke jeg er helt på jordet her. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er det nødvendig å støtte opp King Airbombs og .35 Monster? Evt med hva? Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er for rundt 3-4k. Var veldig dyrt i år syns jeg. Tar turen til sverige neste år og er der en uke, er fyrverkeriet bra og billig i sverige? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er det nødvendig å støtte opp King Airbombs og .35 Monster? Evt med hva? Du kan prøve å sette dei mellom to lekablokker. Men du trenger ikkje noko til dei. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Så lenge airbomben står støtt er det nok ikke no fare for at den skal velte, fordi den bare har et skudd Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Er for rundt 3-4k. Var veldig dyrt i år syns jeg. Tar turen til sverige neste år og er der en uke, er fyrverkeriet bra og billig i sverige? Svea er jo en svensk bedrift, så det har de mye av der. Det koster også litt mindre enn det gjør i Norge, men ikke det er ikke en vill prisforskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå