Mr.Anki Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er ikke King Airbomb og Happy Spring tilnærmet likt? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen butikker i Bergen sentrum, eller i nærheten, som har godt utvalg på fyrverkeri? Og må man være 18 for å kjøpe? Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er ikke King Airbomb og Happy Spring tilnærmet likt? Har ikje peiling prøver bare Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er ikke King Airbomb og Happy Spring tilnærmet likt? jo Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Ja egentlig, men jeg driter i det for det er ingen som bryr seg uansett=) Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Ja egentlig, men jeg driter i det for det er ingen som bryr seg uansett=) I Bergen har de brydd seg såpass at de har endret første tillatte utsalgsdato fra 27. til 30. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er ikke King Airbomb og Happy Spring tilnærmet likt? Jeg mener å huske at Happy Spring har farger i "smellet", hvis dere skjønner hva jeg mener. King Airbomb har bare ett smell, med lysglimt, eller hva jeg skal si. Vanskelig og formulere seg i dag, ikke sant? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 noen som vet hvor det selges svea produkter i kristiansandsområdet?eventuelt søgne eller sørlandsparken? Sør tre på linnegrøvann i søgne.. Ellers har de ett utsalgssted i vennesla også.. Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Ja egentlig, men jeg driter i det for det er ingen som bryr seg uansett=) I Bergen har de brydd seg såpass at de har endret første tillatte utsalgsdato fra 27. til 30. Jaja, men det er jo tross alt bergen vi snakker om da:P Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen butikker i Bergen sentrum, eller i nærheten, som har godt utvalg på fyrverkeri? Og må man være 18 for å kjøpe? Ja du må være både 18 for å kjøpe, også for å tenne på fyrverkeriet. Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Nå er vel ingen slags fyrverkeri tillat å bruke før Nyttårsaften? Eller er jeg på vidda nå?! Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hva er det der romerlys eller hva fanken det heter som står i alle brosjyrer? Har aldri hørt om det før=) Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Er ikke King Airbomb og Happy Spring tilnærmet likt? Jeg mener å huske at Happy Spring har farger i "smellet", hvis dere skjønner hva jeg mener. King Airbomb har bare ett smell, med lysglimt, eller hva jeg skal si. Vanskelig og formulere seg i dag, ikke sant? De finnes forskjellige typer av både Happy spring og King airbomb. Noen kommer med hyl og uten farger, mens andre kommer med farger og uten hyl. Jeg testet ut en Happy spring for 2 uker siden, og den var med hyl uten farger. Endret 29. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen butikker i Bergen sentrum, eller i nærheten, som har godt utvalg på fyrverkeri? Og må man være 18 for å kjøpe? Ja du må være både 18 for å kjøpe, også for å tenne på fyrverkeriet. Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Nå er vel ingen slags fyrverkeri tillat å bruke før Nyttårsaften? Eller er jeg på vidda nå?! Du har helt rett, men jeg trur de fleste driter i den regelen;) xD Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hva Flash pakken de selger på XXL inneholder?? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen butikker i Bergen sentrum, eller i nærheten, som har godt utvalg på fyrverkeri? Og må man være 18 for å kjøpe? Ja du må være både 18 for å kjøpe, også for å tenne på fyrverkeriet. Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Nå er vel ingen slags fyrverkeri tillat å bruke før Nyttårsaften? Eller er jeg på vidda nå?! Du har helt rett, men jeg trur de fleste driter i den regelen;) xD Ja, det er det nok. Det verste av alt er det at uskuldige folk må bøtes for at snørrunger skyter raketter. Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Skal prøve å skaffe dette imorgen. Nova Monster pack 319kr 10x Knock out 100kr 2x Crackling balls 20kr Magic whip 10kr 2x Street sun 20kr 2x .35 Monster 200kr Festival Power Pack Explorer 200kr (eller Tiger 1 169kr) 2x Megablink 12kr Grisehyl 15kr Tiger 25 59kr Endret 29. desember 2008 av hekik_94 Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noen butikker i Bergen sentrum, eller i nærheten, som har godt utvalg på fyrverkeri? Og må man være 18 for å kjøpe? Ja du må være både 18 for å kjøpe, også for å tenne på fyrverkeriet. Er det 100% ulovlig å bruke ting som grisehyl osv når det ikke er nyttårsaften? Nå er vel ingen slags fyrverkeri tillat å bruke før Nyttårsaften? Eller er jeg på vidda nå?! Du har helt rett, men jeg trur de fleste driter i den regelen;) xD Ja, det er det nok. Det verste av alt er det at uskuldige folk må bøtes for at snørrunger skyter raketter. Ja, det er noe jævla dritt! :S Lenke til kommentar
Timster Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om noen utsalgssteder for Festival Fyrverkeri i Bærum's område? Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om noen utsalgssteder for Festival Fyrverkeri i Bærum's område? Prøv og finn en butikk som heter plantasjen der selger de festival fyrverkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå