Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Dagen i dag blir som tortur!

Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen!

Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... :hmm:

Mamma sa til meg nå nettopp at hun hadde sett utsalgsteder allerede i dag i Stavanger. :ohmy:

Men kan jo hende dem bare forbreder seg til salget i morgen

Dei starta salget i stavanger i dag vist du ikkje fekk med deg det. Salget gjekk vist unna så dei har ikkje så mykje igjenn, snakka med ein og han sa at dei sikkert gjekk tom i morgon. (Svea)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell nå har jeg handla. Gikk ikke så bra. Han som solgte hadde dårlig utvaøg pg veldig dårlig kunskap(Jeg måtte peke på hva som var hva osv. De hadde ikke Big Bang og ikke overhylere. Så det ble en Power Pack, 1 Blizzi Bag(Aldri hørt om) Og 4 pakker Crakling Whip.

Bilde av alt inpakka:post-122992-1230567153_thumb.jpg

Bilde Utpakka:post-122992-1230567247_thumb.jpg

Håper jeg får kjøpt mer neste år. Gleder meg veldig til de 2 35 Monsterne og de 10 King Airbombs

Lenke til kommentar
Dagen i dag blir som tortur!

Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen!

Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... :hmm:

Mamma sa til meg nå nettopp at hun hadde sett utsalgsteder allerede i dag i Stavanger. :ohmy:

Men kan jo hende dem bare forbreder seg til salget i morgen

Dei starta salget i stavanger i dag vist du ikkje fekk med deg det. Salget gjekk vist unna så dei har ikkje så mykje igjenn, snakka med ein og han sa at dei sikkert gjekk tom i morgon. (Svea)

Morsomt.

Lenke til kommentar
Her kan alle sende inn spørsmål om sikkerhet og brannfare ved fyrverkeri mellom 1300-1400 i dag!

http://tuxlegacy.aftenposten.no/nettprat/brannfare/

Har forstått det sånn at styrepinner i år er forbudt. Jeg har en bunke raketter med styrepinner liggende fra i fjor. Kan jeg bruke disse om jeg fjerner styrepinnene?

Olaf, Namsos

Lars Haugrud: Nei, du kan ikke gjøre endringer på fyrverkeri. Du må nok levere disse hos importør eller en forhandler. Du kan levere dem vederlagsfritt ut året. Lars Haugrud

Veldig god idé Olaf! :roll:

Kjøpte Sveas morgenbatteri (Absolute Mix), en stor haug Crackling Balls fra XXL, King Airbomb og noenl andre småting idag :D

Ikke sånn kjempemye, men det blir gøy.

Men hvorfor har de ikke noen form for hylere noe sted (i Oslo)? Umulig å oppdrive ...

Lenke til kommentar

Kan vel legge ut noe jeg har fått i dag

post-147791-1230568052_thumb.jpg

3 av de koster vel rundt 900-1100,- mener jeg...

Har også ca 12-15 batterier til rundt 50-150,- kr og rundt 50 sånne et skuds bomper som kommer i 3 pakk... Og et lass med sånn dritt man aldri blir ferdig med å tenne på, men det får minste man tenne på..

Det småtriet ligger i en pappeske så det er det litten vits å pakke ut før til nyttårsaften...

Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!!

Godt nytt år alle sammen, og ha et explosivt nyttår :ph34r: Og bruk fornuft, selv er grisehyll at gjort en kammerat blind 2 uker...

Lenke til kommentar
Kan vel legge ut noe jeg har fått i dag

post-147791-1230568052_thumb.jpg

3 av de koster vel rundt 900-1100,- mener jeg...

Har også ca 12-15 batterier til rundt 50-150,- kr og rundt 50 sånne et skuds bomper som kommer i 3 pakk... Og et lass med sånn dritt man aldri blir ferdig med å tenne på, men det får minste man tenne på..

Det småtriet ligger i en pappeske så det er det litten vits å pakke ut før til nyttårsaften...

Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!!

Godt nytt år alle sammen, og ha et explosivt nyttår :ph34r: Og bruk fornuft, selv er grisehyll at gjort en kammerat blind 2 uker...

Hvordna klarte han det?

Lenke til kommentar

Søren, hadde håpt på noe utenom det vanlige når jeg så den :ermm:

Det morsomste er å gjøre som utleningene her hjemme, satte et kraftig batteri av den største typpen oppned... (dette var klasse 4 fyrverkeri uten ettikett) Ssal si det trøkka noe jævelig, bare flaks at ingen ble skadda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...