BigJaffa Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Dagen i dag blir som tortur!Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen! Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... Mamma sa til meg nå nettopp at hun hadde sett utsalgsteder allerede i dag i Stavanger. Men kan jo hende dem bare forbreder seg til salget i morgen Dei starta salget i stavanger i dag vist du ikkje fekk med deg det. Salget gjekk vist unna så dei har ikkje så mykje igjenn, snakka med ein og han sa at dei sikkert gjekk tom i morgon. (Svea) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kor kan eg få kjøpt de aller største og beste stjerneskuddene i bergen? Damen liker bare stjerneskudd. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Beklager, men bilder kommer litt senere enn planlagt Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fant det som eg har i fra fjor: Ein halv 150boks med crackling balls Ei eska med multi flash to esker med kintter fritz og nokon jumping jack Gidder ikkje å ta bilder. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde litt mindre enn jeg husket. så da blir det litt mer handel alikevell... Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg hadde litt mindre enn jeg husket. så da blir det litt mer handel alikevell... Det blir litt raketter på deg i år ja:P Du velger å bryte loven..Neida, men det går nok bra. Bare å være forsiktig! Hva er det du har tenkt til å handle i år da?=) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Vell nå har jeg handla. Gikk ikke så bra. Han som solgte hadde dårlig utvaøg pg veldig dårlig kunskap(Jeg måtte peke på hva som var hva osv. De hadde ikke Big Bang og ikke overhylere. Så det ble en Power Pack, 1 Blizzi Bag(Aldri hørt om) Og 4 pakker Crakling Whip. Bilde av alt inpakka: Bilde Utpakka: Håper jeg får kjøpt mer neste år. Gleder meg veldig til de 2 35 Monsterne og de 10 King Airbombs Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Vell. Det blir nok bare noen mellomstore batterier, er utrolig fornøyd med det ene batteriet til europris, det som er bilde av i deler. Husker ikke hva heter men koster mellom 150 og 200 i år Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Dagen i dag blir som tortur!Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen! Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... Mamma sa til meg nå nettopp at hun hadde sett utsalgsteder allerede i dag i Stavanger. Men kan jo hende dem bare forbreder seg til salget i morgen Dei starta salget i stavanger i dag vist du ikkje fekk med deg det. Salget gjekk vist unna så dei har ikkje så mykje igjenn, snakka med ein og han sa at dei sikkert gjekk tom i morgon. (Svea) Morsomt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Det sto i Nettavisen at det begynte å bli utsolgt noen steder. Er det noen som har hatt problemer med å få tak i fyrverkeri enda? Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) fant noen rester fra ifjor i garasjen: hehe, nei da. har kjøpt: 4x alt de hadde på 10 kr marked på svea 3x monster 4x explosion og en hel del jeg ikke husker navnet på. og europris imorra. Endret 29. desember 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Her kan alle sende inn spørsmål om sikkerhet og brannfare ved fyrverkeri mellom 1300-1400 i dag!http://tuxlegacy.aftenposten.no/nettprat/brannfare/ Har forstått det sånn at styrepinner i år er forbudt. Jeg har en bunke raketter med styrepinner liggende fra i fjor. Kan jeg bruke disse om jeg fjerner styrepinnene?Olaf, Namsos Lars Haugrud: Nei, du kan ikke gjøre endringer på fyrverkeri. Du må nok levere disse hos importør eller en forhandler. Du kan levere dem vederlagsfritt ut året. Lars Haugrud Veldig god idé Olaf! Kjøpte Sveas morgenbatteri (Absolute Mix), en stor haug Crackling Balls fra XXL, King Airbomb og noenl andre småting idag Ikke sånn kjempemye, men det blir gøy. Men hvorfor har de ikke noen form for hylere noe sted (i Oslo)? Umulig å oppdrive ... Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kan vel legge ut noe jeg har fått i dag 3 av de koster vel rundt 900-1100,- mener jeg... Har også ca 12-15 batterier til rundt 50-150,- kr og rundt 50 sånne et skuds bomper som kommer i 3 pakk... Og et lass med sånn dritt man aldri blir ferdig med å tenne på, men det får minste man tenne på.. Det småtriet ligger i en pappeske så det er det litten vits å pakke ut før til nyttårsaften... Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!! Godt nytt år alle sammen, og ha et explosivt nyttår Og bruk fornuft, selv er grisehyll at gjort en kammerat blind 2 uker... Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!! Søren, hadde håpt på noe utenom det vanlige når jeg så den Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kan vel legge ut noe jeg har fått i dag 3 av de koster vel rundt 900-1100,- mener jeg... Har også ca 12-15 batterier til rundt 50-150,- kr og rundt 50 sånne et skuds bomper som kommer i 3 pakk... Og et lass med sånn dritt man aldri blir ferdig med å tenne på, men det får minste man tenne på.. Det småtriet ligger i en pappeske så det er det litten vits å pakke ut før til nyttårsaften... Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!! Godt nytt år alle sammen, og ha et explosivt nyttår Og bruk fornuft, selv er grisehyll at gjort en kammerat blind 2 uker... Hvordna klarte han det? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kalkunen på bildet skal ikke sprenges sier mor, det er det værste jeg har hørt!! Søren, hadde håpt på noe utenom det vanlige når jeg så den Det morsomste er å gjøre som utleningene her hjemme, satte et kraftig batteri av den største typpen oppned... (dette var klasse 4 fyrverkeri uten ettikett) Ssal si det trøkka noe jævelig, bare flaks at ingen ble skadda... Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordna klarte han det? Grisehyll eller hyllere flyr vilt ca 20 meter vis man kaster dem i lufta eller leger de på bakken eller setter du opp ned... En som kommer flyvende i god hastig het og rett i øyet, er fort falig... Han viste ikke om at dritt ungene kasta sånne i luften heler... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvordan har det seg at di hadde kl 4... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 noen som vet hvor det selges svea produkter i kristiansandsområdet? eventuelt søgne eller sørlandsparken? Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Har en ny handleliste Svea: 01x Big Bang = 269,- 05x King Airbomb = 50,- Plantasjen: 01x Power Pack Explorer= 199,- 05x Happy Spring = 85,- Cosmos: 10x Saturn Missile = 150,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå