Fish Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Har bare fått 3 aviser :| Plantasjen, Rema1000 og Smart Club! Igår prøvde jeg "Tordenbrak" fra Smart Club! Smalt veldig bra til å koste 49.- Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvilke merker selger EXPERT, REMA 1000 og Wergeland Eiendomsutvikling?? Eller bilder av reklamene deres?? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Her kan alle sende inn spørsmål om sikkerhet og brannfare ved fyrverkeri mellom 1300-1400 i dag! http://tuxlegacy.aftenposten.no/nettprat/brannfare/ Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år! Vil du unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse, eller er det bare kassen du vil unngå? Mitt tips er uansett å finne nettopp en litt stor kasse, balje eller solid pappeske. Der kan du sette alle batteriene med potensiale for å velte, og så kan du fylle sand rundt de. Har du ikke tilgang på sand, kan du bruke en litt stor tre eller sponplate. Sett ett og ett batteri på platen og slå 3-4 litt lange spikrer eller bruk skruer rundt hvert batteri (aldri i batteriet), la spikrene stikke opp 4-5 cm. Bøy spikerene mot batteriet og det står støtt. For ekstra sikring kan du surre litt teip rundt dette. Et tredje alternativ er å bare teipe flere batterier i sammen. Da får du en svær sak som normalt ikke klarer å velte. Du kan også slå ned en eller to pinner i jorda, sette et batteri inntil, og teipe rundt. Stein og snø er nevnt. Smart, Vil ikke unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse. Kan godt være at jeg kjøper et batteri i kasse. Men de er også høyere i prisklasse. Takk for gode tips! det skal nok fungere ja! Bombard virket ihvertfall kraftig ut. Den har visstnok kommet i en mer stabil versjon. Kanskje de har fått mange tips om at den velter lett Har sett litt på noen batterier fra Svea. Hvilket batteri ville dere anbefalt/kjøpt av disse: iCake Bombard 3.0 Cleoptra Absolute Mix Cocktail (kasse) Tenker meg 1 av disse, evt. kanskje 2. + en pakke med masse bra stuff i: Bizzy Bag Power Pack 2.0 Noen anbefalinger, evt. oppsett? PS: I Rogaland selger de ikke fyrverkeri før 30.12! Jeg har selv kjøpt Icake men vet ikke enda hvordan den ser ut da Men Absolute Mix skal jo være bra den og. Ellers så vil jeg anbefale Big Bang, Der var det mye smått og godt oppi:D! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år! Vil du unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse, eller er det bare kassen du vil unngå? Mitt tips er uansett å finne nettopp en litt stor kasse, balje eller solid pappeske. Der kan du sette alle batteriene med potensiale for å velte, og så kan du fylle sand rundt de. Har du ikke tilgang på sand, kan du bruke en litt stor tre eller sponplate. Sett ett og ett batteri på platen og slå 3-4 litt lange spikrer eller bruk skruer rundt hvert batteri (aldri i batteriet), la spikrene stikke opp 4-5 cm. Bøy spikerene mot batteriet og det står støtt. For ekstra sikring kan du surre litt teip rundt dette. Et tredje alternativ er å bare teipe flere batterier i sammen. Da får du en svær sak som normalt ikke klarer å velte. Du kan også slå ned en eller to pinner i jorda, sette et batteri inntil, og teipe rundt. Stein og snø er nevnt. Smart, Vil ikke unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse. Kan godt være at jeg kjøper et batteri i kasse. Men de er også høyere i prisklasse. Takk for gode tips! det skal nok fungere ja! Bombard virket ihvertfall kraftig ut. Den har visstnok kommet i en mer stabil versjon. Kanskje de har fått mange tips om at den velter lett Har sett litt på noen batterier fra Svea. Hvilket batteri ville dere anbefalt/kjøpt av disse: iCake Bombard 3.0 Cleoptra Absolute Mix Cocktail (kasse) Tenker meg 1 av disse, evt. kanskje 2. + en pakke med masse bra stuff i: Bizzy Bag Power Pack 2.0 Noen anbefalinger, evt. oppsett? PS: I Rogaland selger de ikke fyrverkeri før 30.12! Jeg har selv kjøpt Icake men vet ikke enda hvordan den ser ut da Men Absolute Mix skal jo være bra den og. Ellers så vil jeg anbefale Big Bang, Der var det mye smått og godt oppi:D! Ok! (Du kan se iCake på Sveas hjemmside faktisk. Den ser bra ut da. Tror jeg skal kjøpe iCake, Bombard og Absolute Mix faktisk (De har den for 50,- hvis du kjøper før kl. 12 på tirsdag! ). Kanskje jeg går for Big Bang. Evt. kjøper jeg bare masse smått på europris eller noe Takk for tips Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hos Pyropartner(Pilot, Bandit osv) Festival Noen som har sett Europris sin Cascade med 24 skudd live? Kjøpte en men er redd det bare er et svært romerlys? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Btw: Fikk TO nye fyrverkeri aviser i dag, Festival og Cosmos!! Har ikke fått fra Europris, lurer på om min lokale ikke selger i år Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Jeg har også vært borti de... Stor skuffelse... Var vel det fyrverkeriet jeg hadde som røykte MINST!!! Kjedelig kjedelig kjedelig!!! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Jeg har også vært borti de... Stor skuffelse... Var vel det fyrverkeriet jeg hadde som røykte MINST!!! Kjedelig kjedelig kjedelig!!! Det var lite guff ja, husker at de var utsolgt, det var så mange som hadde kjøpt ENORME mengder av de! Kom tilbake dagen etter, da hadde de. På nyttårsaften hadde vi ventet oss et slags tåketeppe i nabolaget, hva fikk vi? Jo, en liten støv sky, og 20*2kr "stjålet" fra oss! Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Btw: Fikk TO nye fyrverkeri aviser i dag, Festival og Cosmos!! Har ikke fått fra Europris, lurer på om min lokale ikke selger i år Den eneste europris butikken i norge som ikke selger fyrverkeri i år er Otta. Så hvis ikke lokale europris butikken er Otta, så har dem fyrverkeri.. ( Det står bakpå kundeavisen. ) EDIT: Skrivefeil* Endret 29. desember 2008 av mwftw Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ah, raketter I år har jeg vært så heldig å ha en bror som jobber på en butikk som har masse STORE pinneraketter fra ifjor (som de ikke får selge, ikke returnere),sååå mulig det blir noe på meg da, gratis via broren min Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Jeg har også vært borti de... Stor skuffelse... Var vel det fyrverkeriet jeg hadde som røykte MINST!!! Kjedelig kjedelig kjedelig!!! Det var lite guff ja, husker at de var utsolgt, det var så mange som hadde kjøpt ENORME mengder av de! Kom tilbake dagen etter, da hadde de. På nyttårsaften hadde vi ventet oss et slags tåketeppe i nabolaget, hva fikk vi? Jo, en liten støv sky, og 20kr "stjålet" fra oss! Hehe.. Høres kjent ut det der... Btw: Fikk TO nye fyrverkeri aviser i dag, Festival og Cosmos!! Kan du legge ut bilder av Cosmos sin katalog??? gjerne og festival sin, men er spesielt interesert i Cosmos sine produkter og priser.... På Forhånd takk!!! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Btw: Fikk TO nye fyrverkeri aviser i dag, Festival og Cosmos!! Har ikke fått fra Europris, lurer på om min lokale ikke selger i år Den eneste europris butikken i norge som ikke selger fyrverkeri i år, er Otta. Så hvis ikke lokae europris butikken er Otta, så har dem fyrverkeri.. ( Det står bakpå kundeavisen. ) Takk! Shopping hmm! Det står ikke på nettutgave, og jeg har ikke fått papir så Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjøpte for noen år siden en sånn tre-pack med røyk-kuler, men har ikke funnet dem etter det. Vet noen av dere hvor man får kjøpt sånne i år? Vi kjøpte en slik fra Festival i fjor, det var ikke mye røyk gitt... Btw: Fikk TO nye fyrverkeri aviser i dag, Festival og Cosmos!! Har ikke fått fra Europris, lurer på om min lokale ikke selger i år Den eneste europris butikken i norge som ikke selger fyrverkeri i år, er Otta. Så hvis ikke lokae europris butikken er Otta, så har dem fyrverkeri.. ( Det står bakpå kundeavisen. ) Takk! Shopping hmm! Det står ikke på nettutgave, og jeg har ikke fått papir så Ja, jeg så det. Kikka litt på avisa på nettet dagen før den kom ut.. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Kan du legge ut bilder av Cosmos sin katalog??? gjerne og festival sin, men er spesielt interesert i Cosmos sine produkter og priser.... På Forhånd takk!!! Kan godt gjøre det, men det er lokalt... Vet ikke om prisene er gjeldene i andre deler av landet... XD Edit: mwftw, jeg skal legge ut, hvis du begynner å legge LANGE quote i spoiler-tags, tar LANG tid å bla her... (Ha en fin dag ) Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Dagen i dag blir som tortur!Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen! Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... Her på Hundvåg fikk vi avis ifra Europris og Plantasjen allerede 3. Juledag.. Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Haha, åssen gjør man det a? xP Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Da er fyrverkeriet i hus. 2 Symphony Bombard, Spectra Royal Class 20 skudd, 50mm, 1kg krutt. Pris: 1500.- 2 Grand Slam, Spectra 90 skudd i vifte. Pris 1500,- 2 Challenger, Spectra Trekassa til Spectra. Pris 999,- 2 Wild Bill, Bandit 49 skudd, 30mm. Pris: 799,- 2 P.E.A.K, Engelsrud 1 kg krutt. Rør i forskjellige diameter. Pris: 999,- 2 Grand Slam, Tornado 16 skudd, 50mm. Pris 799,- 2 Manhattan, Tornado 25 skudd. Pris 499,- 1 Crazy Golden Rain, Engesrud. 19 skudd. Pris 200,- (Billig!) 1 King Of Thunder, Cosmos 100 skudd. Pris 200,- 1 Midnattsbomber, Cosmos 16 skudd. Pris 150 tror jeg. 1 Thunder Kingdom, Cosmos 25 skudd. Fikk med på kjøpet 1 Blue Nemesis, Cosmos 19 skudd. Pris 400 tror jeg 1 Sky Blaster, Cosmos 40 skudd. Pris 400,- Hos min Cosmos forhandler solgte de Engelsrud også. Synes det var billig der. Spectra hadde økt prisene sinnsykt. Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kan godt gjøre det, men det er lokalt...Vet ikke om prisene er gjeldene i andre deler av landet... XD Koonge.. Tusen takk! Edit: mwftw, jeg skal legge ut, hvis du begynner å legge LANGE quote i spoiler-tags, tar LANG tid å bla her... (Ha en fin dag ) Hehe.. Sorry! Skal skjerpe meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå