Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Har Big Bang Lite vits og kjøpe en til pakke Men jeg vil ha løst Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har Big Bang Kanskje du skulle "åpne" Big Bang da Lite vits og kjøpe en til pakke Gå på Svea´s ti kroners marked...Men jeg vil ha løst #Kremt# Airbomb#kremt# Btw: Fikk avisa til Plantasjen OG Byggmix (de fører et utspring av Festival, lignende Europris), lå inni Nyhetsavisa!! Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Skal jeg ha flere Har 11 pk av de PS: jeg skal ha litt AitBomb til Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Skal jeg ha flere "Whatever flyter your båt man" (Nissenorsk) Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Haha Men ja jeg vil ha flere Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Dagen i dag blir som tortur! Rogalendingane kan ikke kjøpe før i morgen! Får bare håpe at det kommer aviser i posten i dag... Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Bor i rogaland så kan ikje kjøpe her heller Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Haha Tenkte jeg drar i mårra og handler siden da kan jeg handle selv med en kompis Så denne dagen blir nok også tortur for meg. Men jeg kan jo fyre nokka i inn i mella da Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 HUff va og testa en fontene nu netopp Og det var jo rene dynamitten Med litt forbedringa Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet noe om forundringspakken eller noen av de andre pakkene de selger på REMA 1000 Wergeland?? Er det bare tull som det pleier å være?? Husker jeg var der i fjord, og skulle gjøre det siste nyttårs - "kuppet".. Men den "Hyperbillige" - pakken var jo sviindyr!! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om Expert sitt sortiment er like billig som de påstår? 25-skudds batteri til 10 kr og "Forundringspakke med ca 300 lunter" 199,- Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er de som selger fyrverkeri strenge på at de som kjøper er over 18år? Tenker da på sånn generelt. Er 17... Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hvis de finner ut at du er 17 selger de nok ikke til deg, men med litt høyde og en mørk stemme kommer du langt. Det beste er vel å røske med seg en myndig som "tar over" hvis det går dårlig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er de som selger fyrverkeri strenge på at de som kjøper er over 18år? Tenker da på sånn generelt. Er 17... blir som utesteder,de spør om legitimasjon. ellers så er det ikke verre enn at du får en 18+ gammel kompis eller faren din til å kjøpe noe ekstra til deg;) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fytti heller. Fått to enkle fyrverkeri aviser, ellers ikke no. Salget starter her i morgen. Å gud, jeg får ikke laga handleliste.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Pappa hadde vist kjøpt før jeg stod opp... Det ble pakkene "Kick off" og "Power Pack" fra Spectra Lenke til kommentar
Fish Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet hvilke Expert butikker som selger fyrverkeri? Noen som vet om Expert på Holmen (Asker) selger fyrverkeri i år? Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nå har jeg kjøpt mitt tror jeg. 1 pk Big Bang 8 pk King Airbomb 1 pk Icake Poster kanskje bilde senere:) Fant desverre ikke Hawk Missile..:/ Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nå har jeg kjøpt mitt tror jeg. 1 pk Big Bang 8 pk King Airbomb 1 pk Icake Poster kanskje bilde senere:) Fant desverre ikke Hawk Missile..:/ Leste her tidligere at de ikke selger Hawk Missile i år... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år! Vil du unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse, eller er det bare kassen du vil unngå? Mitt tips er uansett å finne nettopp en litt stor kasse, balje eller solid pappeske. Der kan du sette alle batteriene med potensiale for å velte, og så kan du fylle sand rundt de. Har du ikke tilgang på sand, kan du bruke en litt stor tre eller sponplate. Sett ett og ett batteri på platen og slå 3-4 litt lange spikrer eller bruk skruer rundt hvert batteri (aldri i batteriet), la spikrene stikke opp 4-5 cm. Bøy spikerene mot batteriet og det står støtt. For ekstra sikring kan du surre litt teip rundt dette. Et tredje alternativ er å bare teipe flere batterier i sammen. Da får du en svær sak som normalt ikke klarer å velte. Du kan også slå ned en eller to pinner i jorda, sette et batteri inntil, og teipe rundt. Stein og snø er nevnt. Smart, Vil ikke unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse. Kan godt være at jeg kjøper et batteri i kasse. Men de er også høyere i prisklasse. Takk for gode tips! det skal nok fungere ja! Bombard virket ihvertfall kraftig ut. Den har visstnok kommet i en mer stabil versjon. Kanskje de har fått mange tips om at den velter lett Har sett litt på noen batterier fra Svea. Hvilket batteri ville dere anbefalt/kjøpt av disse: iCake Bombard 3.0 Cleoptra Absolute Mix Cocktail (kasse) Tenker meg 1 av disse, evt. kanskje 2. + en pakke med masse bra stuff i: Bizzy Bag Power Pack 2.0 Noen anbefalinger, evt. oppsett? PS: I Rogaland selger de ikke fyrverkeri før 30.12! Endret 29. desember 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå