Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år!

Vil du unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse, eller er det bare kassen du vil unngå?

Mitt tips er uansett å finne nettopp en litt stor kasse, balje eller solid pappeske. Der kan du sette alle batteriene med potensiale for å velte, og så kan du fylle sand rundt de. Har du ikke tilgang på sand, kan du bruke en litt stor tre eller sponplate. Sett ett og ett batteri på platen og slå 3-4 litt lange spikrer eller bruk skruer rundt hvert batteri (aldri i batteriet), la spikrene stikke opp 4-5 cm. Bøy spikerene mot batteriet og det står støtt. For ekstra sikring kan du surre litt teip rundt dette. Et tredje alternativ er å bare teipe flere batterier i sammen. Da får du en svær sak som normalt ikke klarer å velte. Du kan også slå ned en eller to pinner i jorda, sette et batteri inntil, og teipe rundt.

Stein og snø er nevnt.

Smart, Vil ikke unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse. Kan godt være at jeg kjøper et batteri i kasse. Men de er også høyere i prisklasse. Takk for gode tips! det skal nok fungere ja! Bombard virket ihvertfall kraftig ut.

Den har visstnok kommet i en mer stabil versjon. Kanskje de har fått mange tips om at den velter lett :p

Har sett litt på noen batterier fra Svea. Hvilket batteri ville dere anbefalt/kjøpt av disse:

iCake

Bombard 3.0

Cleoptra

Absolute Mix

Cocktail (kasse)

Tenker meg 1 av disse, evt. kanskje 2.

+ en pakke med masse bra stuff i:

Bizzy Bag

Power Pack 2.0

Noen anbefalinger, evt. oppsett?

PS: I Rogaland selger de ikke fyrverkeri før 30.12! :(

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...