gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 HÆH? Er det ikke alle artikklene i Big Bang? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 noen tips til hva jeg kan kjøpe fra svea til rundt 300 kroner? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 30 pk King AirBomb Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 noen tips til hva jeg kan kjøpe fra svea til rundt 300 kroner? Spørst hva du har tenkt på å kjøpe det da.. Familiepakke Rakettbatteri etc.. Ellers har jeg tenkt å kjøpe meg Big Bang. : http://www.sveafireworks.com/no/produkter/...wprod.asp?ID=40 Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) er ikke helt sikker, trur ikke det blir svea like vel:P blir vel noe som: europris: multisonic, speedfire festival: 4pk. 100-shot, 2stk 25-skudds batteri, 1 pakke chilli shot:D var ute og handlet: den minste familie pakke til festival i dag til 200 og en big boy elller hva den heter (tre kassa til 299), thunder batteri og 7 pakker happyspring (fikk de gratis:P) og litt småtteri:D Endret 28. desember 2008 av F.torres Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Operasjon hente er satt i gang Jeg klarte ikke holde meg så nu har jeg henta noen ting ikke pakker hitt in Pappa sitt nede heldigvis Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen flere som har bilder eller? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen flere som har bilder eller? jeg skabber bilde på tirsdag Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Årets handleliste er mer eller mindre ferdig: NOVA 2 Tnt 100 10 pk crackling balls 30 1Magnum 100 1 Night Hawk 100 1 35 Monster 100 Big boss 750 1 super 8 100 Strobe 230 SVEA 2 abs mix 100 1 rør Crackling balls 100 10 pk king airbomb 100 Tenner 40 Mega Bomb 170 Totalt 2020,- Endret 29. desember 2008 av Bibbo Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ifjor var jeg på svea og kjøpte Bombard og Explosive, pluss power pack, eller noe sånt. Da vi tente på Bombard, skøyt den 3 skudd i lufta, så velta den, og reste ble skutt ut i alle forskjellige retninger, og vi kasta oss bak bilen. Etter dette tente vi på Explosive, og den gikk i lufta, på bakken! Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Kan vel støtte de opp med stein eller lignende. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nei stabb masse snø hard inntil Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nei stabb masse snø hard inntil Snø på vestlandet - Jæren ? Tror ikke det! Men mursteiner e.l. fungerer altså bra? Hvilket effektbatteri anbefales i prisklassen -300? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hehe Fant netopp ut at i Crackling Whip er det en lang lunte Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 ååå gleder meg til jeg får kjøpt;D Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg må ha gått amok med teip her .... Har prøvd og teipe an mass på masse små ting Vet ikke ka jeg holder på med Lenke til kommentar
OnFire Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Greit, da var det på tide med årets handling av fyrverkeri. Turen går til Plantasjen i år. Her er årets handleliste: 1 stk Ultima 299,- 2 stk Thunder 80,- 10 stk Happyspring 17,- Total: 629,- Noen kommentarer på ting jeg bør ta vekk/ legge til. Har et budsjett på cirka 650, men det kan tøyes opp til 700. Noen som har prøvd Ultima? Er det et så bra kupp som påstått? Takker for svar Nyttårsaften blir det uansett Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen tips på hvordan man skal få økt stabilitet i batterier som disse, som ikke er i kasse e.l. ? Vil helst unngå det i år! Vil du unngå å kjøpe fyrverkeri i kasse, eller er det bare kassen du vil unngå? Mitt tips er uansett å finne nettopp en litt stor kasse, balje eller solid pappeske. Der kan du sette alle batteriene med potensiale for å velte, og så kan du fylle sand rundt de. Har du ikke tilgang på sand, kan du bruke en litt stor tre eller sponplate. Sett ett og ett batteri på platen og slå 3-4 litt lange spikrer eller bruk skruer rundt hvert batteri (aldri i batteriet), la spikrene stikke opp 4-5 cm. Bøy spikerene mot batteriet og det står støtt. For ekstra sikring kan du surre litt teip rundt dette. Et tredje alternativ er å bare teipe flere batterier i sammen. Da får du en svær sak som normalt ikke klarer å velte. Du kan også slå ned en eller to pinner i jorda, sette et batteri inntil, og teipe rundt. Stein og snø er nevnt. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Hmm våkn opp folken Er det noe smått dere vil anbefale ?? Bare smått Har 250,- kr til gode Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) "Går ut av dvale" Jippi i dag kan vestlandet kjøpe fyrverkeri!!! "Går ned på Europris" Beklager salget starter i morgen "Slår hodet mitt i veggen, så mange ganger at det ikke gjør vondt " "Går hjem, å går i dvale" Btw:: "ArktiskKatt" Du burde kjøpe en Big Bang, eller Pyrolab/Dynamitt harry/Crazymix... "Ingen personer ble skadet i denne posten " (Jeg oppfordrer ingen til å gjøre det samme som jeg gjorde i denne posten, noe jeg egentlig ikke gjorde heller... ) Endret 29. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå