hekik_94 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har kjøpt Power pack explorer? Kan dere laste opp bildet av innholdet i pakken? Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Men... Noen som vet noe om den pakken som heter Flash?? Stod i XXL sin katalog.. Vannskelig å se hva den inneholtdt, dårlig bilde... Stod i XXL sin katalog.. Inneholder: 3*.35monster x*airbomb x*relativt små batterier som jeg ikke ser hva er... Totalt 9 antall ulike artikkler... Skal se på hjemmesiden om det står bedre... Edit: Fant ikke noe på nettsida... Takk! Koonge.. Hmm... Tror du den er verdt pengene? 299? Eller er det et bedre kjøp å gå for Strobe og to ekstra 0,35 monster? Hvor like er de to pakkene? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som har kjøpt Power pack explorer?Kan dere laste opp bildet av innholdet i pakken? Har kjøpt den som heter BRAVO (selges på Rema) jeg, men det er det samme i pakken. Jeg kan legge ut bilde av den hvis du vil. Endret 28. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) "Hawk Missile från Svea. Finns inte längre att köpa löst men kan fortfarande hittas i bl.a. O-Mega!" Endret 28. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har kjøpt Power pack explorer?Kan dere laste opp bildet av innholdet i pakken? Har kjøpt den som heter BRAVO (selges på Rema) jeg, men det er det samme i pakken. Jeg kan legge ut bilde av den hvis du vil. Kult! Fyr på! Jeg er klar alltid klar for et godt bilde!! Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har kjøpt Power pack explorer?Kan dere laste opp bildet av innholdet i pakken? Har kjøpt den som heter BRAVO (selges på Rema) jeg, men det er det samme i pakken. Jeg kan legge ut bilde av den hvis du vil. Fint hvis du kunne gjort det. På forhånd tusen takk!!!! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Her er bilder av pakken BRAVO: (beklager den dårlige bildekvaliteten, jeg brukte mobilen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ordrett avskrift fra produktene: Vista: Glittering golden Blue stars Snow Pine green Silver crackling Effevt (skal det ikke egentlig stå "effect"?) time 30 sec. Toros: Red tail with crackling Red tail with orange Peony Red tail with glittering green Red tail with glittering silver Red tail with red Peony + Crackling Red tail with purple Peony Whistling tails Meteor rain: 48s colorful Pearls repeat Vulcano 3": Spraying Silver "Solaris" står det ikke noe på. EDIT: La til beskrivelser (under bildene). Det er 10 romerlys i pakken. EDIT: Det er forresten ikke et full-size biljardbord fyrverkeriet står på, hvis det skulle få fyrverkieriet til å se større ut enn i virkeligheten. (ca. 60cm bredt) Endret 28. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Her er bilder er pakken BRAVO:(beklager den dårlige bildekvaliteten, jeg brukte mobilen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvilke effekter er det på batteriene, og hvor mange romerlys er det i pakken? Takk for bildene Endret 28. desember 2008 av hekik_94 Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har bilde av Big Bang pakken? Vil gjærne se innholdet i pakken., ikke godt å se fra bildet.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om noen svea boder mot manglerud, ryen i oslo? Vet ikke om du har fått svar allerede, men den malingsbutikkgreia selger fyrverkeri fra svea i år også Kjøpte der selv Og litt nedenfor brynsenteret tror jeg også de selger i år (gjorde det i fjor ) Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Den pakken jeg kjøpte inehold ikke de samme artikelan som er på bilde .. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 i ellas fyrte folk raketter når det passet=) stort sett hver kveld. Om dette er bra eller negativt er vanskelig å si, men en ting til er alltid artig Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 i ellas fyrte folk raketter når det passet=) stort sett hver kveld.Om dette er bra eller negativt er vanskelig å si, men en ting til er alltid artig Kor glad hadde du vært vist naboen fyrte av nokon kraftige bomber kver natt slik at du ikkje fekk sove. Men du kan kjøpe og fyre av fyrverkeri året rundt. Men bare vist du søker om det. :!: Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Den pakken jeg kjøpte inehold ikke de samme artikelan som er på bilde .. Sìter? mente du den som de kom bilde av? Power Pack eller hva den het Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Her er bilder er pakken BRAVO:(beklager den dårlige bildekvaliteten, jeg brukte mobilen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ordrett avskrift fra produktene: Vista: Glittering golden Blue stars Snow Pine green Silver crackling Effevt (skal det ikke egentlig stå "effect"?) time 30 sec. Toros: Red tail with crackling Red tail with orange Peony Red tail with glittering green Red tail with glittering silver Red tail with red Peony + Crackling Red tail with purple Peony Whistling tails Meteor rain: 48s colorful Pearls repeat Vulcano 3": Spraying Silver "Solaris" står det ikke noe på. EDIT: La til beskrivelser (under bildene). Det er 10 romerlys i pakken. EDIT: Det er forresten ikke et full-size biljardbord fyrverkeriet står på, hvis det skulle få fyrverkieriet til å se større ut enn i virkeligheten. (ca. 60cm bredt) Takk for bildene!! Supert! Noen som har noe mer å fortelle om Nova sin Flash eller Strobe?! Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kunne du fått lastet opp et bilde av avisen pangboss Har tengt til å kjøpte fra Spectra jeg også. Har desverre ikke anledning til å ta bilder av avisen.. Hvor bor du btw? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 i ellas var d bare fem raketter max, ikke fings to timer med å brenne av kr 2000 som i norge=) var helt ok lissom. ikke mye pang heller. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hva inneholde pakken sånn ca da? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det var Big Bang har ikke tid til si ka det va nu Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det var ikke til deg. Lurer på hva Spectra sine pakker inneholder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå