anaconda Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om Spectra selger noen fine pakker i år? De har ikke oppdadert hjemmesidne sin enda... I avisannonsen i går er det 2 pakker: Power Pack ass. Koster 499,- Great Star ass. Koste 799,- Kjempestor familiepakke med masse spennende artikler. Synes pakkene så kjedelig ut og er veldig dyr. Spectra har økt prisene sykt i år. Symphony Bombard koster 1500!!!! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har hatt Pyropartner sitt Grand Slam koster sikkert sykt mye.Utrolig stilig effekt: http://www.pyropartner.com/video/grand_slam.wmv Det har jeg kjøpt. Koster 799 så det var ikke så dyrt. 16 skudd 50mm rør. Gleder meg! Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Du er heldig Blir nok litt i dyrestelaget for meg. Skal stikke innom den lokale pyropartneren i morgen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Vet hva er det Power Pack inneholder? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Men er det batteriet noe bra ?? Endret 28. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Ble litt redd av den artikkelen Salget har ikke startet her enda!! Hvis Rogaland/Hordaland får fyrverkeri blir jeg sur Edit: Så de hadde fått 75%, det burde holde, mister sikkert noen kjøpere pga. rakettforbud... Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kva meinte du med det? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Trur han mente at det er sikkert noen som bare kjøper rakketer Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Kva meinte du med det? Artikkelen på Nettavisa om at det snart var "tomt" for fyrverkeri! Rogalendingane mm. har jo ikke fått kjøpt ennå! Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er det for sent å kjøpe den 30. ? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Nei Men ting kan være utsolgt ... Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Men... Noen som vet noe om den pakken som heter Flash?? Stod i XXL sin katalog.. Vannskelig å se hva den inneholtdt, dårlig bilde... Stod i XXL sin katalog.. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er det for sent å kjøpe den 30. ? nei ikke vist du bor på vestlandet/sorlandet Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Men... Noen som vet noe om den pakken som heter Flash?? Stod i XXL sin katalog.. Vannskelig å se hva den inneholtdt, dårlig bilde... Stod i XXL sin katalog.. Inneholder: 3*.35monster x*airbomb x*relativt små batterier som jeg ikke ser hva er... Totalt 9 antall ulike artikkler... Skal se på hjemmesiden om det står bedre... Edit: Fant ikke noe på nettsida... Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tidligere år har jeg kjøpt to smellbatterier fra Spectra. De het Air Crusaider og Air Sniper og kostet 50 kr per stk. Finner ikke disse i årets avis, men de selger dem vel? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Tidligere år har jeg kjøpt to smellbatterier fra Spectra. De het Air Crusaider og Air Sniper og kostet 50 kr per stk. Finner ikke disse i årets avis, men de selger dem vel? Har ikke fått avisa så jeg vet ikke Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tidligere år har jeg kjøpt to smellbatterier fra Spectra. De het Air Crusaider og Air Sniper og kostet 50 kr per stk. Finner ikke disse i årets avis, men de selger dem vel? Har ikke fått avisa så jeg vet ikke Jeg har avisa, men de står ikke i avisa, tror ikke de sto ifjord heller, men da kjøpte jeg... Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Selges Hawk Missiles http://www.sveafireworks.com/no/produkter/...prod.asp?ID=144 Løst salg i år?. Så dem ikke i katalogen..:/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Kunne du fått lastet opp et bilde av avisen pangboss Har tengt til å kjøpte fra Spectra jeg også. Endret 28. desember 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ahh, blir så i stemning rundt disse tider... Vi har utsikt over store deler av Lillestrøm fra stua, mange som prøveskyter og lyden i det den passerer igjennom vindusglasset er fantastisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå