Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har lest det før i tråder her, eller kanskje et annet sted? Det er ihvertfall rene julaften hos meg når reklame brosjyrene kommer.. Noen som også alltid gleder seg til de kommer? Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 yey:D fikk 200 kroner av mamma til å kjøpe fyrverkeri av:D Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 yey:D fikk 200 kroner av mamma til å kjøpe fyrverkeri av:D Jeg og Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror nok jeg skal bruke rundt 1100 kr i år. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om Spectra selger noen fine pakker i år? De har ikke oppdadert hjemmesidne sin enda... Lenke til kommentar
foorex Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det stemmer det arcticcat sier. Det skal skrives på bokmål eller nynorsk. Flere innlegg med dialektbruk kan gi sterkere reaksjoner. Kom dere nå tilbake til emne Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden. ok jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tipper jeg skal bruke rundt 600kr:) Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har lest det før i tråder her, eller kanskje et annet sted? Det er ihvertfall rene julaften hos meg når reklame brosjyrene kommer.. Noen som også alltid gleder seg til de kommer? Like spent hver dag for hva som har kommet i posten :!: Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Flate heller, hva gjør jeg uten Svea i byen? :S Og hvor skal jeg kjøpe fyrverkeri da :O ? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er der bare meg eller har prisene øke sånn generelt sett på fyrverkeri i år? Prisene har dessverre økt mye. Det er pga at de tjente jo masse på pinnestyrte rakketter, og nå er de borte så da setter dem opp prisene. http://www.nettavisen.no/innenriks/article2485445.ece der vil bli skuffet Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Flate heller, hva gjør jeg uten Svea i byen? :S Og hvor skal jeg kjøpe fyrverkeri da :O ? Du kan jo kjøpe av merke festival på en plantasje butikk. Eller så kan du kjøpe på europris ol. Men her i hamar, veit jeg om MASSE steder du kan kjøpe, som steller seg ved kjøpesentere ogsånt. Så det må da vell være noen sånne butikksjapper som står enkelte steder i deres byer også? Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Men er det noen av dere som skal ha Hawk Missiles? Fant dem ikke i Katalogen til svea.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Shoppet litt i går... Kjøpte en Eldorado fra Svea som inneholder: 3 stk 35. Monster 1 stk 25 Shots 1 stk UFO 1 stk Fantazy batteri 1 stk Tornado batteri 1 stk Machinegun 3 stk King Airbomb 5 stk Scream (store hylere) 1 stk Fontenegreie (finner ikke navnet siden jeg ikke har opnet pakka) Hadde noe igjen fra i fjor: 3 stk Tankser + 1 modda 2 pk Jumping Jack (PowerStar) 1 pk Knitter Fritz (Power Star) 3 stk Chilli Shots (Festival) (tror jeg) 1 pk Speedfire (PowerStar) 1/2 pk Crackling Balls --- Planlegger litt shopping i morra også, håper jeg får noen fyrverkeribrosjyrer i morra. Mistet litt interesse fra i fjor, kansje blitt litt mer voksen Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er der bare meg eller har prisene øke sånn generelt sett på fyrverkeri i år? Prisene har dessverre økt mye. Det er pga at de tjente jo masse på pinnestyrte rakketter, og nå er de borte så da setter dem opp prisene. http://www.nettavisen.no/innenriks/article2485445.ece der vil bli skuffet Oja. Jeg har blitt fortalt at det var på grunn av at de pinne styrte rakkettene var tatt vekk jeg.. Men like fælt at prisene går opp er det uansett. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) "En annen årsak til at det er lite fyrverkeri i butikkene i år er også det nye rakettforbudet. Fyrverkeriimportørene har bestilt mindre varer i år, og når man da ikke får det man engang har bestilt, blir resultatet dårlig." (kilde) Rakettforbudet har også noe å si for prisøkningen. Endret 28. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som kan ramse opp noen gode fyrverkerisider? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 http://festivalfyrverkeri.no/ http://www.sveafireworks.com/no/ Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg kjøpte en festival storm lighter for noen år tilbake. Jeg var positivt overaska over den, den bestå av solid aluminium og hadde selvølgelig blå flamme.Svea har også en stormlighter som koster 39 kr. Hvor mye koster festival sin stormlighter? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som kan ramse opp noen gode fyrverkerisider? www.fyrverkeriportalen.com Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 http://festivalfyrverkeri.no/http://www.sveafireworks.com/no/ Woohoo! To sider som jeg, og 90 prosent av alle andre i Norge vet om =) Jeg tenkte på andre jeg, hørte om et forum en gang tilbake, samt et webhotell med videoer og fyrverkerikataloger... PS: På Europris.no og Plantasjen.no er det nå Aviser tiljengelig.... Noen som kan ramse opp noen gode fyrverkerisider? www.fyrverkeriportalen.com Der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå