Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Det stemmer at gasser kan få flammen blå, men gassen kan også få temperaturen til å stige.

Det vil da si at i de fleste tilfeller så er fargene blå, grønn, lilla o.l høyere temperatur.

You picking up what im picking down?

Mer stråling/varme = annen farge pga. lenger oppe/nede på "strålingsspekteret"?

Litt off topic men, men...

Edit: Vi må klare tohundre og tjueto sider før året er omm! (222)

Det stemmer. Samme gjelder med lasere også.

Kjøpte 40 pakker med 6 pack crackling balls på XXL! Du tjener 46 crackling balls på å kjøpe løst på XXL istedenfor sånn 150 megapack! :)

Stilig, du tjener i grunnen fyrverkeri på å kjøpe løst enn i familiepakker også? Am i right?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stilig, du tjener i grunnen fyrverkeri på å kjøpe løst enn i familiepakker også? Am i right?

Det er helt riktig!!

Men det er ofte enkeltartikler du ikke får kjøpt løst.. Spesielt i år med alle de forskjellige småbatteriene og effektrørene..

Noen som vet om noen utsalgssteder som selger mye enkeltvis?

Tror jeg skal ha meg noen pakker for variasjonens del.. Syntes det er gøy å ha mye forskjellig!!

Lenke til kommentar

Tenker jeg tar turen nedom Siddishallen i Stavanger og plukker opp dette på tirsdag:

Familiepakker:

* Power Pack 2.0 - 299

* Massive - 449

* The Champ 2.0 - 599

Ungdomspakker:

* Bizzy Bag - 219

* Big Bang - 299

Effektrør:

* .35 Monster 12-pack - 299

Total pris = ca. 2170

Blir sikkert nødt til å ta to turer, tho.. Sikkert litt mye å bære i en omgang (tar buss eller sykler/spaserer), så jeg kan jo evt. plukke opp familiepakkene + litt småsnacks (crackling whips og slikt) i første omgang og så ta en tur til senere samme dag eller på onsdag (jobber fra 8-15 på onsdag, så jeg er litt bekymret for at det skal være utsolgt for de mest saftige tingene :hmm:).

Edit: Ah, vet noen forresten når salget starter ved Siddishallen? Satser på å være der litt før kl. 10, men det hadde vært litt kjipt hvis de ikke starter før f.eks. 12.

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar
Tror du regner med litt feile priser. Har du sett Sveas kampanjer?;)

Power Pack koster 270,-

Massive koster 399,-

The Champ, 550,-

Big Bang, 270,-

Og vips, så har du råd til noen ekstra lunter:)

Ah, har ikke sett noe til deres reklameblad i år. Men det er hyggelig å høre, selv om det ikke utgjør den helt store forskjellen med 50kr pluss/minus. Tipper jeg kommer til å kjøpe en del ekstra ting i tillegg til det jeg listet opp uansett.. Slik blir det jo hvert år. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...