Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det stemmer at gasser kan få flammen blå, men gassen kan også få temperaturen til å stige.Det vil da si at i de fleste tilfeller så er fargene blå, grønn, lilla o.l høyere temperatur. You picking up what im picking down? Mer stråling/varme = annen farge pga. lenger oppe/nede på "strålingsspekteret"? Litt off topic men, men... Edit: Vi må klare tohundre og tjueto sider før året er omm! (222) Det stemmer. Samme gjelder med lasere også. Kjøpte 40 pakker med 6 pack crackling balls på XXL! Du tjener 46 crackling balls på å kjøpe løst på XXL istedenfor sånn 150 megapack! Stilig, du tjener i grunnen fyrverkeri på å kjøpe løst enn i familiepakker også? Am i right? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jepp! Er Crackling Balls 150 megapack en "familipakke" Igrunnen tjener du fyrverkeri Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Stilig, du tjener i grunnen fyrverkeri på å kjøpe løst enn i familiepakker også? Am i right? Det er helt riktig!! Men det er ofte enkeltartikler du ikke får kjøpt løst.. Spesielt i år med alle de forskjellige småbatteriene og effektrørene.. Noen som vet om noen utsalgssteder som selger mye enkeltvis? Tror jeg skal ha meg noen pakker for variasjonens del.. Syntes det er gøy å ha mye forskjellig!! Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Svea selger mye løst, de har tross alt et 10 kr marked Endret 28. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Svea selger mye løst, de har tross alt et 10 kr marked Street Sun er den beste Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om noen svea boder mot manglerud, ryen i oslo? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om noen svea boder mot manglerud, ryen i oslo? http://www.sveafireworks.com/no/forhandler...?Salesarea=Oslo Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som vet om festival eller Svea har noen såkalte "Mines"? Eventuelt pris og erfaringer?? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 http://www.sveafireworks.com/no/produkter/mines/ Lenke til kommentar
Heisanns Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke sett de i noen av utsalgene sine reklamer... Har andre merker tilsvarende? Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken liker du best på 10 kroners markedet? Liker best King Airbomb & Crackling balls:D Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken liker du best på 10 kroners markedet? Liker best King Airbomb & Crackling balls:D Overhylerne og king airbomb Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Liker best Airbomb og Crackling Whip:! Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken liker du best på 10 kroners markedet? Liker best King Airbomb & Crackling balls:D Overhylerne og king airbomb Må si jeg er enig der.. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 King AirBomb og Crackling Bombs Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Tenker jeg tar turen nedom Siddishallen i Stavanger og plukker opp dette på tirsdag: Familiepakker: * Power Pack 2.0 - 299 * Massive - 449 * The Champ 2.0 - 599 Ungdomspakker: * Bizzy Bag - 219 * Big Bang - 299 Effektrør: * .35 Monster 12-pack - 299 Total pris = ca. 2170 Blir sikkert nødt til å ta to turer, tho.. Sikkert litt mye å bære i en omgang (tar buss eller sykler/spaserer), så jeg kan jo evt. plukke opp familiepakkene + litt småsnacks (crackling whips og slikt) i første omgang og så ta en tur til senere samme dag eller på onsdag (jobber fra 8-15 på onsdag, så jeg er litt bekymret for at det skal være utsolgt for de mest saftige tingene ). Edit: Ah, vet noen forresten når salget starter ved Siddishallen? Satser på å være der litt før kl. 10, men det hadde vært litt kjipt hvis de ikke starter før f.eks. 12. Endret 28. desember 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tror du regner med litt feile priser. Har du sett Sveas kampanjer? Power Pack koster 270,- Massive koster 399,- The Champ, 550,- Big Bang, 270,- Og vips, så har du råd til noen ekstra lunter:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Skal vertfall ha DENNE og DENNE Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tror du regner med litt feile priser. Har du sett Sveas kampanjer? Power Pack koster 270,- Massive koster 399,- The Champ, 550,- Big Bang, 270,- Og vips, så har du råd til noen ekstra lunter:) Ah, har ikke sett noe til deres reklameblad i år. Men det er hyggelig å høre, selv om det ikke utgjør den helt store forskjellen med 50kr pluss/minus. Tipper jeg kommer til å kjøpe en del ekstra ting i tillegg til det jeg listet opp uansett.. Slik blir det jo hvert år. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Noen som har opplevd salg av Svea, selv om deres by ikke står på forhandler-lista? Her pleide de å selge, men nå finner jeg ikke noe om at de selger her. Og det er såååå trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå