Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Selges stormlightere hos alle forhandlerne? Er det prisforskjell? Er enkelte lightere bedre enn andre? (Blå flamme er selvfølgelig det jeg er ute etter) Jeg kjøpte en festival storm lighter for noen år tilbake. Jeg var positivt overaska over den, den bestå av solid aluminium og hadde selvølgelig blå flamme. Svea har også en stormlighter som koster 39 kr. _________________________________________________________________ Edit: Brukeren min er 1 år i dag Blir ikke stormlighterene veldig varme? (Rød flamme = VARMT!) (Blå flamme = Umenneskelig VARMT!!!) Off topic: Gratulerer KenBoy! Jeg har alltid trodd at rød er varm, blå er mye varmere osv. Men jeg ble fortalt får litt siden at blå flamme, det kommer når gassen er anderledes, eller kommer på en annen måte! Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det er fortsatt lov med batterier, men alt annet enn de med pinne på? Ikke lov med noe som likner på leketøy heller.. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Det er fortsatt lov med batterier, men alt annet enn de med pinne på? Alt det som var lov i fjor, er lov i år, med to unntak: Pinnestyrte raketter (Raketter generelt altså) Fyrverkeri som ser ut som leker (Formel 1 biler, tanks ol.) Svea har en fin mer utdypet forklaring: Link Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Off Topic: Grattis Kenboy! On Topic: Crackling Balls smeller mer i år! Ifjor var det en fast "kubbe" med krutt! nå er det sånne løse kuler inni crackling balls! sorry for litt uforstålige rare setninger her Endret 28. desember 2008 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Selges stormlightere hos alle forhandlerne? Er det prisforskjell? Er enkelte lightere bedre enn andre? (Blå flamme er selvfølgelig det jeg er ute etter) Jeg kjøpte en festival storm lighter for noen år tilbake. Jeg var positivt overaska over den, den bestå av solid aluminium og hadde selvølgelig blå flamme. Svea har også en stormlighter som koster 39 kr. _________________________________________________________________ Edit: Brukeren min er 1 år i dag Blir ikke stormlighterene veldig varme? (Rød flamme = VARMT!) (Blå flamme = Umenneskelig VARMT!!!) Off topic: Gratulerer KenBoy! Jeg har alltid trodd at rød er varm, blå er mye varmere osv. Men jeg ble fortalt får litt siden at blå flamme, det kommer når gassen er anderledes, eller kommer på en annen måte! Noen som har erfaring med dette? Blå flamme er varmere enn rød. (Mer stråling (=varme) annen farge?) Men det kan også komme av, avgasser ol. ?! Quote lagt i spoiler... Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Bor noen her i Stavanger? Lurer på hvor de selger Festival Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Bor noen her i Stavanger?Lurer på hvor de selger Festival Plantasjen tror jeg, men det er jo litt langt å kjøre :S Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Bor noen her i Stavanger?Lurer på hvor de selger Festival Plantasjen tror jeg, men det er jo litt langt å kjøre :S 5 Km er ikje så langt, takk for svar Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Bor noen her i Stavanger?Lurer på hvor de selger Festival Plantasjen tror jeg, men det er jo litt langt å kjøre :S Ja, de selger festival på plantasjen. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det stemmer at gasser kan få flammen blå, men gassen kan også få temperaturen til å stige. Det vil da si at i de fleste tilfeller så er fargene blå, grønn, lilla o.l høyere temperatur. You picking up what im picking down? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har dere prøvd det 100 skudds kulebatteri fra Festival/Smart Club? Utrolig nok var det fint til å koste 29,- for 4 stk Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Det stemmer at gasser kan få flammen blå, men gassen kan også få temperaturen til å stige.Det vil da si at i de fleste tilfeller så er fargene blå, grønn, lilla o.l høyere temperatur. You picking up what im picking down? Mer stråling/varme = annen farge pga. lenger oppe/nede på "strålingsspekteret"? Litt off topic men, men... Edit: Vi må klare tohundre og tjueto sider før året er omm! (222) Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har spurt før, men fikk ikke noe svar da så prøver igjen Noen som vet hvordan mega bomb fra svea er? off topic: skybattle2 sjekk signaturen din Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har spurt før, men fikk ikke noe svar da så prøver igjen Noen som vet hvordan mega bomb fra svea er? off topic: skybattle2 sjekk signaturen din Off Topic hva er feil med signaturen til Skybattle2? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har spurt før, men fikk ikke noe svar da så prøver igjen Noen som vet hvordan mega bomb fra svea er? off topic: skybattle2 sjekk signaturen din Off Topic hva er feil med signaturen til Skybattle2? (For lang, maks 4 linjer vanlig tekst...) Nei, vet ikke noe om Mega bomb fra svea.... Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Bor noen her i Stavanger?Lurer på hvor de selger Festival De selger Festival på plantasjen, men tror at de selger på coop obs Mariero også. ________________________________________________________________ Off topic: Takk PostSpareBanken og StargateLOVER Endret 28. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Det er 7 linjer, kan egentlig bare være 4.. Endret 28. desember 2008 av stwa Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Signaturen er for lang. Men slutt med off topic nå, små barn Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Signaturen er for lang. Men slutt med off topic nå, små barn Mario har talt! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kjøpte 40 pakker med 6 pack crackling balls på XXL! Du tjener 46 crackling balls på å kjøpe løst på XXL istedenfor sånn 150 megapack! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå