Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på europris igår og kjøpte litt av hvert.

 

Men da hadde de ikke fått inn alt enda, og det var på to europris butikker i Hamar.

Så vil tippe at det er flere europris butikker rundt her, og kanskje andre steder i landet dem ikke har fått inn alt enda.. :D

 

 

Men det jeg også la merke til, var at sånt bakke fyrverkeri har blitt mye dyrere og mye mindre utvalg!

Lenke til kommentar
Jeg var på europris igår og kjøpte litt av hvert.

 

Men det jeg også la merke til, var at sånt bakke fyrverkeri har blitt mye dyrere og mye mindre utvalg!

Stemmer det... :thumbdown:

 

Prisene har økt :cry:

 

Btw, leste lengere innover i tråder, der det var ett innlegg om at noen på 13-14 år trodde de kunne lage mega bombe av knitre fritz.

 

Faktisk så kan de det, utrolig enkelt også.

 

Men nå vil ikke akkurat jeg komme ut med en "bombe oppskrift".

 

Men det går ann.

 

LES TOPIC!!!

 

Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN!!!!

 

Du skal ikke "mekke" med fyrverkeri!

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

StargateLOVER, jeg har nå aldri sagt at jeg mekker bomber eller noe slikt, bare en gang får lenge siden leste det på internettet.

Jeg bare svarte med at det er mulig, siden på det ene innlegget sto det om 13-14 åringer som trodde de kunne det.

 

 

 

Noen som har vært på Europris og sett om de selger Knitter Fritz? Den står ikke i katalogen men de pleier jo å ha mer enn det som står i katalogen :D

EDIT: Skal ikke lage bombe :p

 

De selger ikke knitre fritz løst i år. :(

 

Du kan få tak i det, men da må du kjøpe en sånn stor pakke til 119,- og da får du kun med 20 knitre fritz.. ;)

Lenke til kommentar
StargateLOVER, jeg har nå aldri sagt at jeg mekker bomber eller noe slikt, bare en gang får lenge siden leste det på internettet.

Jeg bare svarte med at det er mulig, siden på det ene innlegget sto det om 13-14 åringer som trodde de kunne det.

 

 

 

Noen som har vært på Europris og sett om de selger Knitter Fritz? Den står ikke i katalogen men de pleier jo å ha mer enn det som står i katalogen :D

EDIT: Skal ikke lage bombe :p

 

De selger ikke knitre fritz løst i år. :(

 

Du kan få tak i det, men da må du kjøpe en sånn stor pakke til 119,- og da får du kun med 20 knitre fritz.. ;)

Vi skal ikke diskustere modifisering!

"End of diskusjon" (Nissenorsk)

 

Det er dumt at de ikke har kitter fritz altså :cry:

 

Hvorfor ikke heller Crackling Balls? I mine øyne et bedre alternativ. 150stk for 99,-

 

De gir nesten samme effekten!

 

Har ikke tenkt på dette før! :wallbash::omg:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Startet salget i hordaland i dag? Jeg trodde ikke det startet før på mandag.. :mad:

 

Er det mange under 18 her på forumet som har fått kjøpt? Jeg er 17, og satser på det går greit;)

Det starter på tirsdag. Dei som er under 18 her er 13 eller 14 som trur at dei kan lage mega bomber av knittrefrits (sjå lenger bak i postene fra i fjor). Så eg tviler på at dei under 18 her får kjøpe.

 

Lurte på ein ting vist det er nokon fra stord her. Selger plantasjen eller nokon av dei andre butikkene fyrverkeri? Gidder ikkje å resie 2 timer for ingenting.

 

 

Her er plantasjen sin fyrverkeri kundeavis, det skal nok stå bakerst i kundeviasen hvor de selger.

 

Link

 

 

Selges stormlightere hos alle forhandlerne? Er det prisforskjell? Er enkelte lightere bedre enn andre? (Blå flamme er selvfølgelig det jeg er ute etter)

 

Jeg kjøpte en festival storm lighter for noen år tilbake. Jeg var positivt overaska over den, den bestå av solid aluminium og hadde selvølgelig blå flamme.

Svea har også en stormlighter som koster 39 kr.

_________________________________________________________________

 

Edit: Brukeren min er 1 år i dag :D

Endret av KenBoy
Lenke til kommentar
Selges stormlightere hos alle forhandlerne? Er det prisforskjell? Er enkelte lightere bedre enn andre? (Blå flamme er selvfølgelig det jeg er ute etter)

 

Jeg kjøpte en festival storm lighter for noen år tilbake. Jeg var positivt overaska over den, den bestå av solid aluminium og hadde selvølgelig blå flamme.

Svea har også en stormlighter som koster 39 kr.

_________________________________________________________________

 

Edit: Brukeren min er 1 år i dag :D

 

Blir ikke stormlighterene veldig varme? (Rød flamme = VARMT!) (Blå flamme = Umenneskelig VARMT!!!)

 

Off topic: Gratulerer KenBoy! :new_woot:

Lenke til kommentar
Er der bare meg eller har prisene øke sånn generelt sett på fyrverkeri i år?

 

 

Prisene har dessverre økt mye.

 

Det er pga at de tjente jo masse på pinnestyrte rakketter, og nå er de borte så da setter dem opp prisene.

 

Har blitt en del dyrere pga produksjons problemer i kina..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...