phax Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Noen som har tips til et batteri med få men store skudd? Tittet litt på Ten fra Svea som har hele 500g krutt fordelt på 10 skudd, og det virker jo ikke ille. Men så var den jo litt dyr syns jeg kanskje.. Vurderer også Eight som har litt hyggeligere pris. Erfaringer med disse? Eller andre lignende alternativer? Trenger ikke være fra Svea, er vel mulig og kjøpe de fleste merker her i området vil jeg tro. Endret 28. desember 2008 av phax Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hmm jeg må vell finne på nokka til og få kjøpt Kanskje få en pakkis eller no til og kjøpe ?? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hmm jeg må vell finne på nokka til og få kjøpt Kanskje få en pakkis eller no til og kjøpe ?? la jør du det det er smart ifjor fikk jeg ungdommer til og kjøpe tim meg og jeg kom jem med 4 poser vi må få no gang på tråden Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hehe Merka foreldra dine nokka Hehe Merka foreldra dine nokka ?? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Sorry for dobbel post, men jeg trur jeg kan dra til Sverige med en kompis Visst det er bare faren og han da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Nå? Noen som har sett et utsalg i Norge enda? Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hehe Merka foreldra dine nokka Hehe Merka foreldra dine nokka ?? nei for vi har en rød garasje og der ein seif sver som eg har nøkkel til Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nice EDIT: erikbizzybag du må huske og ikke skrive dialekt Endret 28. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det stemmer det arcticcat sier. Det skal skrives på bokmål eller nynorsk. Flere innlegg med dialektbruk kan gi sterkere reaksjoner. Kom dere nå tilbake til emne Reaksjoner på moderering gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Hvilket batteri fra Nova skal jeg satse på, Bizarre eller Magnum battery? Skal uansett kjøpe et TNT til å skyte opp tidligere på kvelden, så en av de to batteriene over blir kl. 12 batteriet. Edit: mitt inlegg nummer 10 Endret 28. desember 2008 av hekik_94 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg går god for Magnum. Et herlig batteri med kraftige store skudd som dekker himmelen. De går meget høyt også. Blir nok et par-tre Magnum på meg i år. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 var å handlet i går dette fikk jeg med meg 2pk speedfire 90kr 2pk camelia jordsol 20kr 2pk mega jumping jack 20kr 1 gullfontene 56kr 1 kulespruter 20kr 1 color pearl15kr 1cracling balls mega pack 99kr 5pk kinapjutt 50kr 20pk king airbomb 200kr 2pk happy spring 30kr 1 space senter 399kr tilsammen 999kr har desverre ikke mulighet for bilde. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 1 kulespruter 20kr Fikk du denne på Europris?! Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 1 kulespruter 20kr Fikk du denne på Europris?! nei den kjøpte jeg på festival Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 1 kulespruter 20kr Fikk du denne på Europris?! nei den kjøpte jeg på festival Jippi!! Trodde ikke de solgte disse lenger! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Nå skal jeg snart komme meg ut av senga, få med meg mamma og handle litt til. Men jeg har jo ikke store beløpet heller så jeg må få henne med på europris/smart club Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nå skal jeg snart komme meg ut av senga, få med meg mamma og handle litt til.Men jeg har jo ikke store beløpet heller så jeg må få henne med på europris/smart club Sikker på at de selger idag? Plantasjen er hagebutikk så det selger tror jeg, men ikke Smart Club eller Europris? Det er søndag idag Endret 28. desember 2008 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Nå skal jeg snart komme meg ut av senga, få med meg mamma og handle litt til.Men jeg har jo ikke store beløpet heller så jeg må få henne med på europris/smart club Sikker på at de selger idag? Plantasjen er hagebutikk så det selger tror jeg, men ikke Smart Club eller Europris? Det er søndag idag Trur kanskje noen europris selger i dag, men jeg venter til mandag..For jeg trur også at de fleste følger butikktidene=) Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Selges stormlightere hos alle forhandlerne? Er det prisforskjell? Er enkelte lightere bedre enn andre? (Blå flamme er selvfølgelig det jeg er ute etter) Endret 28. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har noen erfaring med slike fjerntenningsmoduler? Er dette bra eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå