Opelduude Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Bruke 4000 på fyrverkeri?? Ingen som kan anbefale noen batterier fra Svea?? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Da er vi jo 2 Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Startet salget i hordaland i dag? Jeg trodde ikke det startet før på mandag.. Er det mange under 18 her på forumet som har fått kjøpt? Jeg er 17, og satser på det går greit;) Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Sto opp tidlig i dag for å dra på det eneste stedet i byen som selger Svea, ble egentlig ganske overrasket når vi var noen av de første, selv om det var 50-kroners tilbud på det batteriet. (Vi var der 10) Ihvertfall, her var det jeg kjøpte: * 3-pack King Airbomb (7) * Det batteriet til 50 kroner (1) * .35 Monster (1) * 25-pack Overhylere (4) Så dro jeg videre til Plantasjen, der kjøpte jeg batteriet Ultimate (tror jeg det heter) til 299. Ikke verst med tanke på at jeg er 14 år? hehe Btw, skal på Europris på mandag, og muligens kanskje også på Svea igjen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 noen som har noe tips til fyrverkeri for ca 500 kroner? skal kjøpe fra festival og europris:D Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Startet salget i hordaland i dag? Jeg trodde ikke det startet før på mandag.. Er det mange under 18 her på forumet som har fått kjøpt? Jeg er 17, og satser på det går greit;) Det starter på tirsdag. Dei som er under 18 her er 13 eller 14 som trur at dei kan lage mega bomber av knittrefrits (sjå lenger bak i postene fra i fjor). Så eg tviler på at dei under 18 her får kjøpe. Lurte på ein ting vist det er nokon fra stord her. Selger plantasjen eller nokon av dei andre butikkene fyrverkeri? Gidder ikkje å resie 2 timer for ingenting. Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 når jeg var på svea store hadde de ikke blitt ferdig med å sette opp fyrverkeriet å de kunne ikke åpne før 12. når jeg kom tilbake 5 minutter over 12 var det lang kø foran meg, å når det endelig var min tur var det bare et absolute mix igjen de manglet også king airbomb Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er i alle fall under aldern, men handler med bestefar Og visst de spør koffer jeg handler og ikke han sier han "Gutten velger og jeg skyter" Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er i alle fall under aldern, men handler med bestefar Og visst de spør koffer jeg handler og ikke han sier han "Gutten velger og jeg skyter" Det er bra sagt Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg er så ivrig at det er heelt sykt..sitter å leser i denna brosjyra, men finner fanken ikke ut hva jeg skal ha:P Detta er bedre enn julaften altså..Har ikke så mye penger, så det går ikke mer enn 500 spenn på detta, men pappa dytter vel inn en 2-300 han også, så da blir det jo litt fyrverkeri på oss=) Lenke til kommentar
gaMerz Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg tenker meg å kjøpe som følger: Big bang pakke til 269,- Hawk Missiles 89,- King Airbomb 40,- Budsjette blir altså på 398 kr da. Så håper dem har det på mandag:D Men.. Har dere et annet forslag enn King Airbomb?. KOM MED DET!! Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 noen som har noe tips til fyrverkeri for ca 500 kroner? skal kjøpe fra festival og europris:D Vil du ha mange lunter med dass effekt, eller større færre ting? Føler ikke det er Festival og Europris som gir mest valuta i år, men Star Track er et fint batteri. Har også hørt mye bra om trekassen "Ultima" fra Festival til 299,-. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 os meg her i vanse bjynner det ikke før på tirsdag kjempe kjipt. men jeg hørte på moi at noen svensker hadde selgt svea fyrverkeri fra ein trailer så jeg tar meg ein tur til moi i mårra tar 1 time Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken leverandør er europris sitt fyrverkeri? Svea eller festival? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 http://www.fvn.no/lokalt/aust_agder/article637221.ece J.... idioter!!! Virker som de prøver å få ett totalforbud mot fyrverkeri!! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken leverandør er europris sitt fyrverkeri? Svea eller festival? Power Star Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Da har jeg testa litt: Spectra Romelys 50 kr for 5 stk: Standard sak med sporlys(lyskuler) god høyde Festival MicroBatteri 25 kr: 14 hylere med knall, ala Whistling Missiles Avsluttes med et stort skudd med knitring ca 3 meter høyt Konklusjon: Litt for dyrt Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Sørren !! Pappa sa at jeg har nokk fyrverkeri Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvilken leverandør er europris sitt fyrverkeri? Svea eller festival? Festival Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Sørren !! Pappa sa at jeg har nokk fyrverkeri Har samme problemet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå