Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto opp tidlig i dag for å dra på det eneste stedet i byen som selger Svea, ble egentlig ganske overrasket når vi var noen av de første, selv om det var 50-kroners tilbud på det batteriet. (Vi var der 10)

Ihvertfall, her var det jeg kjøpte:

 

* 3-pack King Airbomb (7)

 

* Det batteriet til 50 kroner (1)

 

* .35 Monster (1)

 

* 25-pack Overhylere (4)

 

Så dro jeg videre til Plantasjen, der kjøpte jeg batteriet Ultimate (tror jeg det heter) til 299.

 

Ikke verst med tanke på at jeg er 14 år? hehe

 

Btw, skal på Europris på mandag, og muligens kanskje også på Svea igjen.

Lenke til kommentar
Startet salget i hordaland i dag? Jeg trodde ikke det startet før på mandag.. :mad:

 

Er det mange under 18 her på forumet som har fått kjøpt? Jeg er 17, og satser på det går greit;)

Det starter på tirsdag. Dei som er under 18 her er 13 eller 14 som trur at dei kan lage mega bomber av knittrefrits (sjå lenger bak i postene fra i fjor). Så eg tviler på at dei under 18 her får kjøpe.

 

Lurte på ein ting vist det er nokon fra stord her. Selger plantasjen eller nokon av dei andre butikkene fyrverkeri? Gidder ikkje å resie 2 timer for ingenting.

Lenke til kommentar

når jeg var på svea store hadde de ikke blitt ferdig med å sette opp fyrverkeriet å de kunne ikke åpne før 12. når jeg kom tilbake 5 minutter over 12 var det lang kø foran meg, å når det endelig var min tur var det bare et absolute mix igjen :ermm: de manglet også king airbomb :roll:

Lenke til kommentar
noen som har noe tips til fyrverkeri for ca 500 kroner? skal kjøpe fra festival og europris:D

 

Vil du ha mange lunter med dass effekt, eller større færre ting?

Føler ikke det er Festival og Europris som gir mest valuta i år, men Star Track er et fint batteri. Har også hørt mye bra om trekassen "Ultima" fra Festival til 299,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...