IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Alle selger uttafor, ihvertfall her hvor jeg bor. Tror loven sier noe om at du ikke har lov til å selge inne (Er ikke helt sikker... ) Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Alle selger uttafor, ihvertfall her hvor jeg bor. Tror loven sier noe om at du ikke har lov til å selge inne (Er ikke helt sikker... ) Jeg har bare handlet fyrverkeri ute en gang, ellers har jeg opplevd å handle inne i butikkene. Den lokale Europrisen her selger bak butikk kassen, du kan handle daglivarer og fyrverkeri på en og samme tid. To fluer i et smekk. Endret 27. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Alle selger uttafor, ihvertfall her hvor jeg bor. Tror loven sier noe om at du ikke har lov til å selge inne (Er ikke helt sikker... ) Jeg har bare handlet fyrverkeri ute en gang, ellers har jeg opplevd å handle inne i butikkene. Den lokale Europrisen her selger bak butikk kassen, du kan handle daglivarer og fyrverkeri på en og samme tid. To fluer i et smekk. Håper det er noe igjen hvis jeg handler på mandag da=) Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Ikke noe vondt ment altså! Ikke missforstå, men du hadde bare smått, ingen batterier følte det var litt rart... ( XD ). Bor som sagt i Rogaland, ingen her kan ikke handle før på den 30ende Skal prøve å få bilde opp her da.... Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Ikke noe vondt ment altså! Ikke missforstå, men du hadde bare smått, ingen batterier følte det var litt rart... Er litt rar selv så... ( XD ). Bor som sagt i Rogaland, inge her kan ikke handle før på den 30ende Skal prøve å få bilde opp her da.... Ok det, men jeg skal kjøpe noe batterier ellerno i morra da:) men jeg er jo bare 13 år så... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Ikke noe vondt ment altså! Ikke missforstå, men du hadde bare smått, ingen batterier følte det var litt rart... Er litt rar selv så... ( XD ). Bor som sagt i Rogaland, inge her kan ikke handle før på den 30ende Skal prøve å få bilde opp her da.... Ok det, men jeg skal kjøpe noe batterier ellerno i morra da:) men jeg er jo bare 13 år så... Beklager! Det viste jeg ikke XD. Da forstår jeg hvorfor du ikke gikk berserk i fyrverkeributikken! Du har jo egentlig ikke lov til å ha fyrverkeri så, fyfy! Endret 28. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Ikke noe vondt ment altså! Ikke missforstå, men du hadde bare smått, ingen batterier følte det var litt rart... Er litt rar selv så... ( XD ). Bor som sagt i Rogaland, inge her kan ikke handle før på den 30ende Skal prøve å få bilde opp her da.... Ok det, men jeg skal kjøpe noe batterier ellerno i morra da:) men jeg er jo bare 13 år så... Beklager! Det viste jeg ikke XD. Da forstår jeg hvorfor du ikke gikk berserk i fyrverkeributikken! Du må jo ha noen batterier da! Ja ikke sant:D men kan du legge til min msn eller skype skype eivindoo msn [email protected] PS: gammel er du? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Det er faktisk billigere for de der OVERHYLER på Svea De koster 10,- kr for 25 Og for 100 hylera 40,- kr Nei det er like billig. for 25*4=100 10*4=40 --------------------------------------------- Noen som kan anbefale noen batterier til en ok pris fra svea? Har aldri kjøpt batterier før. Endret 27. desember 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jo Man sparer 10 kr Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) stargate lover skal kjøpe litt mere i morra men det er for det meste allt:P er er msn adressen min så kan du sende meg bilder av ditt der;) [email protected] Ikke noe vondt ment altså! Ikke missforstå, men du hadde bare smått, ingen batterier følte det var litt rart... Er litt rar selv så... ( XD ). Bor som sagt i Rogaland, inge her kan ikke handle før på den 30ende Skal prøve å få bilde opp her da.... Ok det, men jeg skal kjøpe noe batterier ellerno i morra da:) men jeg er jo bare 13 år så... Beklager! Det viste jeg ikke XD. Da forstår jeg hvorfor du ikke gikk berserk i fyrverkeributikken! Du må jo ha noen batterier da! Ja ikke sant:D men kan du legge til min msn eller skype skype eivindoo msn [email protected] PS: gammel er du? Slike spørsmål tar vi på PM, vi må prøve å holde oss til topic (Står i retningslinjene ...). Endret 27. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm Jeg har funnet ut at noen kan kjøre meg på mandag og kjøpe, men jeg må bare overtale pappa til at vi nesten ikke har nokka som går i lufta Har en 200 lapp til som var ment til fyrverkeri Noen forslag ?? Det batteriet på første side hos europris til 99,99,- kr er det nokka ?? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hmm Jeg har funnet ut at noen kan kjøre meg på mandag og kjøpe, men jeg må bare overtale pappa til at vi nesten ikke har nokka som går i lufta Har en 200 lapp til som var ment til fyrverkeri Noen forslag ?? Det batteriet på første side hos europris til 99,99,- kr er det nokka ?? Kvaliteten på fyrverkeriet til europris sies å være ganske bra. Vil anbefale deg batteriet de selger på plantasjen til 299. 67 skudd. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Har ikke tilgang på de trur æ ... Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 I dag kjøpte jeg: 2 P.E.A.K 999,- 2 Wild Bill 799,- 2 Manhattan 499,- 2 Grand Slam 799,- Kom på 3096,- Alt fra Engelsrud, tidligere Pyropartner. De har mye bra. På mandag skal jeg handle fra Spectra. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Nice det der, men hiv ut et bilde Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 I dag kjøpte jeg: 2 P.E.A.K 999,- 2 Wild Bill 799,- 2 Manhattan 499,- 2 Grand Slam 799,- Kom på 3096,- Alt fra Engelsrud, tidligere Pyropartner. De har mye bra. På mandag skal jeg handle fra Spectra. Bide? 1000kr over det eg kommer til å bruke på tirsdag. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 BigJaffa lurer på hvordan det går med sjoko Pcen din vet dette handler ikke om fyrverkeri Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg trur jeg går for det batteriet på europris Lenke til kommentar
FyrverkeriHyper90 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg trur jeg går for det batteriet på europris Har tenkt til å kjøpe det selv faktisk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå