Mr.Anki Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Sjansen for at det blir mindre skader av forbudet mot raketter mener jeg er liten.. I fjor var det i følge en bekjent på Haukeland 0 skader med pinneraketter og x antall med batterier og andre småting.. JEG tror derfor DESVERRE det går mer i retning totalforbud... At rakettene kommer tilbake ville overasket meg svært mye. Men.. Over til noe mer positivt! Noen som vet hvilke utsalgssteder i Bergen som selger Svea og har tilbudet på Absolutt mix til en 50-lapp før klokken 12???? Den hadde vært digg å få med seg!! Tror det tilbudet gjelder alle Svea utsalgene. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Ja det hjelder alle Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Når begynner fyrverkerisalget i Oslo? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 De har blant annet en 67 skudds trekasse til 300krSamme som alle 67 skudds trekassene til Festival og Europris regner jeg med Link til video av Festivals X1 Det er mulig mange vet det, men Festival fyrer av to batterier samtidig på sine videoer... Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Uhm.. Selger de ikke kun to dager i år? Det var et to år langt prøve prosjekt som gjaldt vestlandet. Dette prosjektet er avsluttet nå, og det er opp til hver enkelt kommune å bestemme hover mange salgsdager det er. Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Håper alle legger ut bilder av det de skjøper Jeg garanterer bilder fra meg Fra meg også. :3 garantere bilde fra meg også Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Som sakt før så klart skal alle ha bilde Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Har Sveas og Novas .35 Monster noen effekt(stjerne, peon eller glitter), eller er det bare smell og hyl? http://www.youtube.com/watch?v=9YklcmQ1PC4 Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 her i flekkefjord er det europris,sirnes,mekk,tess som selger men jeg drar til vanse og kjøper svea firevorks Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Noen som vet om hvilke steder som selger svea på Gjøvik?? Stoler ikke på den oversikten på hjemmesiden de har. Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er forskjellen på Monster pack fra Nova, og Big bang fra Svea? Svea sin er billigere er det alt? Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er forskjellen på Monster pack fra Nova, og Big bang fra Svea? Svea sin er billigere er det alt? Forskjellen er prisen Lenke til kommentar
stwa Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Har Sveas og Novas .35 Monster noen effekt(stjerne, peon eller glitter), eller er det bare smell og hyl? http://www.youtube.com/watch?v=9YklcmQ1PC4 Den var skuffende!! Lenke til kommentar
hekik_94 Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hva er forskjellen på Monster pack fra Nova, og Big bang fra Svea? Svea sin er billigere er det alt? Forskjellen er prisen tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Yesss har handla PS: bilde kommer straks Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Her er mitt i år Skal kanskje kjøpe mer på mandag Ja dette kostet 599,- kr Endret 27. desember 2008 av arcticcat 1 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Kva er dei 12 eskene på siste bilde? king airbombs? EDIT: Abolute MIXen såg liten ut, brillene er nesten større. Endret 27. desember 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Ja den ABSOLUTE MIX e litt liten, men jeg trur da den er bra. Og det på siste bilde e King AirBomb Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 MIXen er ikke noe stort batteri. Husker dette overrasket meg litt ifjor også, men effektmessig er den meget bra Så fint ut det der Arcticcat. Har du kjøpt mye smått eller bare åpnet en pakke? Håper folk smeller inn flere bilder! Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Ja jeg kjøpte en Big Bang og oppna Det var Howler i den EDIT: PS jeg kjøpte de ABSOLUTE MIX bare for og ha når klokka klinger 00:00 på den 31 Endret 27. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå