IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand?jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Tror ikke de fikk lov å begynne før 08.00 i år.. Jeg tror det er kommunene som bestemmer... Husker et år for lenge siden, da åpnet en del butikker på midnatt, ikke der jeg bor, , men et eller annet sted i landet.... Edit: SIDE 200!!!!!!!! Endret 26. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand?jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Tror ikke de fikk lov å begynne før 08.00 i år.. kjipt, men da legger jeg ut på tur kl 08.00 den 30. :D for så å gå hjem å sove noen timer og så ut på ny runde for å kjøpe bakkefyrverkeri Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hvem selger selger seperate romer lys? Det lurer jeg også på? Ser at Festival har noen fete romerlys i familiepakkene sine Edit? Noen som har sett Europris sitt Cascade live? Endret 26. desember 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Kjedelig med pinnerakktene i år Men men håper noen jeg kjenner og skaffe klasse 4 fyrverkeri i år og :D det er fett! Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Da vet jeg hvor jeg skal Skal innom Svea, NOVA, Festival og KANSKJE Powerstar Drar til Europris hvis de har Knitter Fritz Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand?jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Tror ikke de fikk lov å begynne før 08.00 i år.. Jeg tror det er kommunene som bestemmer... Husker et år for lenge siden, da åpnet en del butikker på midnatt, ikke der jeg bor, , men et eller annet sted i landet.... Edit: SIDE 200!!!!!!!! Stargate lover: De har pleid å begynne salget klokka 24 på en butikk i kristiansand hvertfall, men pga nye regler så ble butikkene enige om å begynne 8 i år... noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand?jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Tror ikke de fikk lov å begynne før 08.00 i år.. kjipt, men da legger jeg ut på tur kl 08.00 den 30. :D for så å gå hjem å sove noen timer og så ut på ny runde for å kjøpe bakkefyrverkeri Æ å!!!!!! See ya Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Hvem selger selger seperate romer lys? Det lurer jeg også på? Ser at Festival har noen fete romerlys i familiepakkene sine Edit? Noen som har sett Europris sitt Cascade live? Dragon & Blizzard som er importert av Festival selger Candle king romerlys... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Supert, takk for tipset Endret 26. desember 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Yeye, Snakka med moren min som er utenlands nå. Ble enige om at jeg skulle ta meg av fyrverkeri handelen og handle for 500kr. Legger til litt og kjøper en Big Bang og en Power Pack 2.0. Hva synes dere? Det blir mye mer en vanlig. Vi har alltid pleid å kjøpe sånne små familiepakker med litt rakketer og sånt. Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Takk, fant det nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Takk, fant det nå Hva er romerlys? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Prøv å google litt da. kan være farlige ;D. Endret 26. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Et Romerlys består av et rør som har flere ladninger stablet over hverandre, som regel er det med lyskuler. Hvor lengre ned i røret den skyter fra, jo større høyde på skuddet. Du kan også få romerskelys med tradisjonelle stjerne-bomber. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Har noen en oversikt over hvilke dager de forskjellige kommunene selger? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Ser at mange syke amerikanere leker med Roman Candle på youtube (http://www.youtube.com/watch?v=xSA8hgULVSw&feature=related) Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Ser at mange syke amerikanere leker med Roman Candle på youtube (http://www.youtube.com/watch?v=xSA8hgULVSw&feature=related) Huff, huff! Ikke bra dette.... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Nei, begynner folk med sånt her i Norge kommer det til å bli forbudt. Garantert. Kan noen linke meg til Festival katalog foresten? Lenke til kommentar
Rub1n Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Ser at mange syke amerikanere leker med Roman Candle på youtube (http://www.youtube.com/watch?v=xSA8hgULVSw&feature=related) Huff, huff! Ikke bra dette.... jaja heldigvis ikke i norge. da hadde det sikkert blitt totalforbud. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Finnes plantasjen sitt sortiment (festival) ute på nett? (kan noen evt. være snille og legge ut bilder av brosjyre ) Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Skal skanne inn Plantasjen 10 min De har blant annet en 67 skudds trekasse til 300kr Samme som alle 67 skudds trekassene til Festival og Europris regner jeg med Link til video av Festivals X1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå