John-Abruzzi Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Har sikkert vært oppe før i denne tråden, men er det sånn at fyrverkeri-salget starter den 27. i hele landet? 7572844[/snapback] Noen steder starter det før men den 27. har alt startet 7572890[/snapback] nei, starter den 29 noen plasser, 27 resten........ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tror jeg står over fyrverkeri i år, med tanke på hunden. Eventuelt maks 150-200kr på ting som ikke lager lyder. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 nå har salget starta! Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ikke her åpner ikke før 29. Lurer på om jeg tar turen til arendal eller er det endre kommuner i agder enn arendal/tvedestrant som åpner i dag? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hva er det folket kjøper da? Pakker, batteri, osv? Jeg bruker og kjøpe en pakke med mange lunter i Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sitter akkurat nå å går gjennom diverse reklamemateriell som har ankommet postkassen og "krysser av" det jeg skal ha Blir kun batterier i år siden jeg bor relativt tåkeutsatt, derfor er batterier mest egnet. Dessuten synes jeg de også gir mest valuta for pengene. Aner ikke hvor mye penger jeg kommer til å bruke, men blir nok noe rundt mengden jeg handlet i fjor. Skal poste bilde til fredag, eller lørdag, når alt er i boks Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Denne tråden stenges for opprydning. Stay tuned... Edit: Da åpner vi igjen. Noen brukere trodde dette var tråden for personangrep og har fått postene sine slettet. Reaksjoner er utdelt. Dersom dere er uenige i trådens/enkeltposters berettigelse, ikke diskuter det her. Bruk Rapport-knappen, og overlat avgjørelsen til oss. Nå har den blitt det, og vi har saken under vurdering. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Geir Endret 27. desember 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Da ramla fyrverkeri reklamen ned i postkassa igjen Synes det er mange her som bør tenke seg litt om. Hjemmelagde "bomber" osv. har ingen ting med nyttårsaften å gjøre. Hvis så mange som gjør uansvarlige ting, er det ikke rart det skjer mange ulykker. Dere ødelegger for alle andre. Allerede fra neste år er det snakk om at raketter kansje skal forbys Jeg er selv 16 år. Elsker fyrverkeri. Pleier å kjøpe billig fyrverkeri for å sette sammen et fyrverkerishow for familien Handlelista i år: Multipower, Europris, 23kr, Ternigkast 5 Flotte fargede stjerner og kraftig glitter knatter på avsluttningen. Litt lavere stighøyde en feks Thunder, Festival men mye mer for pengene. Stjerne Sotiment, Europris, 50kr, Terningkast 6 12 raketter med stjerner i blått, grønt, gult og rødt. Flott stighøyde. Sprinter, Europris, 30kr, Terningkast 4 Små raketter med kraftig hyl og flott sølv spor. Hvis noen flere vil gi oss en liten annmeldelse kan dere bruke dette oppsettet: [B]Fyrverkeri Artikkel, Merke, Xkr, Ternigkast X[/B] Beskrivelse Husk Sikkerhetsbriller Edit: Noen som vet et sted der de selger romerlys? Endret 27. desember 2006 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hey, Hey, Hey..... hakke vert på dette forumet på lenge pga feil på internetten men her er jeg med litt info om neste år. De truer med og stenge ned fyrverkeri til neste år pga over 25 personer ble blinde i år og dette ville de ikke få gjenntatt. Derfor deles briller ut i år og hvis de fleste er flinke med og bruke dem så kan vi vere ned i 5 - 10 skader og nyttår er reddet . jeg tror att dette kommer til og hjelpe. er i endelig hjemme nå og har hittil kjøpt dette. 1pk Big Bang (113 lunter og tenne på) 199,- 1pk Crackling Foundations 10-, 4pk Airbombs 40,- (Tilsammen har jeg 18stk (i Big Bang er det 6)) 1pk Cracking Balls Megapack 99,- 1pk Street Sun 10,- 2pk Cracling Tanks 18,- Har handla hos Svea Store i Oslo og hos XXL. Nå har jeg en saftig handleliste på Plantasjen og Europris Igjen. Legger ut bilder senere Endret 27. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Håper folk bruker briller ja. Digg handel liste 77Bandit . Blir nok en lang rå natt for deg Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tenker og ha litt over nyttår da får jo ikke tid til og fyre av 150 Cracling Ballz da vettu Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 dette har jeg tenkt og kjøpe: europirs: multipower batteri 23kr, star track batteri 90, familie mix 100kr, løvebrøl 15kr, speedfire 35kr, stjernesortiment 50kr, svea: powerpack 199kr, king aribomb 10kr, noen som har erfaringer med dette, er det verd pengene? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) jeg syns dette er en god liste. jeg har testa mye av fyrverkeriet til Power Star (Europris sin leveradør) og mye av dette er kraftigere en andre merker. Eksempel, Hylere fra Svea er greie, de beveger deg ikke mye når de hyler menn litt. Speedfire fra europris hyler sterkt og tar av som en ekte rakett hvis man kaster den eller den står riktig. Multipower er utrolig overaskende så jeg anbefaler dette på det sterkeste PS kjøp BigBang istedenfor Powerpack hvis du vill ka mer for penga(113 Lunter og tenne på) Endret 27. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 PS kjøp BigBang istedenfor Powerpack hvis du vill ka mer for penga(113 Lunter og tenne på) 7586197[/snapback] er det raketter og smell ting i den da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har aldri skjønt poenget med alle de smårakettene/småbatteriene/fjakket som følger med i "familiepakkene". Jeg for min del holder meg til de digre rakettene som har litt ordentlig trøkk. Bruker som regel å kjøpe en eller to raketter til 100-150,- stykket. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 jeg syns dette er en god liste.jeg har testa mye av fyrverkeriet til Power Star (Europris sin leveradør) og mye av dette er kraftigere en andre merker. Eksempel, Hylere fra Svea er greie, de beveger deg ikke mye når de hyler menn litt. Speedfire fra europris hyler sterkt og tar av som en ekte rakett hvis man kaster den eller den står riktig. Multipower er utrolig overaskende så jeg anbefaler dette på det sterkeste PS kjøp BigBang istedenfor Powerpack hvis du vill ka mer for penga(113 Lunter og tenne på) 7586197[/snapback] nå har jeg ca 350 kroner jeg kan bruke på ting noe som har noe jeg burte kjøpe leg en lista skal handle på europris og svea? vil ha orentlige ting raketter og alt bakkefyrverkeri! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Kjøp BigBang på Svea. jeg kan love deg masse smell og endeløs moro. Litt av innholdet: Flere Fontener Noen Tankser 5 BurstRocket Raketter. Magic Whip. Bizzi Shot Airbombs BlinkBomber Turbo Smatter Crackling Foundations. 2 Batterier Kallt Whisteling Base Hylere OverHylere Crackling Balls Cracling Fontain Cracking Foundations Cracling Bees og mange andre ting som jeg ikke har nevnt . Syns også du burde kjøpe noen ekstra pakker airbombs (jeg kjøpte 4 extra) Anbefaler også Cracling Balls Megapack. Europris: jeg syns du burde kjope Speedfire 100pk til 35,- (de er kraftige) Prøv også et batteri som heter MultiPower til 23,- (ikke la prisen lure deg, dette er et supert batteri) Prøv også 100 skudds KugleBatteri til 8,- (dette er et btteri med 100 skudd i farger men de smeller ikke, bare skytes opp og forsvinner) Hvis du kjøper BigBang så bør du også kjøpe Sprinter Rakettsett fra europris. Har noen kjøpt ennå eller? Endret 27. desember 2006 av 77Bandit Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg har bare dette bateriet enda, med skal ha mye mer Smeller kl. 3 noe serlig eller ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ser at Pyronord har en rakett de kaller for "Mr. Big Black" som har et heller festelig utseende. Tipper jeg må kjøpe en av de (200,- + for stykket). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Å drive å legge ut oppskrifter på egenkomponert fyrverkeri er ikke ønskerlig her. Det kommer og inn under norsk lov og slikt blir dermed slettet uten varsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå