Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter akkurat nå å går gjennom diverse reklamemateriell som har ankommet postkassen og "krysser av" det jeg skal ha :p

Blir kun batterier i år siden jeg bor relativt tåkeutsatt, derfor er batterier mest egnet. Dessuten synes jeg de også gir mest valuta for pengene. Aner ikke hvor mye penger jeg kommer til å bruke, men blir nok noe rundt mengden jeg handlet i fjor. Skal poste bilde til fredag, eller lørdag, når alt er i boks :)

Lenke til kommentar

Denne tråden stenges for opprydning. Stay tuned...

Edit: Da åpner vi igjen. Noen brukere trodde dette var tråden for personangrep og har fått postene sine slettet. Reaksjoner er utdelt.

Dersom dere er uenige i trådens/enkeltposters berettigelse, ikke diskuter det her. Bruk Rapport-knappen, og overlat avgjørelsen til oss. Nå har den blitt det, og vi har saken under vurdering.

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Da ramla fyrverkeri reklamen ned i postkassa igjen :D

Synes det er mange her som bør tenke seg litt om. Hjemmelagde "bomber" osv. har ingen ting med nyttårsaften å gjøre. Hvis så mange som gjør uansvarlige ting, er det ikke rart det skjer mange ulykker. Dere ødelegger for alle andre. Allerede fra neste år er det snakk om at raketter kansje skal forbys :thumbdown:

Jeg er selv 16 år. Elsker fyrverkeri. Pleier å kjøpe billig fyrverkeri for å sette sammen et fyrverkerishow for familien ;)

Handlelista i år:

Multipower, Europris, 23kr, Ternigkast 5

Flotte fargede stjerner og kraftig glitter knatter på avsluttningen. Litt lavere stighøyde en feks Thunder, Festival men mye mer for pengene.

Stjerne Sotiment, Europris, 50kr, Terningkast 6

12 raketter med stjerner i blått, grønt, gult og rødt. Flott stighøyde.

Sprinter, Europris, 30kr, Terningkast 4

Små raketter med kraftig hyl og flott sølv spor.

Hvis noen flere vil gi oss en liten annmeldelse kan dere bruke dette oppsettet:

[B]Fyrverkeri Artikkel, Merke, Xkr, Ternigkast X[/B]
Beskrivelse

Husk Sikkerhetsbriller :thumbup:

Edit:

Noen som vet et sted der de selger romerlys?

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Hey, Hey, Hey.....

hakke vert på dette forumet på lenge pga feil på internetten men her er jeg med litt info om neste år. :cool:

De truer med og stenge ned fyrverkeri til neste år pga over 25 personer ble blinde i år og dette ville de ikke få gjenntatt. Derfor deles briller ut i år og hvis de fleste er flinke med og bruke dem så kan vi vere ned i 5 - 10 skader og nyttår er reddet :dribble: .

jeg tror att dette kommer til og hjelpe.

er i endelig hjemme nå og har hittil kjøpt dette.

1pk Big Bang (113 lunter og tenne på) 199,-

1pk Crackling Foundations 10-,

4pk Airbombs 40,- (Tilsammen har jeg 18stk (i Big Bang er det 6))

1pk Cracking Balls Megapack 99,-

1pk Street Sun 10,-

2pk Cracling Tanks 18,-

Har handla hos Svea Store i Oslo og hos XXL.

Nå har jeg en saftig handleliste på Plantasjen og Europris Igjen.

Legger ut bilder senere :D

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

jeg syns dette er en god liste.

jeg har testa mye av fyrverkeriet til Power Star (Europris sin leveradør) og mye av dette er kraftigere en andre merker.

Eksempel, Hylere fra Svea er greie, de beveger deg ikke mye når de hyler menn litt.

Speedfire fra europris hyler sterkt og tar av som en ekte rakett hvis man kaster den eller den står riktig. :hmm:

Multipower er utrolig overaskende så jeg anbefaler dette på det sterkeste :D

PS kjøp BigBang istedenfor Powerpack hvis du vill ka mer for penga(113 Lunter og tenne på) :dribble:

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt poenget med alle de smårakettene/småbatteriene/fjakket som følger med i "familiepakkene". Jeg for min del holder meg til de digre rakettene som har litt ordentlig trøkk. Bruker som regel å kjøpe en eller to raketter til 100-150,- stykket.

Lenke til kommentar
jeg syns dette er en god liste.

jeg har testa mye av fyrverkeriet til Power Star (Europris sin leveradør) og mye av dette er kraftigere en andre merker.

Eksempel, Hylere fra Svea er greie, de beveger deg ikke mye når de hyler menn litt.

Speedfire fra europris hyler sterkt og tar av som en ekte rakett hvis man kaster den eller den står riktig. :hmm:

Multipower er utrolig overaskende så jeg anbefaler dette på det sterkeste :D

PS kjøp BigBang istedenfor Powerpack hvis du vill ka mer for penga(113 Lunter og tenne på) :dribble:

7586197[/snapback]

nå har jeg ca 350 kroner jeg kan bruke på ting noe som har noe jeg burte kjøpe leg en lista skal handle på europris og svea? vil ha orentlige ting raketter og alt bakkefyrverkeri!

Lenke til kommentar

Kjøp BigBang på Svea.

jeg kan love deg masse smell og endeløs moro.

Litt av innholdet:

Flere Fontener

Noen Tankser

5 BurstRocket Raketter.

Magic Whip.

Bizzi Shot

Airbombs

BlinkBomber

Turbo Smatter

Crackling Foundations.

2 Batterier Kallt Whisteling Base

Hylere

OverHylere

Crackling Balls

Cracling Fontain

Cracking Foundations

Cracling Bees

og mange andre ting som jeg ikke har nevnt :dribble: .

Syns også du burde kjøpe noen ekstra pakker airbombs (jeg kjøpte 4 extra)

Anbefaler også Cracling Balls Megapack.

Europris:

jeg syns du burde kjope Speedfire 100pk til 35,- (de er kraftige)

Prøv også et batteri som heter MultiPower til 23,- (ikke la prisen lure deg, dette er et supert batteri)

Prøv også 100 skudds KugleBatteri til 8,- (dette er et btteri med 100 skudd i farger men de smeller ikke, bare skytes opp og forsvinner)

Hvis du kjøper BigBang så bør du også kjøpe Sprinter Rakettsett fra europris.

Har noen kjøpt ennå eller?

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...