Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Sikkert 10-15kr pr pakke EDIT: side 199 Endret 26. desember 2008 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet når Svea begynner å selge her i Østfold? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om Europris(Powerstar) selger Knitter Fritz i år? Hva er prisen? Jeg tror jeg så knitter fritz i en av de pakkene de selger på europris, men tror ikke de blir solg enkeltvis. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om Europris(Powerstar) selger Knitter Fritz i år? Hva er prisen? Jeg tror jeg så knitter fritz i en av de pakkene de selger på europris, men tror ikke de blir solg enkeltvis. Dæven! Jeg skulle jo ha 13 pakker av de! Tror dere det er verdt å dra 15minutter for å sjekke det imorgen? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om Europris(Powerstar) selger Knitter Fritz i år? Hva er prisen? Jeg tror jeg så knitter fritz i en av de pakkene de selger på europris, men tror ikke de blir solg enkeltvis. Dæven! Jeg skulle jo ha 13 pakker av de! Tror dere det er verdt å dra 15minutter for å sjekke det imorgen? 13 pakker?! Kva skal du med så mange? Lenke til kommentar
sch1zo Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Selvfølgelig er det verdt det! Det er fyrverkeri vi snakker om her Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg fikk nettopp vite av en kamerat som tilbringer ferien i Danmark at heksehyl har blitt ulovlig der. Danmark er jo "The land" når det gjelder heksehyl. Endret 26. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Samma hvor mye man kjøper er det verdt det. Fyrverkeri er fyrverkeri Håper ikke det blir for mange personskader i år EDIT: Håper alle tar bilde av sitt fyrverkeri. Tror jeg tar bilder i morgen Endret 26. desember 2008 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg skal også legge ut bilder . Jeg har enda ikke fått noen fyrverkeri kundeaviser, jeg bor i Stavanger Endret 26. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Nettopp fått vite at jeg får tilgang på NOVA fyrverkeri alikevel. Snadder, siden de hadde gode priser! Kutter da ut Europris i år, og fokuserer på Nova og litt fra Svea. Handleliste kommer! I Hordaland begynner ikke salget før på tirsdag, så bilder kommer da. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om Europris(Powerstar) selger Knitter Fritz i år? Hva er prisen? Jeg tror jeg så knitter fritz i en av de pakkene de selger på europris, men tror ikke de blir solg enkeltvis. Dæven! Jeg skulle jo ha 13 pakker av de! Tror dere det er verdt å dra 15minutter for å sjekke det imorgen? Det er fyrverkeri vi snakker om! Selvsagt skal du reise! Du er jammen heldig, vi kan ikke før på tirsdag/onsdag.... Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om Europris(Powerstar) selger Knitter Fritz i år? Hva er prisen? Jeg tror jeg så knitter fritz i en av de pakkene de selger på europris, men tror ikke de blir solg enkeltvis. Dæven! Jeg skulle jo ha 13 pakker av de! Tror dere det er verdt å dra 15minutter for å sjekke det imorgen? Det er fyrverkeri vi snakker om! Selvsagt skal du reise! Du er jammen heldig, vi kan ikke før på tirsdag/onsdag.... Vet jeg er heldig! Men jeg tror jeg kutter Europris da jeg har tilgang til Svea, Nova og Festival. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Gleder meg til Onsdag Endret 26. desember 2008 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 her kommer ett litt of topic men er det butikkene er åpne på søndag? Håper det for da kan man se på litt fyrverkeri da... Btw noen som hadde tanksene fra lidl i fjord? Kjøpte 100 stykker men når jeg tente på de så sa det bare PANG!!! også regnet det papir biter :S De exploderte jo.. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Tror ikke de er åpne Da blir det "urettferdig" for de andre butikkene Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hvem selger selger seperate romer lys? Endret 26. desember 2008 av KenBoy Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg fikk nettopp vite av en kamerat som tilbringer ferien i Danmark at heksehyl har blitt ulovlig der. Danmark er jo "The land" når det gjelder heksehyl. ??? Har alltid trodd at heksehyl er det samme som grisehyl?!? Hvis det er det, hvordan kan de forby det! (Ikke le! ) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand? jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 Er iallefall vanlig åpningstider her jeg bor. Altså når butikkene åpner til vanlig starter fyrverkerisalget. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2008 noen som vet når kl. de begynner med fyrverkerisalget i Kr.sand?jeg vet at de begynner den 30, men begynner de kl 00.01 eller kl 09.00? regner vel med at happy kommer til å starte kl 00.01 som i fjor. men når er det vanlig å starte med fyrverkerisalget? når butikken åpner eller tidligere? Tror ikke de fikk lov å begynne før 08.00 i år.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå