Random Hero Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Dem selger fyrverkeri i Tromsø NU !!! En kompis har vært og kjøpt der i dag Og fyrt opp litt Det er ikke lov, hverken og selge, eller å fyre opp... Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg vet det Men det brydde vell han ikke seg om Det er jo dem som må betale visst nokka går galt Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Det er jo sånne ting som det der som gjør at det blir forbud da, sånne folk som det, og de som sender opp i fylla, er grunnen til at vi ikke har pinneraketter i år, og at det kan bli totalforbud på sikt... Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Ikke gi meg revs for at kompisen min var ute og skøyt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Polarlys Sortiment 2008 Hva er polarlys? En ny "avdeling" til Festival? (Slik som Power star, som også er importert av Festival (se på fyrverkeriet)) Polarlys hører til Festival ja. Har vært solgt i nord-norge i allfall 6-7 år. Ikke det billigste, men et litt mindre sortiment som består av jevnt over gode produkter. Jeg tror du finner de fleste, om ikke alle produktene hos festival-forhandlere under andre navn. Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke nokka fart i forumet i natt Alle ligger sikkert og sover Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke nokka fart i forumet i natt Alle ligger sikkert og sover Lite gang ja... Du har nok rett i det, jeg sover i alle fall XD Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Da var julaften over! Håper alle hadde en flott kveld. Har bestemt meg for å fleske til med et fyrverkeribudsjett på rundt 2000,- så får vi se hva vi får for det. Har kun tilgang på Svea, Europris og Festival. Desverre ikke Nova:( Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Er det noen som vet om andre butikker som selger Dynamitt Harry og Power Pack Explorer ("Familiepakke 1" på Smart Club) like billig som på Smart Club? Vil helst ikke betale 199,- for Power Pack Explorer Lenke til kommentar
stwa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Dem selger fyrverkeri i Tromsø NU !!! En kompis har vært og kjøpt der i dag Og fyrt opp litt Hmm, skeptisk! Hvilken butikk er så dum at de begynner å selge fyrverkeri før tiden?? Ville tro de ikke ville få lov til å selge neste år da.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Faen jeg var medlem på et norsk fyrverkeri forum, men nå finner jeg det ikke ifjen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vet ikke om noe Men Svea har jo et forum Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Sorry for doppel post Men koffer er den pakken som heter Midgard i blade jeg la ut og Frøya her. Og her koster den 99kr. Det e jo 198 kr for 2 enda !! Endret 25. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) SkREV FEIL. SORRY. Endret 25. desember 2008 av Natrium Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Faen jeg var medlem på et norsk fyrverkeri forum, men nå finner jeg det ikke ifjen. Noen forslag? Fyrverkeriportalen (Link) ? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Takk du er frelst Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Sorry for doppel post Men koffer er den pakken som heter Midgard i blade jeg la ut og Frøya her. Og her koster den 99kr. Det e jo 198 kr for 2 enda !! Kva er det du meiner? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Håper alle legger ut bilder av det de skjøper Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Mente at nr i link er myeee dyrere en link 2 PÅ link 1 heter pakken Frøya og på link 2 heter den Smart Club familiepakke 1 Men koffer er pris forskellen så stor ?? Ja jeg skal legge ut bilde Endret 25. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Selvsagt legger alle ut bilder av det de kjøper! Endret 25. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå