IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Endret 24. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Onsdag 31.12.2008 4° Lettskyet. Frisk bris, 9.6 m/s fra nord-nordvest. 0 mm nedbør i døgnet. Ser ut som det blir fint vær på Karmøy til nyttår . Kansje litt vind.... men men. Bedre enn regn og storm Endret 24. desember 2008 av Morteri Lenke til kommentar
erikbizzybag Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 god jul alle sammen Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Er det noen som vet hvilke butikker i Trondheim (helst Tiller/Heimdal) som selger Power pack explorer i år? Bunnpris har den ikke i kampanjeavisa si, de har bare "Tiger"-pakkene. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Edit: Quote lagt i spoiler... Endret 26. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Håper dette hjelper: Edit: Quote lagt i spoiler... Endret 26. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Håper dette hjelper: Edit: Quote lagt i spoiler... Vanlige airbombs jeg mener, ikke .35 monster. EDIT: slike som koster 10,- for 3 stk. Endret 24. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Håper dette hjelper: Edit: Quote lagt i spoiler... Vanlige airbombs jeg mener, ikke .35 monster. EDIT: slike som koster 10,- for 3 stk. Kanskje de selger, men det ikke står i annonsen? Jeg tviler, men kanskje..... .35 monster er vel også en airbomb Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) quote: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Håper dette hjelper: Edit: Quote lagt i spoiler... Vanlige airbombs jeg mener, ikke .35 monster. EDIT: slike som koster 10,- for 3 stk. Kanskje de selger, men det ikke står i annonsen? Jeg tviler, men kanskje..... .35 monster er vel også en airbomb Nova har jo airbombs i avisen på nettsiden sin. Endret 24. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle sammen God jul! Ps. Fikk fyrverkeribladet til XXL i dag! Gode priser! Kan du legge ut bilder? God Jul til alle sammen! Skal se hva jeg får til... Bilder fra XXL avisa (De selger, som du ser fra NOVA): Selger ikke XXL airbombs? Håper dette hjelper: Edit: Quote lagt i spoiler... Vanlige airbombs jeg mener, ikke .35 monster. EDIT: slike som koster 10,- for 3 stk. Kanskje de selger, men det ikke står i annonsen? Jeg tviler, men kanskje..... .35 monster er vel også en airbomb Nova har jo airbombs i avisen på nettsiden sin. Veit bare om det som står i XXL avisa da.... Endret 24. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Ikke for å spre dårlig stemning på julaften, men er det nødvendig å qoute når man svarer på inlegget rett over? Tar jo et kvarter å scrolle nedover sidene her... Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Smart Club er billig i år, samenlignet med mange andre. Bare synd at det ikke er Smart Club i Trondheim lenger. EDIT: finnes det andre butikker som selger like billig i Trondheim? Endret 24. desember 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Polarlys Sortiment 2008 Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 XXL var deprimerende billig! Synd jeg ikke har tilgang.. Blir kun fra Svea og Europris her i år. Evt noen chillis fra Festival, men ikke til 19kr pakken. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Polarlys Sortiment 2008 Hva er polarlys? En ny "avdeling" til Festival? (Slik som Power star, som også er importert av Festival (se på fyrverkeriet)) Snart jul!!! Snart nyttår!! Endret 24. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 For at julen ikke skal bli så veldig langdradd, tenkte jeg å fyre opp noen av tanksene jeg har fra i fjor Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Dem selger fyrverkeri i Tromsø NU !!! En kompis har vært og kjøpt der i dag Og fyrt opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå