IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Har fått med meg Festival sin brosjyre idag. Chillishot øker til 19,- pr pk Ikke bra dette nei Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg elsker fyrverkeri, det har jeg alltid gjort. Men jeg er bare 16, så får ikke kjøpt en dritt uten foreldre.... Noen som har råd? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Du kan vel få foreldrene dine til å kjøpe? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Nei ;P De er egentlig litt imot sånt, pga det er dyrt og pengene heller kunne blitt brukt til noe annet, og pga de er redd noen skal skade seg osv.. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes nå man burde gå med på det hvis oppskytning foregår mens de ansvarlige er til stede og sånt. For det nytter ikke å gi fyrverkeri til ungdommer også bare la dem stikke av sted. Men mening hvertfall, og jeg er like gammel og grå som deg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Er faktisk litt i tvil på hva jeg skal velge i år... Stikke på nyttårsfest med alkohol og uten noe fyrverkeri fra min side eller være hjemme å fyre opp fyverkeri 1-2timer? Heller vel mest mot fyrverkeri siden det kun er en gang i året, men... Hjelp meg å velge! Med begrunnelse Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Er faktisk litt i tvil på hva jeg skal velge i år... Stikke på nyttårsfest med alkohol og uten noe fyrverkeri fra min side eller være hjemme å fyre opp fyverkeri 1-2timer? Heller vel mest mot fyrverkeri siden det kun er en gang i året, men... Hjelp meg å velge! Med begrunnelse Du har svaret selv (se over...) Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk Polrlys sin katalog i dag Bildet kommer om noen minuter visst noen vil ha ?? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk Polrlys sin katalog i dag Bildet kommer om noen minuter visst noen vil ha ?? Ja! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Bildet kommer om noen minuter visst noen vil ha ?? Så klabbert vil vi ha bilde! Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk Polrlys sin katalog i dag Bildet kommer om noen minuter visst noen vil ha ?? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Her kommer de Kommer mer Endret 22. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Resten Selv synes jeg de er blitt litt dyrere en i fjord Er det bare meg eller ?? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Vil dere anbefale meg å kjøpe: Familie Mix (Europris) 159,- Dynamitt Harry 139,- eller Big Bang (Svea) 269,- + annet smått for de resterende 29,- ? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg tenker og kjøpe den pakka til 199,- kr på siste bilde Den så spennende ut Kan si nokka om den i alle fall Det e 5 batteri 6 fontener 5 romerlys og nokka små pakke som jeg ikke får se Ville tatt famili mix med Dynamitt harry Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som vet når salget starter her i Moss/Østfold. Noen som vet om noen bra fyrverkeri ''boder'' her i Moss? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Er litt forskjellig fra sted til sted, men tror det vanligste er 30-31.. Synes det polarlys eller hva det nå hette er nokså likt festival..? Endret 22. desember 2008 av stwa Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Er litt forskjellig fra sted til sted, men tror det vanligste er 30-31.. I ren forferdelse kom jeg til å tenke på dette... Kommunene kan vel ikke si at de ikke vil ha fyrverkeri salg i det hele tatt? Ok, greit de kan begrense det til 2 dager, men de kan vel ikke kutte det helt ut Endret 22. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) ... Endret 30. desember 2009 av StargateLover Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Var på SVEA utsalg i Sverige i dag, der var det jammen meg mye snacks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå