Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Har staten laget en ordning for innsamling av raketter fra i fjor som ikke ble sendt opp? :hmm:

 

Kommer dere til å la eventuelle raketter fra ifjor ligge? Tenkte jeg skulle ta å bruke de jeg hadde igjen..

Jeg vet ikke helt...

7000,- er mye penger!

Syns ikke du burde!

 

Omfg.. Harru ikke fått med deg hva jeg sa tidligre her i tråden om det?? =p

 

Politiet har ikke resursser til å drive å spore opp folk som sender opp raketter, men om du skulle være så uheldig å bli tatt mens du fyrer opp tror jeg du ligger dårligre ann..

 

Jeg har bodd her i Oslo hele mitt liv, har i alle år vært ute mange timer vær eneste gang iløpet av den store dagen og har aldri sett noe purk!

 

Om purken skulle dukke opp og jeg blir tatt, så skal jeg hvertfall prøve å forsvare meg selv ved at jeg sender opp rakettene mine uten alkohol i blodet.

 

Men, vurderer strekt å ta fyrverkeri kurs kl. 4 eller hva det er som raketter har falt under, forda er det bare å sende opp raketter så mye man vil.. :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har staten laget en ordning for innsamling av raketter fra i fjor som ikke ble sendt opp? :hmm:

 

Kommer dere til å la eventuelle raketter fra ifjor ligge? Tenkte jeg skulle ta å bruke de jeg hadde igjen..

Jeg vet ikke helt...

7000,- er mye penger!

Syns ikke du burde!

 

 

Omfg.. Harru ikke fått med deg hva jeg sa tidligre her i tråden om det?? =p

 

Politiet har ikke resursser til å drive å spore opp folk som sender opp raketter, men om du skulle være så uheldig å bli tatt mens du fyrer opp tror jeg du ligger dårligre ann..

 

Jeg har bodd her i Oslo hele mitt liv, har i alle år vært ute mange timer vær eneste gang iløpet av den store dagen og har aldri sett noe purk!

 

Om purken skulle dukke opp og jeg blir tatt, så skal jeg hvertfall prøve å forsvare meg selv ved at jeg sender opp rakettene mine uten alkohol i blodet.

 

Men, vurderer strekt å ta fyrverkeri kurs kl. 4 eller hva det er som raketter har falt under, forda er det bare å sende opp raketter så mye man vil.. :-D

 

Var det jeg også tenkte.. Tror jeg har sett politiet ett par ganger på nyttårsaften før og det er bare når noen driver å skyter etter hverandre...

 

Hvordan kan man ta klasse 4 kurs?

Lenke til kommentar
Er Familie mix (Power star) bra? Noen andre pakker som er bedre til samme pris?

 

Er vel ingen av oss som kan svare på det da dette er en "ny" pakke.. Men om en har prøvd alt av hva den inneholder er det noe annet..

 

Jeg har hatt mange av for-fjors versjonen som inneholdt raketter og må si det at til at den gunsti prisen var der og da, så fikk man mye for pengene.

Men pr. idag så har jo prisene økt mye, så er ikke helt sikkert på om det er verdt pengene

 

Om det er småtteri du vil ha, tror jeg at jeg heller ville anbefalt Svea sin pakke med 118 lunter du kan kose deg med.. =P ( husker ikke hva den heter nå i farta, men om du sjekker avisa dems finner du den )

 

 

Edit:

 

Da det kommer til hva jeg skal kjøpe av Airbom's i år, har jeg funnet en vinner.. :-D

:-D Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Lurer på hva jeg skal kjøpe, er det best med 1x .35 Monster eller 3x 3pack King Airbomb (Svea)?

 

Jeg ville gått for King Airbomb's, siden dem et bra med smell og trøkk i dem, og du får dette 3 ganger istede for bare et heftig ett ifra .35 Monster

Ikke bare 3 ganger, men 9 (3x3pack) ganger til ca. samme prisen :thumbup:

Lenke til kommentar
Lurer på hva jeg skal kjøpe, er det best med 1x .35 Monster eller 3x 3pack King Airbomb (Svea)?

 

Jeg ville gått for King Airbomb's, siden dem et bra med smell og trøkk i dem, og du får dette 3 ganger istede for bare et heftig ett ifra .35 Monster

Ikke bare 3 ganger, men 9 (3x3pack) ganger til ca. samme prisen :thumbup:

 

Haha, jaja der har du da svaret ditt.. =p

 

Nei, men jeg ville nå ha tatt King Airbomb, planlegger å kanskje kjøpe 30 pakker av King Airbomb når salget starter.. :-)

 

Siden fyrverkeri prisene har skutt såpass i været, velger jeg heller senke budsjettet.. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om hvordan ordningen i Rogaland blir, når det gjelder salg av fyrverkeri?

Det er opp til hver enkelt kommune å bestmme salgsdager...

Dette stod her tidliger et sted... (Sign., din kan forklare hvorfor du ikke husker det :tease: )

 

Jeg vet det, men lurte på om noen hadde funnet ut noe mer.

 

 

Skal ikke prisen være 10 kr pakningen for King Airbomb.

 

LINK

Lenke til kommentar
Har fått med meg Festival sin brosjyre idag. Prisene øker noe fælt. Har ikke mulighet til å ta bilde, men dere får spørre i vei.

 

Chillishot øker til 19,- pr pk. Thunder til 69,-. Big Thunder til 189,-.

Fam. pakkene kan se litt spennende ut.

 

 

Har du en nettside hvor bilder av dette er, samt priser? Er sugen på lunter :dribble:

Lenke til kommentar
Noen som vet noe om de selger
eller
i Norge? :D

 

De er nokså like som det mitt rør på 8" er.. Men mitt rør skyter opp 18 skudd samtidig, med farger osv med i oppturen, forså sprenger alle de 18 bombene etterpå.. Gleder meg til å se den :-D

 

De du viste på linken, det er Konstbomber eller hva svenskene kaller det, dette er forbudt i Norge siden det er vanvittig kraft i disse og faller under andre kategorier. Men dem selger slike i Sverige. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...