Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er egentlig kvaliteten på fyrverkeriet som de selger på europris? Husker min bror kjøpte noen rakketter der for ett par år siden og ble posetivt overraska over disse..

Eg ble negativt overasket av kvaliteten sats på festival,cosmo,svea og engelsrud

 

Selger ikke europris "Knitter Fritz" i år? :(

Tenkte og kjøpe 50 pakker av de

Lenke til kommentar
Hvordan er egentlig kvaliteten på fyrverkeriet som de selger på europris? Husker min bror kjøpte noen rakketter der for ett par år siden og ble posetivt overraska over disse..

Europris selger ganske bra fyrverkeri etter min erfaring (kjøpte ifjor og før der igjen). Hvis du kjøper en av de combopakkene, vær forsiktig hvis det er sånne hylere med papir pakket rundt lunten. Da jeg antente en i fjor, ble papiret med en gang tent, og lunten begynte å brenne lenger opp med en gang, så den bare fløy rett mot meg (veldig liten kraft) og traff beskyttelses brillene. Dette hendte bare med 1 som fløy rett mot meg, men 2 andre antente også for tidlig. Men de vanlige hylerne har annerledes holder, så de er det bra med ;)

Lenke til kommentar

Disse økningene suger max. Det eneste gode tilbudet jeg kan se til nå, er absolutt mix fra Svea til 50,-. (riktignok et morgentilbud og max 2 pr kunde).

 

Gidd ikke å svi av så mye som planlagt i år. Føler ikke jeg får valuta i det hele tatt. Kan tenke meg det blir en tusenlapp for å innvie nyåret.

Lenke til kommentar

Omfg.... Forventet ikke en så kraftig økning ifra Europris sin side.. Men greit, der mistet dem en kunde..

Blir nok masse King Airbomb's til meg iår fra Svea, da dette er noe jeg forbinner mest med raketter..!

 

Tror virkelig smuglingen ifra Sverige til Norge blir enormt iår med tanke på at prisene har økt noe sykt..

 

Jaja, Kondolerer til dere alle og envær fyrverkeri entusiast.

Lenke til kommentar
Tenk om Multi Sonic fra europris er to limte multi power sammen :yes:

:ohmy: Tenk om det er sant!

 

Fyrverkeriet er riktig nok blitt dyrere, men man kan jo bare kjøpe en gang i året!

Skal nok ha litt ja, men mindre enn planlagt, jobber med handle liste :hmm:

Blir sikkert to eller tre multi sonic på meg og nokon multi power.

 

Det at det er så dyrt kan vere at dei prøver å dekke tapet av pinnerakettene dei måtte kvitte seg med, det er snakk om ganske mangen mill her noko som kan sette dei litt tilbake økonomisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...