Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dem virkelig sluttet å selge tanks?

 

Synes nå ikke denne ser ut som et leketøy, men disse racing bilene er greit dem tar bort for min del, fordi dem ser mer leke aktig ut.. Er jo masse småunger som synes tanksene er morsomme å se på, fordi dem kjører fremover å freser og står på.. Men aldri sett noen unger som har trodd dette er leketøy..

 

Laster opp litt bilder nå som jeg legger ut så fort de er klare :-)

 

Er nybegynner med å ta bilder av fyrverkeri, så jeg måtte ut en tur her en kveld for å øve meg.. =p

Bilder er tatt med EOS 400D =)

Lenke til kommentar

En kompis som heller ville holde et sånt romerlys eller hva det heter.. Ganske stilig bilde.. =p

 

Bilde031.jpg

 

 

Ellers litt rakettet bilder..

 

Dette er bilde av en rakett i denne StjerneSortiment pakka til Europris som dem solgte ifjor. Helt greie raketter..

 

Bilde056.jpg

 

Bilde057.jpg

 

 

 

Dette ble et ganske stilig bilde, kastet opp sånne crackings balls mens jeg tok bilde, utrolig stilig.. =p

 

Bilde060.jpg

 

 

 

Bilde061.jpg

 

 

En rakett som pinnen var brekt på, kastet den fra oss og løp når vi hadde tent på den =p

 

Bilde065.jpg

 

 

 

Disse 2 bildene, er bilde ifra en av de minste rakettene i pakka Swordsman ifra Svea.

 

Bilde071.jpg

 

Bilde072.jpg

 

 

Dette siste bilde, er fra raketten Big Star ifra Europris, en utrolig god rakett til en veldig lav og fin pris! :-D

 

Bilde068.jpg

 

 

 

 

Alt jeg har nå med det første.. Når jeg sendte opp dette, dro jeg langt unna steder der folk bor, og sørget for at ingen var i nærheten, tenker litt "sikkerhet" med tanke på at dette egentlig ikke er lov.. =p

 

Men som jeg liker å si.. Regler er til for å brytes :-D

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Nice med de der Crackling balls :D

 

Jeg kan nesten si at noen av bildene så ganske pro ut for meg da :)

 

 

Hehe, takker.. =) Nei, de rakettbildene ble uklare, får meg kamerastativ til jul av fattern, så kamera vil stå litt mer stødig enn hva henda mine klarer å holde det, samt fokusering må man jo bare justere ifra rakett til rakett utifra stighøyde.. En god del man må ta hensyn til.. =p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Lite aktivitet her i det siste :p

 

Noen som har peiling på va de skal kjøpe ?? :p

 

Sitter og ser på ka jeg skal kjøpe :D

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar

Veit ikke om hvor mye jeg skal kjøpe inn, har nå handlet for ca 1000kr i Sverige alt men.. Blir vel 500-1000 kr til når salget starter her i Norge, tror jeg setter nesa mot masse småtteri og MASSE Airbomb's :-D

 

Jeg lurer virkelig på hva og hvilke airbombs som passer meg best, elsker ting som smeller kraftig som bare f... =p Noen anbefalinger? =D

 

 

Edit: Siden jeg ikke kjøper inn så stort iår, er fordi jeg har ganske mye ifra fjor.. =)

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Når starter salget btw? 1 juledag?

Jeg har til og med lov til å kjøpe fyrverkeri i år! :)

 

Det er ikke så tidlig som 1 juledag nei.. Starter ikke salget 27.des stort sett i hele landet uten om i enkelte fylker der salget starter 29.des eller noe?

Meiner det er 29.des og 30.des i hordaland og nokon andre fylker. Det er bare 3 og 2 dager med salg av fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...