Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som man må være morgenfugl da :)

 

Absolute mix ;)

Da blir det å kjøre rundt til alle som selger svea og kjøpe, teit at det bare var 2 til kva.

 

Da blir vi to!!! :-D

 

Men hvilke Airbombs synes dere er best, hva får man mest for pengen? King Airbom, Chillishoot (?) osv osv.. ?

Happy spring og chilli shot er best

Lenke til kommentar
Okey, men hvem er levrandører på disse, og hva er forskjellen på disse og Svea sine?

Happy spring og chili shot er fra festival de exploderer men har ingen sølv hale som king airbomb men de har bedre lyd og finere effekter :thumbup:

 

 

Freeesht...

 

Tror jeg går for Festival sitt da.. Liker heller en RÅ "finale" enn pent og pyntelig hele veien.. =P

 

Har Festival lagt ut utsalgsteder osv enda eller? Hvis ikke, når gjøres slikt?

Lenke til kommentar
Okey, men hvem er levrandører på disse, og hva er forskjellen på disse og Svea sine?

Happy spring og chili shot er fra festival de exploderer men har ingen sølv hale som king airbomb men de har bedre lyd og finere effekter :thumbup:

 

 

Freeesht...

 

Tror jeg går for Festival sitt da.. Liker heller en RÅ "finale" enn pent og pyntelig hele veien.. =P

 

Har Festival lagt ut utsalgsteder osv enda eller? Hvis ikke, når gjøres slikt?

Bra valg veldig bra :tease:

eg skal hvertfall ha happy spring og chili shot vis eg år tak i de veldig populært og utsolg mangen plasser

Lenke til kommentar
Okey, men hvem er levrandører på disse, og hva er forskjellen på disse og Svea sine?

Happy spring og chili shot er fra festival de exploderer men har ingen sølv hale som king airbomb men de har bedre lyd og finere effekter :thumbup:

 

 

Freeesht...

 

Tror jeg går for Festival sitt da.. Liker heller en RÅ "finale" enn pent og pyntelig hele veien.. =P

 

Har Festival lagt ut utsalgsteder osv enda eller? Hvis ikke, når gjøres slikt?

Bra valg veldig bra :tease:

eg skal hvertfall ha happy spring og chili shot vis eg år tak i de veldig populært og utsolg mangen plasser

 

 

Såpass ja.. Nei da skal jeg sørge for å være ved utsalgsted ved åpningstiden.. =D Hva er prisen på Chili og happy? 10 kr for 3 stk?

Lenke til kommentar
Okey, men hvem er levrandører på disse, og hva er forskjellen på disse og Svea sine?

Happy spring og chili shot er fra festival de exploderer men har ingen sølv hale som king airbomb men de har bedre lyd og finere effekter :thumbup:

 

 

Freeesht...

 

Tror jeg går for Festival sitt da.. Liker heller en RÅ "finale" enn pent og pyntelig hele veien.. =P

 

Har Festival lagt ut utsalgsteder osv enda eller? Hvis ikke, når gjøres slikt?

Bra valg veldig bra :tease:

eg skal hvertfall ha happy spring og chili shot vis eg år tak i de veldig populært og utsolg mangen plasser

 

 

Såpass ja.. Nei da skal jeg sørge for å være ved utsalgsted ved åpningstiden.. =D Hva er prisen på Chili og happy? 10 kr for 3 stk?

Det koster 15 eller 10 men absolutt verdt prisen

Lenke til kommentar

Har da vært i Sverige en tur.. Dere fleste vet sikkert hva jeg reiste hjem med.. =p Faktisk ingen raketter, og heller ikke så veldig mye fyrverkeri..

 

Ble 48 air bombs til en pris av 178 kr.. Dette var da ifra Royal eller hva merket heter igjen, dette er i gamle veterandelen i Svinesund denne butikken holder til.. :-)

 

Tror jeg holder meg til å kjøpe resten her i Norge nå, kjøpe masse smått og godt ifra Europris.. Får som regel MYE for pengene selvom kvaliteten ikke er det beste.. :)

Lenke til kommentar
Bilde Daniel? :)

 

Hakke nå, men kan prøve å få tatt imorgen... =D

 

Seriøst, er det bare meg, eller gleder dere også dere enda mer til dere får kjøpt inn det dere har planlagt når dere ser fyrverkeri bilder av hva andre på forumet osv har??

 

Føler lissom det at jo flere bilder jeg ser, jo mer brenner jeg for det og jo mer må jeg kjøpe selv.. Farlig stuff ass! :-D

Lenke til kommentar

Virker meir som at bildene er ein liten konkuranse om kven som har mest, kven som har dei største bombene og kven som har mest små tull.

 

Btw i år skal eg ta bilder av alle ungene som leiker eg med fyrverkeri, angere på at eg ikkje filma dei når dei lagde bål i veien av tankser og satt på kne over og såg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...