Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ta tar du deg ein laaaang tur til fjells eller ut til nokon øyer som ingen gidder å reise ut til. Er det virkelig verdt det? Tenn heller på alle på likt, for så å løpe ut i bilen og filme getaway'en! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ta tar du deg ein laaaang tur til fjells eller ut til nokon øyer som ingen gidder å reise ut til. Er det virkelig verdt det? Tenn heller på alle på likt, for så å løpe ut i bilen og filme getaway'en! Eller sette dei oppi ein kasse og kalle det for eit batteri. Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ta tar du deg ein laaaang tur til fjells eller ut til nokon øyer som ingen gidder å reise ut til. Er det virkelig verdt det? Tenn heller på alle på likt, for så å løpe ut i bilen og filme getaway'en! Eller sette dei oppi ein kasse og kalle det for eit batteri. Da må du brekke pinnene men da spinner du rundt i luften det er farlig men tror det er verdt det Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ta tar du deg ein laaaang tur til fjells eller ut til nokon øyer som ingen gidder å reise ut til. Er det virkelig verdt det? Tenn heller på alle på likt, for så å løpe ut i bilen og filme getaway'en! Eller sette dei oppi ein kasse og kalle det for eit batteri. Da må du brekke pinnene men da spinner du rundt i luften det er farlig men tror det er verdt det de* Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg sendte opp en pinnerakett med brekt pinne. Den gikk av veeeldig lavt 90909.wmv Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) *** Endret 13. desember 2008 av John-Abruzzi Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Ingen som har begynt på handlelisten da? Eller budsjett? Ting jeg vet jeg skal ha: Batterier: Star Track(Europris), Multipower (Europris), Magnum (Nova). Usikkert: Mega Block (erfaringer?). Airbombs: 35Monster, Chilli Shot, King Airbomb, Happy Spring, Mother of all airbombs. Ellers blir det litt smått, kulesprutere osv.. Batteriene vet jeg er kvalitetsprodukter så kommer til ha flere av hver. Totalt ca 2000,- Endret 13. desember 2008 av Bibbo Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg sendte opp en pinnerakett med brekt pinne. Den gikk av veeeldig lavt90909.wmv Hvis den ikke har pinne da spinner den opp til 20 mete og exploderer kjede med en El Toro vakkert men farlig Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ingen som har begynt på handlelisten da? Eller budsjett? Ting jeg vet jeg skal ha: Batterier: Star Track(Europris), Multipower (Europris), Magnum (Nova). Usikkert: Mega Block (erfaringer?). Airbombs: 35Monster, Chilli Shot, King Airbomb, Happy Spring, Mother of all airbombs. Ellers blir det litt smått, kulesprutere osv.. Batteriene vet jeg er kvalitetsprodukter så kommer til ha flere av hver. Totalt ca 2000,- Gidde ikke å kjøpe så mye i år 1000 maks fordi raketter er vekk Verste som har kjedd siden ALDRI Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sitter og lurer på hvor mye jeg skal sette av til fyrverkeri i år, vurderer 1500 på batteri og noen hundre på smått, men er ikke sikker enda ... Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Skal ha 800 i smått og 200 i batter ska ha smått til hele året Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg for min del skal ha batteri til utover året Bursdager og sånt ^^ Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Et tips som jeg har erfaring med: IKKE KJØP BATTERIER PÅ EUROPRIS! de jeg skjøt opp datt og skjøt inn i sia på bilene til nabon:P den plaststøtte greia som sitter på raketten lå løst... Der er jeg ikke helt enig Jeg hadde et sånt batteri fra svea for i fjor og det gikk sun under oppskytning og begynnte og skyte alle veier, men bra jeg var alene på et jorde var bare og legge seg ned og håpe på det beste Endret 15. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da har årets Svea og Svea Store katalogene kommet ut... Svea Svea Store Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mye spennende der ja Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synest at det var litt rart at dei selger det samme tenningssystemet som blei trekt til bake i fjor pga at alle enhetene gjekk på samme frekvens. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det tenkte jeg litt på også. Kanskje de har endret på det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hi hi, kompisen min kjøpte seg batteri fra Europris i fjor, det velta over det også og traff ham i ryggen Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser ut som man må være morgenfugl da Absolute mix Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ser ut som man må være morgenfugl da Absolute mix Da blir det å kjøre rundt til alle som selger svea og kjøpe, teit at det bare var 2 til kva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå