IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) ... Endret 30. desember 2009 av StargateLover Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i "Vi har strammet inn på budsjettet i år, så i år skal vi i kommunen skyte på to batterier" Hva i svarte faen?! det er jo helt idiotisk! Hvordan regner den kommunen med at det skal gå an å ha det gøy da? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) ... Endret 30. desember 2009 av StargateLover Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Med tanke på at dei ikkje har penger til å fikse på skulene osv. Tviler eg på at dei har penger til sende opp fyrverkeri. Kommunal oppskyting = ingen oppskyting Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Med tanke på at dei ikkje har penger til å fikse på skulene osv. Tviler eg på at dei har penger til sende opp fyrverkeri.Kommunal oppskyting = ingen oppskyting Kommunal oppskyting = ingen oppskyting?? Unnskyld meg.. Nå vet jeg at jeg snakker for MANGE.. Det å stå å se på folk som får betalt for å sende opp fyrverkeri, er LANGT ifra så morsomt, koselig og RÅTT som det er å sende opp selv.. For å være helt ærlig, det å sende opp fyrverkeri, er det ENESTE jeg gleder meg til når det kommer til nyttårsaften, har hatt dette som en tradisjon i MANGE MANGE år. Det å fjerne den tradisjonen for meg, er som å fjerne julegaver ifra Juletreet..! Om Norge noen gang blir så firkanta så det ender med at det blir et totalforbud for fyrverkeri, da flytter jeg til Sverige..! Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Flytter til Danmark vis det blir ulovlig med kan skyte opp fyrverkeri med en gang med har kjøpt det til februar Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Flytter til Danmark vis det blir ulovlig med kan skyte opp fyrverkeri med en gang med har kjøpt det til februar Ikke Danmark på meg.. Hater dansk og forstår ikke de apene.. Så blir nok svenske kjøttboller på meg.. =) Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Flytter til Danmark vis det blir ulovlig med kan skyte opp fyrverkeri med en gang med har kjøpt det til februar Ikke Danmark på meg.. Hater dansk og forstår ikke de apene.. Så blir nok svenske kjøttboller på meg.. =) Skrev feil du kan skyte opp raketter eller alt slaks fyrverkeri fra 1 desember til 1 februar det er billigere der men er enig at eg ikje skjønner en drit men får lære det :!: Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Har sykt mye fyrverkeri igjen fra ifjord :!: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 jeg har ingeting,men jeg har 2kg riflekrutt..........heHeHeH.......(bare tull skal ikke bruke dette til fyrverkeri,jeg driveR med hjemmelading) Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Har sykt mye fyrverkeri igjen fra ifjord :!: Bilde? Tulle Tulla* Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis det kun hadde vært kommunal oppskytning og forbud for privatpersoner uten fyrverkerisertifikat å bruke det , så hadde det nok vært et tryggere land å leve i "Vi har strammet inn på budsjettet i år, så i år skal vi i kommunen skyte på to batterier" Hva i svarte faen?! det er jo helt idiotisk! Hvordan regner den kommunen med at det skal gå an å ha det gøy da? Skitt det var en rik kommune Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Om Norge noen gang blir så firkanta så det ender med at det blir et totalforbud for fyrverkeri, da flytter jeg til Sverige..! Det er nok å dra dit på nyttårsaften LOL :!: Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Har sykt mye fyrverkeri igjen fra ifjord :!: Bilde? Tulle Tulla* Sånne har jeg også! Bare litt flere av de kostet meg 1500 (Øre) Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) ... Endret 30. desember 2009 av StargateLover Lenke til kommentar
skybattle2 Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Har også en jævla dårlig romerlys Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Fra ifjor har jeg vel ca 3pk Chilli Shots og 1stk speedfire (100 hylere), samt anett smått. Når det gjelder handlelisten så jobbes den med. Lander på ca 2000,- i år. Ingen store batterier, så det blir endel lunter:) Har sett litt på hvilke airbombs jeg skal ha. Det finnes jo en drøss av de. Hvilken er deres favoritt? Personlig er det Chilli Shot (pga pris), selv om større airbombs sikkert gruser denne. Disse skal jeg ihvertfall ha i år: Chilli Shot (10pk) King Airbomb 0.35 Monster MOAB (Mother of all airbombs, fra Nova. Hørt at denne skal være heftig) Så blir det vel noen pk "happy spring", som de aller fleste leverandørene selger varianter av. Hvilken airbomb er din favoritt? Noen som sitter på filmer av Chilli, King Airbomb e.l ? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Noe som skjedde i fjor, men som jeg ikke har tatt meg tid til å skrive: Var på starten av kvelden når vi (Jeg, fetteren min, faren min, og faren hans) tente hylere og forskjellige ting. Jeg og pappa hadde handlet ganske mye fyrverkeri (Se bildet fra i fjor). Blandt annet 2 pakker Big Bang. Og med den fulgte det med "Bizzi Shots" som er noe lignende King Airbomb. Så: Jeg antente den og løp vekk. Så flyr "raketten" bare ca. 1.5 meter opp og spruter gnister i alle farger overalt Jeg og fetteren min ble helt WTF?! Men de 2 andre oppførte seg normalt... Det var litt scary fordi fetteren min sto relativt nærme mens han skulle tenne noe annet... Resten av kvelden gikk ganske bra. Det her har ingenting med det over å gjøre, tenkte bare å dele med dere: Senere kom det flere personer fra området vi bor i (det er en ganske stor plass med asfalt, så det er bra å tenne der) og noen hadde med noe jeg synes var "V-Shape" av noe slag. Når de antente den begynte den å gullgnister fram og tilbake over den Så utrolig kult ut! Endret 7. desember 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå