Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk brenner penger på nyttår men det er verdt det :p

 

Grunnen til at mange brenner opp pengene sine på dette, er fordi det er KUN EN dag i året dette er lov, og jeg synes virkelig vi som har stor begeistring for dette skal få lov til å rive oss litt løse..! :-D

 

Jeg har vel fyrverkeri for totalt 2000 kr liggende i skapet nede nå, blir vel en tusenlapp til å handle for, hvis ikke mer da.. :innocent:

 

Her i Rogaland var det jo snakk om forbud om og selge fyrverkeri i år. håper ikkje det stemmer.

men har mye liggende fra i fjor.

 

Tror ikke det kan stemme, tror du forveksler mellom rakettforbud / TOTALforbud..

 

Jeg har ikke hørt NOE som helst om at det er et totalforbud herom i landet.. :-)

Lenke til kommentar
I år tar jeg av med fyrverkeri!:O skal kjøpe MASSE billigdritt! Smugling fra sverige skal vel alle som bor i østfold?:p det blir for dumt med forbud på fyrverkeri med styrepinne... jeg lover det blir smugling! Det blir nok sagt: ''Lover er lagd for å brytes''

Jeg personlig synes ikke noe om smugling :nei::innocent: , men det er kjekt med fyrverkeri :whistle::yes:

 

Ps. Velkommen til forum mariuskris :D:new_woot:

 

 

 

Det eneste jeg syns med smugling er at det på en måte er spennende:P høres ut som en real smugler:D

 

jo takk:D kommer til å få det bra her tror jeg:)

Lenke til kommentar

Hva tenker folk å legge pengene i, i år ? Store batterier? Smått og mye? Litt av hvert?

 

Personlig gidder jeg ikke å svi av så mye på store batterier. Kjip følelse å se hundrevis av kroner ryke på et snaut minutt. Da er det bedre med masse valuta for pengene.

 

Tenker mye multipower (30,-), endel Star Track (99,-) <--- Ble sykt imponert ifjor! Begge disse er fra Europris.

Chilli Shot (airbomb fra Festival) er også en banker. Flott airbomb med fin bukett (3 for 10,-).

Magnum (fra Nova, samme som det gamle Bombard fra Svea) skal jeg også ha et par av. Herlige 7-skudds med effekter som dekker hele himmelen.

Blir også en 12pk med 0.35 Monster og noen pakker med MOAB fra Nova. (Begge disse er enorme airbombs). Hørt mye bra om de.

 

Dette er produkter som jeg har både hørt (og sett selv) skal være kvalitetsprodukter. De er heller ikke så dyre så kan ha endel av hver. Kan med sikkerhet anbefale disse til alle her :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke straffer det er på å bryte forbudet mot raketter med styrepinne?

 

Har noen kompiser som planlegger tur nabolandet for å handle inn og vurderer å bli med selv for å handle litt dagligvarer og for turen sin del.

Men så kommer spørsmålet, hva skjer hvis blir stoppet i tollen og finner slike forbudte raketter i bilen?

Blir straffen verre hvis det skulle ligge 50 raketter i bilen i forhold til 5 stykk?

 

Orker ikke å bli med hvis det er snakk om mer enn bøter og noe på rullebladet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...